Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

Hey Growers, voor de enkelen die nog interesse hebben,

hier terug een updatje.
    Dag 69
    Dag 17 12/12
    Zichtbare bloei dag 11

2013-09-05 21.36.33.jpg2013-09-05 21.36.39.jpg2013-09-05 21.36.46.jpg2013-09-05 21.36.50.jpg

Ik begin terug een beetje er in te geloven topjes beginne zicht goed te vormen, nog niet super duidelijk op deze foto's, zal er nog wat maken één van dees.
    de infestatie lijkt volledig te zijn verdwenen, was er vroeg bij denk ik ( maar nooit vroeg genoeg)
    het afsterven van de onderste bladeren lijkt eveneens gestabiliseerd te zijn.

Hier een kliekje van men guerrillaprojectje

2013-09-06 13.38.11.jpg2013-09-06 13.39.02.jpg2013-09-06 13.39.12.jpg

Dat was t zo'n beetje vr vandaag
    jullie comments zijn altijd meer dan welkom

Peace
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Gaat uitstekend hier,las wel dat je wat problemen heb gehad maar je hebt jezelf aardig teruggeknokt.
      Zal wat vaker langs wippen.

Comment

Leuke scrogg dylero, gaat lekker.

Mooi dat je guerilla plant er nog staat want ze staat lekker in het zich (op de foto te zien).

Comment

Hoe bevalt de BioBizz?

Comment

@Mway: Tnx, ja knokken blijven we doen hé ik geef pas op als ie in mijn grinder zit

@Cookaap: We mogen niet klagen hé, begonnen met 4 vrouwtjes, na twee weken waren er 2 opgevreten door herten, en toen maar de kippengaas gezet (wat ook goed helpt tegen slakken ) en deze staan nu toch al een heel tijdje
            en ja, de locatie hopelijk hebben ze nog enkele weken privacy spannend zo guerrilla

@Janssen: Betreft de Biobizz , ik kan het eigenlijk moeilijk zeggen dusver, ik heb wat problemen gehad, bepaalde zaken niet goed aangepakt. Ik was er verkeerdelijk vanuit gegaan dat er niet moest afgezuurd worden met deze voedingslijn.
            Echter blijkt dat enkel te kloppen als je water een pH waarde heeft van 6.8-7.2, met gevolg dat ik met mijn 8.2 niet ideaal zat. verder heb ik het Biobizz schema een beetje verkeerd opgevat vermoed ik.
            dus kort geantwoord vraag het me na volgende ronde nog eens voorlopig blijf ik het gebruiken.
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Tijd voor een updatje.

Dag 78
              Dag 26 12/12
              Dag 21 zichtbare bloei.

De Arjan haze:
              2013-09-14 22.46.54.jpg2013-09-14 22.47.17.jpg

De Kush:
              2013-09-14 22.50.55.jpg2013-09-14 22.54.00.jpg2013-09-14 22.53.02.jpg

Ik heb een klein gokje genomen met het nog wijzigen van pH.
              Verkeerdelijk dacht ik dat de pH niet moest aangepast worden met deze voedingslijn. echter blijk dat enkel het geval te zijn als je water een pH heeft van 6.8-7.2
              Er was me aangeraden om de pH waarden niet meer te veranderen, maar ik heb gokje genomen en het toch aangepast.
              Ph meter gecalibreerd, mijn water uit de kraan had een waarde van 8.2 deze naar 7.0 gebracht vooraleer de voeding er bij te doen.
              voorlopig lijken ze er prima op te reageren. laten we hopen dat dat zo blijft .

Verder inspecteer ik iedere dag op trips, voorlopig heeft bayer zijn werk prima gedaan.

De Pure kush is mooi aan het zwellen , ik ben verliefd op dat tapijtje toppen echt een zalig zicht.
              ik vermoed dat ik nog héééél vaak zal scroggen.

