Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Staat er lekker groen bij, zeker de af haze !
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Thnx Nik de lampies zijn net weer aan maar ook bij de haze auto's zit een overvoeding terwijl dat de blue berry's, de amnesia haze,??? en de bigbud goed reageren op de dosis voeding.

Nu Snap ik ook waarom niemand een groot assortiment heeft staan het is gewoon klote want in prencipe zou ik nu 6x voeding moeten aanmaken omdat ze allemaal andere wensen hebben. mja

Hier nog wat pics van de 2 mannen

Greets Psy
      Last edited by psychedelic1988; 12 October 2013, 17:10.

Comment

Heb je niet een beetje stuifmeel over bestuif ik een Somango.
        somangoXblueberry=soblueberry
        50/50 met de zaden.

Comment

Ziet er weer goed uit kerel, en die mannen zijn ook erg mooi daar zou ik zeker mee gaan kruizen.

Het leuke van veel soortjes hebben staan is dat je een vergulde midden weg moet vinden voor alle planten en dat er bij een paar bruine puntjes komt is niet erg...

Succes met het veredelen!!

Comment

Hey m8 je mag het zo komen halen maar heb nog geen id wanneer het stuifmeel los komt. Plus dat het natuutlijk een autoflower is waardoor je van beide zaad zal krijgen auto en gewoon. Na wat verder kruisen krijg je een pure auto. Het lijkt me wel een lekkere combo :p

@rebel: thnx kerel die 2 bb mannen zullen 3 bb dames gaan bestuiven zodra ze wat laten vliegen. ben benieuwd:p
            Wat betreft die middenweg die had ik idd gekozen maar had iets minder grote verschillen verwacht tussen de soortjes

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Tog wel mooi om te zien wat voor onkruid het echt is deze stekken zijn ong een week geleden afgeknipt van mijn moeders en in een potje water geplaatst. En ja knalgroen en het staat nog goed overeind.

Zolang het leeft blijven ze staan in de vensterbank wie weet worteld het ook op de oldskool manier:p

Comment

Vet om te volgen dit, de meesten krijgen rillingen bij het zien val die ballen aan die mannen.

Comment

Last edited by psychedelic1988; 12 October 2013, 23:38.

Comment

Het lijkt mij ook super om een eigen soortje te ontwikkelen dmv kruizen, bv je 2 favo soortjes, een naam verzinnen en delen met het www.

Comment

dat gaat hier ook ckr een x gebeuren
                    Ik heb van k1 een aantal amnee zaden en van metrop ook 10 reguliere zaadjes met iets van beast in de naam en ze zijn spaans meer kon hij me gister niet vertellen over de achtergrond(hoop dat dat nog wel komt). Deze schijnen mega toppen van superkwaliteit te leveren dus ideaal om te kruisen met mijn nummer 1 lijkt me. Tegen die tijd vind ik het niet erg om me hok eenmalig vol te stouwen om half jd mijn zaad te laten kweken met de goedkeuring van jd ik kan echter 35x 11l potten kwijt dus dat is heel veel zaad haha
                    Het is dat ik een wietje rook anders zou ik ook de zaadrondes gaan doen in me hokje
                    Last edited by psychedelic1988; 12 October 2013, 23:53.

Comment

Zou het deze zijn.

van een Spaanse breeder.

Comment

dat zou heel goed kunnen hoor m8.
                        Ik moet nog ff lang de mannen van metrop om een bedankje te brengen(mag best na alles wat ze voor ons gedaan hebben) en dan zal ik proberen wat meer info te vergaren. Mocht hij het niet weten zal ik vragen of hij toch een poging wil wagen bij zijn connecties om wat info te vergaren voor mij

Maar na wat hij mij heeft verteld komt dit redelijk overeen alleen niet dat se feminized zijn haha
                        ikzelf zoek me ook helemaal rot maar zoveel namen met beast of iets wat er op lijkt kom ik niet tegen.
                        We wachten maar ff af als ik bij die jongens in de buurt ben met het werk wip ik ff bij ze binnen en hoop ik wat mer info te krijgen over de zaadjes.

greets

Comment

Dag 30 groei en dag 4 Bloei

Vandaag was het zover de dames die in bloei staan hebben hun eerste sproeibeurt mr2 gekregen. Ondanks dat sommigen tekenen van overvoeding hebben laten zien ben ik benieuwd of de bladvoeding er ook effect op heeft. Mja op aanrade van metrop de toppen/topjes kleddernat gespoten. In het begin heb ik aangekondigd dat ik als test 1 dame maar aan 1 kant zal besproeien om te kijken wat nu het verschil is op 1 top. Ik heb gekozen voor een haze auto om het op uit te proberen. Mochten er hierdoor tijdens de bloei al verschillen door verschijnen zal ik die gelijk laten zien natuurlijk. Ik moet de dame nog even merken maar voor nu weet ik dat het de grootste is

PPP

PPP

K1 amnee

400w hpi

Haze auto test dame

Blue Berry

250w hps

DSC_0205.jpgBlue Berry na de mr2 sproeibeurt

Greets Psy

Comment

Vandaag nog ff snel langs me vriende van metrop geweest en heb nu de info verkregen over de zaadjes die ik had gekregen.
                            Het is een reguliere versie van dinafem Critical+. Naar mij id niet zo hele bijzondere soort maar dat ze regulier zijn is weer een ander verhaal.
                            Toch ben ik benieuwd naar de prestaties van deze zaadjes dus gaat er weer een kleine verandering plaats vinden in huize Psy. De huidige Ppp tjes van nirvana verhuizen naar montanaa om af te bloeien. En deze critical+ gaan opgegroeid worden bij mij totdat de hakbijl in de autoflowers kan. Daarna lekker de klok op 12 uur en op naar een voorraad zaad:p.

De huidige blue berry man gooit zijn stuifmeel al in de rondte dus dat gaat straks ook gedeeltelijk verzameld worden.

Greets

Comment

Aan zaadjes straks genoeg denk....zal mij benieuwen wat die metrop zaden doen. Planten zien er ook mooi uit dus dat zal wel weer goed komen!!!

Comment

Thnx kerel en ja voorraadje zaad is altijd lekker he haha. Ben vanmiddag tot de conclusie gekomen dat moederplanten veel teveel tijd en energie van mij vergen. Die 10 metrop zaden(reg. critical+) liggen te ontkiemen dus ik hoop dat ze het nog wel doen.

Nog een korte update

Ik heb net de ppp's verhuisd naar huize Montanaa en die staan nu bij 5 fem. white whidows van rqs en de 2 fem northern lights die vandeweek al bij mij zijn weg gegaan. Dus al met al zijn hok is ook weer vol. Daarbij had Montanaa de 2 mannen thuis staan waarvan er 1 toch een vrouw blijkt te zijn(stoned ckr)

We hebben de man voor het grootste deel gewoon kort geknipt en in een grote wietzak uitgeklopt. We hebben een gedeelte in takt gelaten om die vrouw in het tentje straks ook te bestuiven zodra zij zover is. Moet zeggen dat het voor nu ook een klein kut beetje stuifmeel was maar naar mijn id genoeg om er 2 te bestuiven. We shall see

aIMG-20131014-WA000a1.jpgde vent in zijn glorie

DSC_0191.jpgkaalgeschoren

DSC_0192.jpgRestjes

DSC_0193.jpgstuifmeel eigenlijk niet te zien

en de 2 slachtoffers

Greets Psy

Comment

Bezig...
                                X