Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

    Ik constateer een Blu-mat hype
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment


      #62
      Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

      Idd viel mij ook al op, maar dat is alleen maar mooi, kunnen we elkaar alleen maar beter helpen met die dingen..
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #63
        Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

        Ja Rolly, hahaha tis allemaal wel heel toevallig. Denk dat Blumat zelf hier niet zo mee zal zitten. Die horen al weer gerinkel in de kassa lade

        Comment


          #64
          Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

          Hallo! Ik zit weer met twijfels in verband met de kleur van enkele blaadjes. Zou deze Jack Herer dan toch een beetje te nat staan?
          Over- of ondervoeding zou het normaal niet kunnen zijn en de pH zit ook zeker en vast goed. Zolang m'n plantjes niet slap gaan hangen, geef ik voor de zekerheid geen water.

          2013-10-18 15.17.11.jpg 2013-10-18 15.17.26.jpg
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #65
            Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

            Ik kan het een beetje moeilijk zien met deze foto's Rodi. Als je denkt dat je medium te nat is draai je druppellaars dan een streepje dichter. De eerste druppellaars begonnen bij mij te lopen tussen de 110 - 120 mbar. dat is idd iets te nat voor de groeifase. Ingesteld volgens de gebruiksaanwijzing van blumat zelf. Voor de bloei is het weer een hele goede instelling moet je rond de 100 zitten. In de groei moet je medium iets droger wezen rond de 150 mbar. Goed getallen, getallen maar probeer maar eens . Hoop dat je hier wat aan hebt, spreek je snel weer

            Comment


              #66
              Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

              Ja, maar die blumats hebben toch nog niet gedruppeld . Ik heb het systeem trouwens ontmanteld. Heb te veel geprutst en er zit denk ik lucht in de slang. Zal het later nog eens opnieuw proberen te installeren.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #67
                Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                Ffies laten doorlopen dan bij je volgende installatie. Ik deed het bij de laatste in de rij. Alle andere ff dicht draaien. Loopt alle evt lucht gelijk door. Ben zelf nog niet ontevreden over die dingen. Vind dat ze het wel redelijk doen. Ben ze zelf nog wel aan het afstellen. Ze staan er bij mij ook net in. Maar als die dingen niet liepen was je medium ook waarschijnlijk nog aan de natte kant. Dacht dat ze bij jouw al waren gaan lopen daarom reageerde ik zo in mijn vorige bericht. Goed ff kijken hoe de nieuwe installatie nu dan uitpakt.

                Comment


                  #68
                  Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                  Weer een paar dagen verder:

                  2013-10-20 14.41.36.jpg

                  Ik heb beslist om nog 1 week te groeien en dan hoe dan ook over te schakelen naar 12/12.
                  Ik ben er blijkbaar in geslaagd om de Fruit Spirit te fimmen met enkel dezelfde hoofdtop terug als resultaat. Heb nu wel een hele hoop bladeren verneukt.
                  Alles lijkt hier te mislukken.

                  2013-10-20 14.41.57.jpg

                  De blaadjes van deze Jack Herer gaan er niet echt op vooruit.

                  Redenen waarom ik denk dat ze te nat staat:

                  -De pot voelt redelijk zwaar aan.
                  - Er liggen soms druppels op het schaaltje onder de pot. (Wortels komen wel al mooi door de gaten van de pot!)
                  - Ik heb nu al bijna een week geen water moeten geven.
                  - En bij nader inzien ben ik dom geweest door verleden week de aarde op de plaats van m'n blumat sensors nog eens extra nat te maken. Dat water zal gewoon naar beneden gesijpeld hebben.

                  Denken jullie er hetzelfde over: te nat? 't Is grow mix aarde dus die bevat normaal gezien wel nog voeding voor zeker een week.
                  Hopelijk raakt de aarde dan snel wat droger en verslechtert het niet meer

                  2013-10-20 14.42.33.jpg

                  Dank. Grtz
                  Last edited by Rodigan; 20 October 2013, 13:57.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #69
                    Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                    Idd makker te nat.
                    Vul je blumat, leg ze een dag in het water. In een emmer ofzo.
                    En zet ze in je pot. Dan heb je echt geen gezeik meer met overbewatering.
                    Denk niet zoveel. Wat je fout doet. Kun je ook weer goedmaken.
                    Ons plantjes kunnen veel hebben. En de laatste. Van je fouten leer je.

                    Gewoon lekker knalle makker
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                      Helemaal met berry eens Rodi. Niets onherstelbaars is er nog gebeurt je heb alle tijd om te corrigeren.

                      Comment


                        #71
                        Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                        Leuk om te zien dat je zo aan het experimenteren ben! En er is nog niks gebeurd dat funest is, no worries!
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment


                          #72
                          Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                          Als die blumat te veel water geef kun je ook een lekbak onder je potten maken.

                          Ik heb soms ook dat mn lekbak (zit standaar bij mn kweektent) helemaal vol zit. Maar ik ga idd die druppelaar nog eens "resetten" door hem gewoon opnieuw aan te sluiten.

                          Er is nog niets bepaald rodigan. De onderste blaadjes heb je over 2 weken toch al niet meer nodig. Dus als het bij de onderste blijft geen zorgen.

                          Comment


                            #73
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              #74
                              Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                              Gewoon ff pas op de plaats met het wateren, pot weer licht dan begin je weer. Door de pot in te laten drogen zullen je wortels ook nog een extra boost krijgen.

                              Komt vast goed, succes!
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment


                                #75
                                Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                                Hey gasten,

                                Nog een paar foto'tjes. Dit weekend zet ik ze in de bloei. Denk dat ze dan wel groot genoeg zullen zijn. Ze zijn ten slotte sativa-dominant...
                                Ze groeien vrij goed. Alleen blijven die potten zwaar en heb ik nog altijd geen water moeten geven. Ik snap het niet. Ik heb ze opgeteld zeker niet meer dan 1L per plant gegeven. Toch ben ik in de fout gegaan door in het begin te veel te geven.

                                2013-10-23 14.41.31.jpg

                                2013-10-23 14.43.04.jpg 2013-10-23 14.43.21.jpg2013-10-23 14.43.47.jpg
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X