Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

De ventilator heb je nog niet aanstaan toch?
    Kiempjes trekken dat niet en hebben het eigenlijk helemaal niet nodig ook.
    Later wanneer het al struikjes zijn is wat luchtverplaatsing best lekker, al dan niet minimaal.
    De ventilator ook niet direct op de planten richten maar tussen plant en lamp door laten blazen.
    Voor de rest is het interessant om te zien hoe de afstelling van je Blumats zich manifesteert, de strek heb je iig juist aangepakt.

Comment

Oops...ja eigenlijk wel. Niet hard, heb hem aanstaan om de stammetjes wat steviger te laten worden. Dacht eigenlijk dat je daar wel snel mee kon beginnen. Althans dat is mij ook eens verteld. Maar dat is dus niet the way to go. Nou ben maar gelijk me tent in gestormd en dat ding een karate klap verkocht.

Comment

Wat een spontaniteit op de vroege ochtend..

Ehh Ron... ga jij maar niet met jouw moeder winkelen vandaag.

Dat wordt geheid ruzie
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoe hoog hangt je lamp boven je zaailingen?
          Heb het idee dat ze aardig aan het strekken zijn.

Voor een 600 watt geldt 60 cm.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

50 cm mag ook.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Op dit moment lager dan die 60 cm Gamm schat rond de 50 cm. Werk met een cooltube dus ik kan ook wat lager dan normaal. Meet me temp op 20 cm van de lamp en op planthoogte. Zit qua temp. ook nog steeds goed.

Escar, ik blijf maar een dagje binnen vandaag. Ga volgende week wel met dat lieve ouwe mens naar de Lidl ofzo is ze er ook weer eens uit.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hahaha als dit een prijsvraag was geweest had je gewonnen Berry

Comment

Waarom wil je zo graag dat de stam extra stevig wordt? Maakt binnen toch niet zo heel veel uit, je kan toch makkelijk ondersteunen toch
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Ondersteunen moet je niet doen. Plantje is zelf sterk zat. Tenzij je takjes die mega cola's niet houden kunnen

Comment

Dat bedoel ik ook
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Mooie start Ronson Zo te zien heb je de bluemats ook netjes onder controle gekregen. Luxe hoor in elke pot een meter Ik heb die dingen niet eens aangeschaft en prik met zo'n el cheepo meter er om de 2 dagen een keer in staan ze dan toch te droog gaat er gewoon extra water bij

Ga zo door man!
                      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                      done

Comment

Mooie en duidelijke foto's, alles netjes en strak aangesloten hoor! Benieuwd hoe het met de Bluemats verder gaat...

Geen last van schimmels en beestjes onder die zeiltjes? Had ik namelijk wel, ze toen maar snel weg gehaald...

Gaat mooi daar, good luck!

Groetjes
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ja Rolly waarom wil ik die dikkere stammen nou eigenlijk. Ben het gaander weg vergeten. Wou ze al wat robuuster maken dat ik dalijk niet alles moet gaan opbinden. Heb het ook uit wat growguides en sommige hebben mij dat ook aanbevolen. Maar een echt waterdichte reden heb ik eigenlijk nooit voor gehad. Vind dit ook mooi want dit is nou precies wat ik voor ogen had. Dit is mijn eerste kweek waar ik van a-z laat zien hoe ik nu eigenlijk te werk ga. Bij die blue berry's vielen we er gelijk in het midden in.
                          Ik krijg nu gelijk respons op de dingen die ik dus al 3 keer eerder heb fout gedaan. Ontzettend nuttig weer voor mij.

Bacos bedankt en van die meters heb ik nu al geen spijt. Die dingen werken simpel en zijn makkelijk af te lezen. Voor 30 euro per meter is de kwaliteit echt goed. Goed heb ze net maar als ze hun werk goed blijven doen, kan ik je ze van harte aanbevelen. Ik kan elke pot nu meten en daar de druppellaars mee gaan fine tunen. Erg handig.

El Plantos geen kruipend gespuis onder mijn zeiltjes. Gelukkig maar. En schimmels massa's . Alleen niet aan de onderzijde van me zeiltjes. Verwacht wel de verdwaalde paddenstoel hier en daar. Maar die willen we juist gaan zien.

Mafferd heb die ondersteuning al weg gehaald, ze staan al weer helemaal recht. Maar je heb gelijk ik zie het ook niet zitten om dalijk me toppen constant te moeten ondersteunen. Maar ja soms heb je ook gewoon geen andere optie. Hoop dat deze ronde eens te kunnen gaan overslaan. Nou ja, wat zeg ik nou eigenlijk. Nee natuurlijk wil ik dalijk me hoofttoppen wat extra steun geven als ze het nodig hebben. Dat zou iig geen slecht nieuws wezen
                          Last edited by Ronson; 17 October 2013, 19:39.

Comment

He jongens ik zet wel een lkkere bries over mijn planten, die dikke stammen binnen hebben me al veel ellende bespaard!

Juist let ik op dat ze niet e snel beginnen te hyperventileren, vanof ik die bladpuntjes wat omhoog zie gaan zet ik die fan weer zachter.
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

He Nik probeerde je juist buiten schot te houden. Ik zet de fan nu wel iets later in me kweekje aan als ze al wat groter zijn. Althans als dat ding na die karate klap nog zijn werk wil doen dan. Als ze dalijk de derde internode hebben gehad dan ga ik weer langzaam dat ding aanzetten. Heb nog een fan maar die staat op me lamp gericht om de warmte gelijk weg te blazen.

Comment

Hier blaast de fan ook af en toe vrolijk over de dames, idd met de gedachte van stam stevig maken, moet er eerlijk bij zeggen dat hij niet non stop aan staat maar af en toe paar uurtjes.

De een zegt dat dat goed is en de ander zegt van niet... Wat is waar denk ik dan!??

Groetjes El Plantos
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X