Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

    Goe bezig man! keep up the good work

    Comment


      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

      Als ik ooit een tentje koop wil ik het ook zo goed doen

      Comment


        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

        Berry de meesterscrogger, die budz zien er knokkelhard uit man, tijdens het knippen geeft dat zo`n mooi bonk!!bonk!! geluidseffect.
        Very nice man.

        Comment


          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

          Ziet er goed uit.
          Het viel bij wel op dat de zaadjes redelijk snel op kwamen echter duurde best lang voor het een plantje werd, inmiddels 2 weken in bloei en doen het uitstekend.

          Comment


            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

            Tnx manne voor alle lof en toffe reacties.
            En mijn excuses voor het zo late update van de Mega Power Plant.
            Ik heb het wat druk gehad de afgelopen 2 weken.
            Dus terug naar de orde van de dag.

            Dag 113 groei.
            Dag 71 klok 12/12.
            Dag 63 bloei. 9 weken bloei zitten erop.

            12 dagen geleden ben ik begonnen met spoelen, dus geen voeding meer in me vat maar enkel water.
            10 dagen lang enkel water en daarna nog 2 dagen niks meer, lekker laten droogtrekken.
            Door alle drukte hier ben ik vergeten foto's te trekken van hoe ze er nu bijstonden.
            Denk maar aan de vorige update en denk er iets meer geel blad bij,
            Ik heb nog wel foto's van de wortels getrokken, altijd leuk om te zien toch.

            20131214_161937.jpg20131214_161950.jpg

            We hebben allemaal kunnen zien hoeveel sneeuw erop de lekkere keiharde buds zat zit,
            en bij het knippen heb ik dat gemerkt ook, de hasj droop werkelijk waar van de schaar af.
            MMMMMMMMMMMMM lekkere schaarhasj en veel ook.

            20131214_155158.jpg Denk dat het 1.5 gram was, kon het niet laten om er alvast een dikke mee te roken.

            Ook heb ik zeer goed knipafval en wat fluffy topjes bij elkaar voor de hasj makerij, meer hierover later deze week. (zal alcohol hasj worden).

            20131214_161017.jpg Staat al in de vriezer.

            Dan zullen we nu eens verder gaan waar het uiteindelijk allemaal om draait, De BUDS.
            De gemiddelde top ziet er zo uit, keihard en super compact.

            20131214_161156.jpg20131214_161202.jpg

            Er zijn er nog die groter zijn en er zijn er nog die kleiner zijn, maar alles is echt snoeihard.
            Ff een kijkje in de droogkast dan maar.

            20131214_161138.jpg20131214_161143.jpg

            Onderaan ligt nog wat klein spul wat ik eigenlijk nog moet knippen maar ik was er ff klaar mee, 6 uur bezig geweest.
            Ik heb ongeveer wel een idee hoeveel dat het is geworden maar dat hou ik nog even voor mezelf.
            Volgende week zal ik het droog gewicht verklappen en tot die tijd kunnen jullie daar een beetje naar gaan gokken.

            Ik ben zeer tevreden hoe deze kweek is verlopen, alles is gegaan zoals het hoort.
            Volgende week zal ik de hele kweek met de voeding en alles erop en eraan nog eens met iedereen doorlopen.
            En alle bevindingen hierbij, ook zal er dan al wel een rookverslag bij zijn.

            Dus tot volgende week manne.

            Laters.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

              Zeer mooi resultaat Berry!!

              Veel geluk en succes met het wegroken ervan



              Grtzzz.

              Comment


                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                twas een zeer net verslagje berry

                laat het u smaken na het drogen en curen !!

                Heb je al een ander soortje in gedachten om weer mee te gaan scroggen ??

                groetjes m8
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                  Mooi resultaat zo berry. Mooie toppen zo, hoop dat ze je nog een beetje gaan smaken binnenkort. Mooi verslag geworden zo idd.

                  Hash maken met alcohol?. Mmm nog niet eerder van gehoord, dus blijf ik ff mee gluren hoe je dat gaat maken. Mooi bakje vol met knipafval iig.
                  Ben erg benieuwd.

                  Comment


                    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                    Mooi dat die mooie buit binnen is.
                    Ik denk dat het 414 gram is laat het je smaken.
                    Op naar de volgende ronde.

                    Comment


                      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                      Bam! Weeral resultaat van formaat makker, ben benieuwd naar het rookverslag en het totale gewicht.

                      Gz makker en mooi werk!


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Comment


                        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                        Ziet er heerlijk uit Berry! En wat een massa schaarhasj heerlijk is dat.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                          Ziet er mooi uit. De bonk schaarhash is een mooie bonus zeg

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                            Lekkere oogst berry, dat gaat wat grammen geven!

                            2 planten maar..

                            Comment


                              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                              zeer leerzaam en top verslagje berry jij bent een voorbeeld geweest voor iedereen die wou/wilt scroggen.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X