De arjan haze verloopt wat stroever, maar desondanks ben ik wel tevreden, die heeft ook nog wat meer weken voor de boeg dus...

Dat was ie weer voor vandaag

tnx for reading.

Comment

Met wat zuur je je water af? Met citroensap? Ik vraag me toch af wat zo'n zuur met je planten of je bacterieel leven doet Normaal gezien zou je eens de PH rond je rhizosfeer (een cm ofzo rond de wortel), deze zou wel in orde moeten zijn dankzij de specifieke bacteriën die daar huisvesten.
                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

nope geen citroensap gebruikt. wel appelazijn. zo staat het op de site van biobizz.

Hoe kan ik de pH-waarde beïnvloeden?

Indien de waterkwaliteit teveel afwijkt van de standaard pH waarde van 7,0-7,3 dan kun je appelazijn of citroenzuur gebruiken om je water af te zuren. Probeer op een waarde van tussen de 6,8 en 7,2 uit te komen. Het beste is om de pH-waarde iets te laten dalen, totdat deze op peil is, en daarna pas de Biobizz® voeding toe te voegen.-

Comment

Was net even in het hokje bezig van de Arjan haze, en wat een lekkere geur, echt een dennenappel/houterig geurtje, kan niet wachten tot ik daar een peukje van kan roken Hmmmm
                    zal proberen straks wat pics te nemen.

Peace

Comment

We want pica`s
                      En nog effe wachten met draaien he!

Comment

Haha pica's komen deze avond
                        en ja geduld is een mooi deugd bij onze hobby hé vaak moeilijk als de weckpotten leeg beginne te geraken

tot straks

Comment

Hier de pic's ,
                          voor één of andere reden van erbarmelijke kwaliteit, zal es kijken voor dat op te lossen.

De Arjan Haze:
                          2013-09-20 23.17.32.jpg2013-09-20 23.17.51.jpg2013-09-20 23.17.56.jpg2013-09-20 23.18.14.jpg2013-09-20 23.21.04.jpg

De pure Kush:

2013-09-20 23.26.31.jpg2013-09-20 23.26.46.jpg2013-09-20 23.27.22.jpg2013-09-20 23.28.01.jpg2013-09-20 23.27.45.jpg

Weinig te melden, voorlopig zeer tevreden met de het scrogje bij de Kush.
                          lijkt goed te reageren op de pH wijziging sinds weekje geleden.

De Arjan Haze lijkt wat trager te gaan, maar begint wel fantastisch te ruiken, daar mogen ze van mij luchtverfrisser van maken

Juist de filters aangesloten aan buitenkant van de tentjes, heb de filterdoek beetje verknipt en aan binnenkant van de filter gehangen.

Hier nog paar pic's van Project X
                          ( wel vergeten om foto's te maken van beide planten )

2013-09-18 16.46.58.jpg2013-09-18 16.47.13.jpg2013-09-18 16.47.04.jpg

Enjoy

Dat was het dan weer...
                          Last edited by Dylero; 21 September 2013, 00:58.

Comment

Ziet er zeer mooi en veel belovend uit.
                            Hou ze groen makker.

Comment

Lekker groen veld. Die scrog zit lekker vol.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Tnx vr de reacties guys

Hier een kleine update van project x

2013-09-25 14.19.18.jpg2013-09-25 14.20.04.jpg2013-09-25 14.23.04.jpg2013-09-25 14.25.23.jpg2013-09-25 14.25.27.jpg2013-09-25 14.25.32.jpg

vandaag de trichomes gecheckt alles is milkey en de amberkleurige duiken hier en daar al op.
                                We gaan nog 2x spoelen en begin komende week gaan ze om ! Dan hebben ze hun volle 7 weken bloei gehad.
                                nu echt de allerlaatste loodjes, fingers crossed dat alles nu blijft goed gaan ...

updatje van men scrogjes volgt de komende dagen

Gr

Comment

Bezig...
                                X