Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

    Thx krasi!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Comment


        Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

        Die "THC piek" is leuk enzo, maar of de wiet rijp is en een voor jou acceptabel effect heeft is persoonsgebonden, ook bij medische gebruikers.
        Het kan heel goed zijn dat je veel meer baat hebt bij een vroeg/laat geoogst topje, het is niet alleen de THC die het effect bepaalt.
        Een top die je vroeg oogst heeft ook andere of meer/minder terpenen dan een topje dat je een week later oogst.
        Die ervaring krijg je na een paar kweekjes vanzelf, dan is al die theorie niet zo belangrijk meer.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

          bedankt mannen erg leerzaam !!!!

          Comment


            Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

            sigpic

            Comment


              Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

              QnQ, ik hoef jou niet te overtuigen, dat is de hele insteek ook niet, slechts informatie verschaffen.
              Het is btw geen theorie meer maar wetenschappelijk door medici onderlegd.
              Nogmaals, uitwerking is strain gebonden, je terpenen verhaal heeft iig nog een beetje inhoud.
              Wil je een bepaalde medische werking, kies dan de juiste strain, dito qua psychoactieve uitwerking.
              Verder moet iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wilt.

              Comment


                Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                Krasi en QNQ... wat is er toch tussen jullie?

                Terug naar het onderwerp. Inmiddels heb ik alles gelezen, erg interessant allemaal. Het eerste gedeelte is wat ik zelf al wist; de nieuwe zienswijze van dr Paul is wel interessant.

                Ik blijf er voorlopig van overtuigd dat je kan oogsten binnen een periode van ongeveer 2 weken. Dan zijn de bloemen goed rijp. Binnen deze twee weken kan je volgens mij wel het effect enigszins beinvloeden. Daar bij wel aangetekend dat een soort dat een sterke high geeft vanuit de strain zelf, nooit een zware body stoned effect zal geven. Een marge is er mijn inziens wel.

                Ik ben nogal van het uitproberen wat ik lees in artikelen (al dan niet wetenschappelijk). Wetenschap is leuk, maar gaat pas leven als je zelf er iets mee kan doen. Mijn advies zou zijn, lees zoveel mogelijk, discusieer zoveel mogelijk, en probeer zoveel mogelijk uit. En als het dan een keer niet lukt, probeer je gewoon weer wat anders
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment


                  Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                  Dacht ook altijd dat je gedeelte amber moest hebben.

                  hoe meer amber hoe meer stoned, hoe meer helder hoe meer high,die 80% amber bla bla is onzin.

                  de meeste houden van stoned, dus gaat het merengrootste deel ook voor amber tricomen,terwijl er weer een gedeelte is die meer van high houdt,en die gaan dus weer voor iets meer heldere tricomes.

                  het ligt maar aan je eigen voorkeur,wat jij wilt.

                  staff

                  Comment


                    Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                    Ik heb echt niks tegen QnQ, sterker nog, ik heb eerder gezegd onder de indruk te zijn van z`n kweekskillz.
                    Tegengas op fora is goed, hierdoor ontstaan discussies, die weer bijdragen aan de kwaliteit van een forum.
                    Het moet alleen niet persoonlijk worden en of onaardig.
                    Mocht er toch enige persoonlijke wrok van QnQ jegens mij zijn dan hoor ik dit graag, in een persoonlijk bericht.

                    En nu, on with the discussion, zoals ik eerder zei, ik wil niet m`n gelijk halen, alleen informatie verschaffen.
                    Ook ik was sceptisch, maar na veel lezen, en ook de raporten van Dr Mahlberg, heb ik m`n vorige oogst op meest milky gebaseerd.
                    De geur en smaak waren intenser, het gevoel was erg heftig.
                    Iedereen doet z`n eigen ding, alle kwekers zijn redelijk eigenwijs, ik ook.
                    Ik ben een agnost in hart en nieren, ik betwijfel alles, maar sta open bewijs.

                    Comment


                      Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                      @Krasi; Vind persoonlijk niet dat je overkomt als iemand die zijn gelijk wil halen. Je geeft je standpunt je onderbouwing, niks mis mee!

                      Blijft in ieder geval wel een interessant onderwerp waar de wijze nog lang niet over uitgesproken zijn. Ik volg het met interesse en mijn eigen gezonde verstand In ieder geval een onderwerp om de komende kweekjes eens extra aandacht aan te geven. Dat is toch de manier om het wietje te krijgen dat ik helemaal top vind!
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                      Comment


                        Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                        Ik denk dat Krasi ons twee nu ff door elkaar haalt. Dat heeft krasi tegen mij gezegd toen ze ook ff een meningsverschilletje hadden in mijn eerste topic
                        Krasi reageerde toen ook naar mij met dezelfde woorden in zijn eigen topic. Geloof niet dat jij dat heb opgevangen, wilde dat ff rechtzetten. Verder is er niet zo veel aan de hand.

                        Comment


                          Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                          leuk verslag en informatieve discussies

                          Comment


                            Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                            Roll-up heb ff wat anders voor je, vind je denk ik wel leuk.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Voetbal-Hoekje

                            Comment


                              Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                              Mini update!

                              Weinig nieuws onder de zon. De toppen worden echt huge! Dan had ik echt niet verwacht van die gekke plantjes. Ik zal morgen weer wat fotootjes plaatsen. Ik denk dat ik ze aan het einde van de week kan gaan knippen.
                              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                              Comment


                                Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

                                Spannend! Over een half uur gaat de zon onder.

                                Arme plantjes zullen nooit de zon meer zien, donderdagavond knip-je-gek-avond!

                                To be continued...
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                                Comment

                                Bezig...
                                X