Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

    Hopla, mooi verslag Berry.
    Ik heb er van genoten en enorm veel geleerd over het scroggen.

    Nu op naar de volgende.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

      Super leuk verslag geweest om te lezen en de foto's waren een genot voor het oog kerel!! Laat het u smaken en op naar de volgende ronde!!

      Comment


        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

        Je hebt het weer verdient m8 dat je er straks lekker van mag gaan genieten. Aan je buds zal het in ieder geval niet liggen.

        Greets

        Comment


          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

          super mooie opbrengst!

          Comment


            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

            en jahoor berry heeft weer laten zien hoe t moet
            succes met roken !!!!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

              Naize!!
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                Heerlijk zo'n droogkast vol mooie buds! Mooie oogst Berry!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                  Mooi dat je harde toppen hebt makker. Ik ben benieuwd hoeveel je er af hebt gehaald.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                    Ziet er lekker uit berry! laat het smaken!!

                    Grtz
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                      Zal me benieuwen hoeveel die 2 jou er gaan geven berry ligt er goed vol hahah

                      Peace✌️


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                        Wat een vette koppen, super gedaan man, jij en Q zijn de "kings of skrog" dat is zeker!
                        Dat ziet er een mooie voorraad uit...378gr is mijn gok.

                        Laat het je smaken!
                        Last edited by Makroo; 16 December 2013, 22:16.

                        Comment


                          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                          Giefcookie.jpg

                          Nice job,
                          En dat allemaal in de nieuwe droogkast ^^

                          En mijn gevoel zegt ergens rond de 400.
                          maar hopelijk zit ik er naast (meer meer)
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                            Hoppakee manne.
                            Tnx voor alle reacties.

                            Berry is blij, zeer blij. Het was een fantasties kweekje.
                            2 plantjes maar in scrogg, wat ook de echte 1ste keer was.
                            Ik ben zeer tevreden hoe de kweek is verlopen, ook met dank aan Metrop.
                            Een complete voedingslijn maakt toch wel echt verschil.
                            Nu merkte ik wel na 3 of 4 weken dat ik wat overvoeding had dus wat minder voeding gegeven.
                            Waarna er toch wat lichtere bladeren kwamen, dus was het voor mij tijd om een verbeteraar toe te voegen.
                            Ik heb hier in de kweek niks over gemeld omdat ik zelf eerst wou kijken of het echt wel werkte.
                            Met een gerust hart kan ik zeggen dat het zeer veel verschil uitmaakte.
                            De verbeteraar die ik heb toegevoegd is Gen200 geworden en man man man wat een goei spulleke.
                            Al na 1 keer te hebben meegegeven zag ik al duidelijk dat de bladeren weer groener werden,
                            Dus Metrop in combinatie met Gen200, SUPER, en raad dit nu dus ook iedereen aan.
                            Heb ik ook gedaan bij Psy en de criticals, en nadat hij Gen200 heeft toegevoegd stonden zijn dames weer mooi in het gareel.
                            Sorry voor de reclame maar als iets goed is mag dat gezegd worden toch??

                            De orde van de dag:
                            Na 8 dagen in de droogkast te hebben gelegen, zijn de toppen van de Mega Power Plant droog genoeg voor in de potten.
                            Eerst even gewogen natuurlijk.

                            20131216_144909.jpg

                            BAMMM, dit is 320 gram aan super mooie dikke harde compacte buds.
                            In de droogkast ligt nog wat klein spul wat ik nog moet knippen, ik denk zo'n 50 gram,
                            Maar ik ben zo druk deze tijd dat dat even op zich laat wachten, misschien dat dat ook in de hasjmolen verdwijnt.
                            De fluffy shit heb ik gelijk in de vriezer gestopt zonder te wegen, maar ik denk wel 30 gram ofzo.
                            Dus ik kan denk ik wel met een gerust hart zeggen dat ik ongeveer 1 op 1 heb gedraaid.
                            En dat met 2 planten, missie geslaagd.

                            Ik heb een rookverslagje ingeplant voor volgende week en zal dat hier ook met jullie delen.
                            Ook ga ik volgende week de alcohol hasj proberen te maken, later meer hierover.

                            Misschien nog leuk om te melden dat de volgende ronde Spliff Strawberry word.
                            Zodra ik het topic open zal ik hier een linkje plaatsen.

                            Manne bedankt voor het volgen en voor alle reacties en het meedenken natuurlijk,
                            en ik spreek jullie allen volgende week voor het rookverslag,

                            Laters.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                              lokes m8 ,

                              twas een zeer mooi verslagje en dat mag zekers verteld worden !!

                              Tevens liegen de verdiensten er niet om he 1/1 is netjes

                              zou zeggen geniet van je wel verdiend rokertje

                              groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                                Lekker hoor. Heb je wel verdiend na de gebeurtenissen van de afgelopen tijd!

                                Geniet er van Berry!

                                Grtz
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X