Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

    Mooi dat je het probleem hebt kunnen oplossen.

    Die zaadjes zijn waarschijnlijk achterblijvertjes, dat ligt niet aan jouw.

    Comment


      #17
      Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

      Kijk ze komen boven leuk. Goed dat je idd je probleempje heb weten te verhelpen. Nu een beetje geduld ik had een achterblijver die een week later ontkiemde en boven was dan mijn andere planten. Die achterblijver werd uiteindelijk de grootste. Het is en blijft een raar plantje soms. Dat waren ook Jack Herrers trouwens. Verder gaat het gewoon goed.

      Comment


        #18
        Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

        Ik denk dat die F S last heeft van die ventilator.
        Die gooi je er beter uit. Heb je echt niet nodig.
        Onze plantjes houden niet van tocht.
        Je afzuiging en je inlaat zorgen al voor genoeg luchtverplaatsing.
        Last edited by berry ryder; 22 September 2013, 20:54.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          #19
          Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

          Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
          Ik denk dat die F S last heeft van die ventilator.
          Die gooi je er beter uit. Heb je echt niet nodig.
          Onze plantjes houden niet van tocht.
          Je afzuiging en je inlaat zorgen al voor genoeg luchtverplaatsing.
          Da's de Fruit Spirit niet, maar een JH Die wil maar niet groeien...

          Edit: MAAR, ze had inderdaad dorst. staat nu, na wat water, terug met een gestrekte rug!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #20
            2013-09-26 20.49.59.jpg 2013-09-26 20.50.12.jpg
            Een tweede jack herer lijkt niet erg te groeien. Is nu toch al anderhalve week oud...

            2013-09-26 20.49.49.jpg

            En de derde jack herer lijkt nergens naar. Zit niet goed in z'n "vel". Zal nu een dag of 3 geen water geven.

            2013-09-26 20.50.20.jpg

            Sowieso ben ik verdomme niet content van die JH zaden...
            Soit, hopelijk gaan ze na het weekend al wat sneller. Ciao!
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #21
              Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

              Heeey Rodigan.. Leuk dat je weer een nieuw kweekverslag plaatst..
              Ik hoop voor je dat je nu meer resultaat krijgt dan de vorige keer maar zo te zien laten
              de zaden je nu een beetje in de steek... Jammer.
              Ik denk persoonlijk eigenlijk dat je je baby's niet ana hun lot over moet laten en ze dus dagenlang zonder
              toezicht laten gaan. Mischien is het slimmer om een keer te beginnen in een week dat je gewoon 'op kot' bent

              Desalwelteplus hoop ik van harte dat deze dames nog bijzonder mooie planten worden... Aan je inzet ligt het in elk geval niet.
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                Hehe, thanks Whitebud! Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Ik ga waarschijnlijk alleen met de 2 sterkste door en opnieuw scroggen. Al zijn beide soortjes niet echt 'geschikt' om te scroggen. Zal het er toch mee moeten doen.
                Om pH-problemen uit te sluiten, geef ik nu gewoon spa die blijkbaar een pH van 6.0 heeft. Aangezien ik weet wat de gevolgen van te veel water geven zijn, doe ik dat ook niet, maar ze zijn precies zo gevoelig. Vreemd allemaal.
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  #23
                  Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                  gewoon proberen maatje.. zal vast wel lukken hoor.... enne ik heb gehoord dat praten tegen je dames ook helpt...


                  edit: video verwijderd
                  Last edited by Whitebud; 8 October 2013, 14:42.
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                    Lol, zal ik zo meteen effe gaan hijgen in m'n tentje :p
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment


                      #25
                      Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                      Het zal in plaats van 4 x Jack Herer, 1 x Fruit Spirit in scrog worden. Zaailingen groeien langs geen kanten. De Fruit Spirit doet het echter super! Weet niet of het veel zin heeft om een klacht te melden bij DHS aangezien ik de zaden ook wel een maandje of 5 in de frigo heb gestopt.

                      EDIT: 't Is minder dramatisch misschien dan gedacht. 1 JH is toch in de vuilbak beland, die ging helemaal kapot. De wortels zagen er nochtans OK uit en 't was ook niet te nat... Snap het niet.

                      2013-09-30 18.24.46.jpg Jack Herer, bijna 2 weken oud

                      2013-09-30 18.24.33.jpg Fruit Spirit, 1 week oud

                      2013-09-30 18.24.58.jpg Jack Herer, groeit al dagen niet meer...
                      Last edited by Rodigan; 30 September 2013, 18:00.
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        #26
                        Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                        Ik had t van de week ook.. een papaya die echt nie van de grond wilde komen.. die heb ik ook maar ritueel in de kliko gemieterd
                        Die eerste JH heeft wel hele lange bladeren he, lijkt wel een kerel hahahaa.
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                          Ik blijf erbij. Haal die ventilator eruit.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                            Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                            Ik blijf erbij. Haal die ventilator eruit.
                            Hij draait niet hoor. Heb je tip in achting genomen en hem verleden week uitgezet.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
                            Ik had t van de week ook.. een papaya die echt nie van de grond wilde komen.. die heb ik ook maar ritueel in de kliko gemieterd
                            Die eerste JH heeft wel hele lange bladeren he, lijkt wel een kerel hahahaa.
                            Haha, dat zou er nog aan mankeren, een kerel. Ohja, ik laat het maar begaan en we zien wat er van komt!
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              #29
                              Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                              t ziet er toch allemaal groen uit op het moment. in verhouding met vorige
                              week toch al een vooruitgang. let wel dat je klaagt over trage groei, maar
                              ze zullen bij moeten komen van iets wat vorige week is gebeurd. al weten
                              we nog niet wat. ik gok toch die ventilator. als die vorige week nog aanstond
                              ja dan is ze nu net van de griep af (duurt circa een week ). en zal nu de groei
                              wel meer in gaan zetten met de dag. btw door de ventilator gaan ze verdampen, dus ook
                              ontzettend zuigen met de wortels. beperkt alle vormen van groei.

                              overigens heb je ze direct in de 11 liters gestoken. dit kan geen kwaad maar zal
                              vaak een week nodig hebben om die wortels goed door te trekken.

                              dus tja er zijn diverse theorien wat er nu gaande is met je dames in spe. ik zie
                              echter geen droeve plantjes meer (misschien pietepeuterig, of kleiner dan gewenst/gewent).

                              Rodigan ik zou het nog even 1 a 2 weken aan kijken. je zult versteld staan (tja of niet, dan zie je
                              ze met een week wel verdorren) maar ik geef het een goeie kans .

                              Comment


                                #30
                                Re: 4 x Jack Herer (DHS) onder 250 watt HPS

                                Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
                                btw door de ventilator gaan ze verdampen, dus ook
                                ontzettend zuigen met de wortels. beperkt alle vormen van groei.

                                overigens heb je ze direct in de 11 liters gestoken. dit kan geen kwaad maar zal
                                vaak een week nodig hebben om die wortels goed door te trekken.
                                Leuke reactie Bramonius, thanks. Ze staan nog in kleine potjes met zaai en stek grond he. Behalve de kleinste, die heb ik, door omstandigheden, in grow mix gestopt en daardoor is ze wat verbrand denk ik.
                                De 11 liters komen er volgende week aan! Of dat bedoelde je misschien met een extra week om de wortels goed door te trekken?

                                Grtz!
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X