Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

    Geniaal. Zat al te prutsen met tape en spelden.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

      wat een bos he

      Comment


        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

        Ah ziet er nice uit berry, vooral als je je realiseert dat het maar 2 planten zijn.

        Dit is nog eens een vorm van oogst vergrootten.

        Comment


          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

          Berry ze doen het! Ze bloeien ! Woehoeee
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment


            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

            Volgens mij groeien ze ook nog wel een beetje, of niet Berry?

            Comment


              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

              Wat een bloeiend bos he gehehe.
              Tnx manne, alleen voor deze reacties zou je al gaan kweken.
              En idd krasi ze groeien nog steeds, dus ik ben ook nog steeds aan het binden.

              Ik zie toch veel scrogg op het moment waar in het begin alles strak op het net
              word gebonden, maar zodra de bloei erin komt men stopt met binden...
              De dames groeien nog geruime tijd door en tot die tijd moet je (vind ik, je moet niks)
              blijven binden. Doe je dit niet dan heb je niet echt een veld meer.
              En daar gaat bij mij het scrogg om. Een mooi egaal veld met toppen.
              fih1382105156792.jpg

              Laters.
              Attached Files
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                Ik zie toch veel scrogg op het moment waar in het begin alles strak op het net
                word gebonden, maar zodra de bloei erin komt men stopt met binden...
                De dames groeien nog geruime tijd door en tot die tijd moet je (vind ik, je moet niks)
                blijven binden. Doe je dit niet dan heb je niet echt een veld meer.
                En daar gaat bij mij het scrogg om. Een mooi egaal veld met toppen.
                Sprak de vakman Ik ben het met je eens als ik het zo allemaal zie steekt er nog niks boven uit bij jou en is alles nog egaal
                Baco's paarse ronde = done

                Baco's eerste keer binnen =
                done

                Comment


                  Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                  Die hebben toch nog goed het net vol kunnen krijgen en je heb idd gelijk dat als ze bloeien ze nog door groeien tot de 5e a 6e week denk.....

                  Ziet er zeer netjes uit kerel, houden zo!!!!

                  Comment


                    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                    Als de Obama`s er al vrolijk van worden........dan doe je toch iets goeds.
                    Ziet er mooi uit kerel, proost, ff een lekkere baco wegtikken.

                    Comment


                      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                      Ach jee, krijgen we straks weer het verhaal " Yes, i tried it once. But i didn't inhale it".

                      Mooi werk weer Berry.

                      Comment


                        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                        Vol netje m8.
                        Berry de bondage meester
                        Gaat een mooie ronde worden.

                        Comment


                          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                          hoe strakker hoe beter. de bloemen dienen straks ook omhoog te komen als de bloei
                          er goed in schiet. hierdoor heb je 1 grote zonnecollector aan blad en kan werkelijk elk deelte gebruikt
                          worden wat er aan straling is.

                          als de planten niet zo egaal staan zullen onderliggende delen overwoekeren waardoor de helft het
                          over gaat nemen. dan is je scrog naar mijn idee een deel mislukt. hoe egaler en geleidelijk alles is verdeeld
                          hoe evenredig de plant alles kan uit laten groeien en tevens kan verwerken intern.

                          succes vriend ziet er heeeel strak uit.

                          ps. bondage meester te huur:

                          voor het opbinden en verleggen van uw dame(s) tegen schappelijke prijzen.
                          tevens kan in overleg met nature worden afgepingeld

                          Comment


                            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                            Gehehe, voor al uw bondages groot of klein moet je bij berry zijn.

                            Dag 58 groei.
                            Dag 16 klok 12/12.
                            Dag 7 bloei.

                            Zo de manne, de groei is er nu wel zo'n beetje uit aan het raken, dus kunnen de dames aan de toppenbouw beginnen.
                            Door dat ik blijf binden gaan de topjes nog niet zo hard, omdat ze elke keer een beetje moeten herstellen van het binden.
                            Gisteren heb ik voor de laatste keer (denk ik) de dames nog wat opgebonden.
                            Het veldje is weer lekker egaal, zoals ik het graag zie.
                            Dus laat die dikke knoeperts maar komen, ik ben zeer benieuwd.
                            Voor wat ik nu zie komen er aardig wat op te staan.

                            De temperatuur is mooi stabiel, 27 graden tegen 22 graden, met een LV tussen de 40 en 60%.
                            Er is al wel wat overvoeding geconstateerd, dus heb ik de voeding een beetje aangepast.

                            Ik moet zeggen dat mijn net toch nog aardig is volgeraakt.
                            Mijn veldje is nu 90cm op 80cm, niet slecht toch.
                            Ik ging voor de vierkante meter en die heb ik toch bijna gehaald.

                            Verder is er weinig wat ik nog kan melden, dus zetten we de foto's er maar op.

                            20131020_074929.jpg20131020_075026.jpg

                            20131020_074917.jpg20131020_075004.jpg

                            Van links naar rechts van boven naar onder......

                            20131020_074937.jpg20131020_074942.jpg

                            En natuurlijk wat mini budshots.

                            20131020_074948.jpg........20131020_074956.jpg

                            20131020_075001.jpg Ja de foto's zijn niet de kwaliteit die jullie gewend zijn van mij,

                            Dit komt omdat de batterij van de camera leeg is, dus deze foto's zijn met de gsm genomen.
                            Ach ja, je ziet wat er gaande is toch.

                            Dit was het weer voor vandaag manne van de goeie hobby.
                            Later weer meer.

                            Laters.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                              Mooi hoor m8 dat worden volle potten.
                              We blijf genieten hier.

                              Comment


                                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                                Mooie vroege trichomes aanmaak.
                                Ik denk dat dit idd de laatste groeistuiptrekken zijn.
                                Je hebt het aardig vol gescrogged, en belangrijker, het ziet er gezond uit.

                                Comment

                                Bezig...
                                X