Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

    Het zijn net buikdanseressen Je temperatuurverschil is idd erg groot, ik weet niet precies waar jij je inlaat hebt maar anders misschien je in- en uitlaat een keer omwisselen?
    sigpic

    Comment


      Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

      Je plantjes zien er op zich goed uit Rodi. Ben je nog wat van die ballen tegen gekomen of zijn ze weg gebleven?

      Comment


        Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

        Inlaat is lucht van buiten en wat van m'n kamer. Uitlaat gaat ook terug in m'n kamer. Veel meer kan ik er niet uithalen. In de mate van het mogelijke probeer ik als de lamp uitgaat het raam te sluiten.
        Moet wel zeggen dat ik de lamp nu ook op 275 watt gezet heb, dus dat scheelt een graad of 2 i.v.m. 250 watt. Uiteindelijk is het al altijd zo geweest: 8 - 10 graden verschil :p

        Ik weet niet hoe snel die ballen verondersteld zijn van terug te komen, maar na 2 dagen nog steeds niks te zien.. :p Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

          18 dagen bloei:

          2013-11-22 20.32.17.jpg 2013-11-22 20.32.27.jpg 2013-11-22 20.32.38.jpg

          Ik vind ze met de dag mooier worden! Grtz
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

            Gatverdamme, hebben de andere 2 nu ook van die ballen:

            2013-11-24 00.51.36.jpg 2013-11-24 01.11.45.jpg

            Alleen ben ik het niet zeker. Er zit niet echt stuifmeel in, maar dat zal wel normaal zijn zeker, mits ze nog niet 'oud' zijn. Ik heb nog nooit een pollenzakje in het echt gezien, dus bevestiging? Of betere foto's misschien, maar dat zal dan voor morgen zijn.
            Heb zo het gevoel dat ik zaad ga mogen roken.

            Indien ze onlangs stress zouden hebben gehad, heb ik geen flauw benul van wat. Ohja, het is ook enkel in de onderste regionen.. Grtz

            EDIT: hmm, bij nader inzien zouden ze misschien last hebben kunnen gehad van indirecte lichtinval. Een van de inlaatgaten was namelijk niet helemaal gesloten, maar wel naar beneden gericht). Of toch de schommelingen in temperatuur? Max 28-30, min 19-20.
            Last edited by Rodigan; 24 November 2013, 00:55.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

              Ja helaas moet ik dat bevestigen Rodi. Het is een Hetje geworden. Jammer man. Je kan nu 2 dingen gaan doen. Weghalen of dagelijks proberen die zaadzakjes te verwijderen. Anders riskeer je dat je andere planten dalijk ook helemaal onder de zaden zullen zitten. Ik zit met een soort gelijk probleem. Het is geen leuk nieuws om te vertellen. Maar kijk maar ff wat je wilt gaan doen. Ik blijf ff voor je duimen, wat een pech allemaal weer.

              Comment


                Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                Jammer van die ballen Rodi....

                Ik zou ze weg halen om het risico op een totaal mislukte oogst te beperken!

                Blijft zwaar k#t! Sterkte man!!

                Greetz!!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                  Je hebt lady gaga's in je tent staan, zonde.

                  Het komt denk ik door een niet volledig afgesloten kast.
                  Lichtstress dus. Omdat ze het alle 3 hebben en het 2 zaadmerken zijn kan het niet aan de genetica liggen (of het is heel toevallig).

                  Gooi maar weg want je vergeet altijd wel een bloemetje, en door 1 kan je oogst al verpest worden.

                  Comment


                    Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                    Ah, er zijn ergere dingen in het leven natuurlijk. Mits ze dus alle drie ballen hebben (gehad), laat ik ze wel staan. Anders blijft ik met een leeg tentje over.
                    'k Zal dus om de paar dagen maar plukken :p Als ze lichtstress zouden hebben gehad, zie je dat dan ook niet aan de nieuwe blaadjes enzo? Ik gok daarop, omdat ik nogal onzorgvuldig ben geweest in het sluiten van m'n tentje. Stupid me

                    Heb trouwens al de keuze voor volgende ronde gemaakt: Northern Lights van Sensi, blijkbaar een moeilijke strain om te vern**ken :p Ideaal voor mij ,hehe
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment


                      Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                      Ziezo, 21 dagen en dus 3 weken bloei achter de rug.

                      Totaalplaatje:

                      2013-11-25 20.29.02.jpg

                      De plantjes afzonderlijk:

                      2013-11-25 20.29.25.jpg 2013-11-25 20.29.45.jpg 2013-11-25 20.30.17.jpg

                      Ballen komen precies niet terug. Bij de getopte JH is dat dus al meer dan een week
                      De Fruit Spirit komt precies wat trager op gang, maar ik geloof en hoop nog altijd dat dit de grootste yielder gaat worden.
                      De Jack Herer die een vreselijke groei doormaakte en weken veel te nat stond, doet het meer dan behoorlijk. Nog een paar dagen en heel die hoofdtop zal gesloten worden met bloemen

                      Ik geef zo meteen voor de eerste keer Green Sensation (bloeibooster) mee.

                      Vraagje:
                      Is het normaal dat die Philips Son-T Pia Plus lampen minder 'geel-oranje' zijn dan bvb. de lamp die ik voordien gebruikte. Vroeger kon ik nooit zien hoe groen m'n blad echt was met die lamp, en nu lukt dat wel vrij goed.

                      Grtz!
                      Last edited by Rodigan; 25 November 2013, 19:58.
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                        toppie ! ben benieuwd hoe t met de ballen afloopt.... wat die lamp betreft.. geen idee...
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

                        Comment


                          Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                          hahahaha ik zei t je toch al, die ene lijkt wel een dude

                          enne die philips lamp is goed hoor! maar dat is ook t enige wat ze goed kunnen daar in eindhoven lampen maken
                          sigpic

                          Comment


                            Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                            Je had het over buikdanseressen? :p
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                              Ik las iets over ballen die niet meer terug kwamen. Dat zal erg goed nieuws wezen zeg.

                              Blijf haar wel extra volgen Rodi. Maar lekker man!!.

                              Comment


                                Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

                                Haha klopt toen ik laatst keek was het net of ze stonden te bewegen denk ik
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X