Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Mooie man gap.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Succes

Comment

Het spy zou je mij eens in een pb eens kunnen uitleggen hoe dat precies werkt om zelf zaad aan te maken? Heb wel interesse om dit ook eens uit te proberen.

Grtz
        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@berry ryder&Mway: thnx mates
          @thugz,

ik ben zelf ook aan het kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat dus kan je bij deze nog niet helpen. Dit is voor mij ook de eerste x dat ik een poging waag, de resultaten zullen binnen een week of 6 bekend zijn.

Dag 6 Bloei

Amnesia haze auto

Big Bud auto

??????

Blue Berry

Haze AutoHaze AutoHaze Auto

K1 Amnesia haze

Greets Psy

Comment

Dag 8 bloei

2x haze auto en amnesiaBlue BerryHaze auto en Big Bud

Haze auto

Blue BerryBlue Berry

400w hpi400w hpi

K1 Amnesia

Ak Snow
            Last edited by psychedelic1988; 18 October 2013, 05:47.

Comment

Ziet er allemaal zeer netjes uit psy.

Comment

lokes psy ,

effe ivm je stuifmeel !!

als je dat wil bewaren , haal dan wel die hoesjes waar stuifmeel normaal in zit , uit dat zakje , kan gaan rotten anders

ivm amne , die 1ste pic ziet er wel uit , die 2de mag er wel wezen

effe offf topic : thugs , mss kan je eens wat moeite doen om iets op te zoeken , of moeten we het nog komen voordoen ook :d

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thnx thugz op jd is idd niet heel veel te vinden grotendeels was youtube mijn vriend voor deze info.

Hey k1,

Thnx voor het meedenken maar die info was al bekend
                  Vande blue berry was het te weinig om te bewaren maar volgende x hebben we stuifmeel genoeg.
                  Nu nog een handige manier om te melken want oude fotorolletje heb ik niet(digitale tijd he:p)
                  Er zit idd een verschil tussen die 2 we zullen het zien hoe ze verder groeien maar voor het ontkiemen krijgen ze een 10+.

Comment

@k1 dacht dat vragen vrij was waarvoor dient dit forum anders?
                    En mss heb ik er wel achter gezocht maar niet gevonden wat ik zocht.....

@psy idd valt er weinig over te vinden niet iedereen wil met een mannetje werken door de ene of andere mannier :p.

Grtz
                    Thugz

Comment

Wat dat betreft is het heel simpel geen man =geen zaad die heb je sowieso nodig.

Comment

Jezus, is onbevlekte ontvangenis dan volledig uitgesloten.

Lijkt me wel een lekker wietje "The Messiah"

In andere woorden, ik kijk nog steeds vol plezier mee Psy
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Er staat zat op JD over zaadjes maken. Heb het zelf ook in m'n verslag gedaan.
                          Je zult er wel even wat tijd in moeten steken om veel te lezen, een forum is niet alleen een verzamelplaats van vragen.
                          Nadeel van stuifmeel in huis is dat het overal aan gaat zitten, je kleren bijv.
                          Als je met een trui aan je man-tent in gaat, en daarna je vrouw-tent, krijgen je vrouwen al overal zaad.
                          En je tent (en alles erin) mag je ook fijn schoonmaken als er een man heeft staan stuiven, da's ook niet echt een hobby van de mannelijke man.

Als je echt een soortje wil maken heb je wel 5-6-7 generaties nodig om ze stabiel te krijgen.
                          Gewoon een man bij een vrouw doen, daar krijg je zaden uit van misschien wel 4-5 verschillende soort.

Die bloemetjes moeten er wel uit natuurlijk, je hebt alleen dat gele poeder nodig.
                          Stuifmeel schijn je te moeten invriezen als je het wil bewaren.
                          Buiten de vriezer blijft het hooguit een maand of 2 goed, is mijn ervaring. (ik heb geen vriezer)

Voor eigen zaadkweek volstaat het als je 1 topje bestuift.
                          Een kleiner topje van halverwege de plant kun je makkelijk 50 zaden uit halen.

Maarre...even terug naar de planten...
                          Volgens mij zie ik de bladpuntjes nu iets verkleuren PSY.
                          Ben je al gestopt met voeding, of geef je nog steeds ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                            lokes psy ,

effe ivm je stuifmeel !!

als je dat wil bewaren , haal dan wel die hoesjes waar stuifmeel normaal in zit , uit dat zakje , kan gaan rotten anders

ivm amne , die 1ste pic ziet er wel uit , die 2de mag er wel wezen

effe offf topic : thugs , mss kan je eens wat moeite doen om iets op te zoeken , of moeten we het nog komen voordoen ook :d

groetjes
                            Ging tijd terug ook zoeken over zaden kweek en kwam niet zo veel tegen hoor...
                            sigpic

Comment

Hey QnQ,

Ze krijgen idd al bijna een week alleen water, maar merk nu wel dat de haze auto's wat lichter worden dus die zullen apart wel een klein beetj voeding krijgen. Kan de bladvoeding ook resulteren in verbrande bladpunten? Dan weet ik gelijk de oorzaak:p

@escargot: als je maar hard genoeg erin geloofd wie weet haha
                              @smokingdad. het is ckr te vinden koste mij ook een aantal uren zoeken om mijn vragen beantwoord te krijgen. En hier op jd is niemand te beroerd om wat uit te leggen mits er wel wat moeite voor gedaan is. Zoek zelf het grootste deel op dan zal je nog enkele vragen over houden.Als ik de wietjes geoogst heb komt er ook een verslag van de zaadrun wellicht schept dat wat duidelijkheid.
                              Last edited by psychedelic1988; 18 October 2013, 11:29.

Comment

Dat besproeien van enkele dagen terug heb je hopelijk net voordat de lamp uitging gedaan?

De waterdruppels kunnen door hun lenseffect voor verbrande bladeren zorgen.
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                                X