SnoWWhite kweek 5x female! Geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #16
    suc6 heb ze ook gekweekt Goede kwaliteit van nirvana goed wit wietje
    Schutto In tha house

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #17
      Hoi emiel, ja heb je kweekje destijds ook gevolgd nice done!
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #18
        Goh, nog een feminised! Weer een om te volgen (wat wordt dit lastig ). Hopelijk gaat alles goed ermee! Mijn vingers zijn gekruist voor je!
        Is wel beetje groot hok voor een 400watter of vergis ik me? Kan me voorstellen dat aan de randen van je hok niet veel licht meer tot je planten komt dus opletten ermee. Denk dat je hok wel een kanjer van capaciteit heeft mocht je daar 2x 400 of 2x 600 willen inzetten, maar misschien dat het iets teveel van het goeie zou zijn. Al blijft het wel een overweegbare mogelijkheid en een uitdaging!
        Hou ons op de hoogte en laat maar foto's komen hé kerel!

        Greetzzz

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #19
          Thx jona! westport heeft al wat ervaring en een mooi kweekje gehad met vrouwelijk zaad, en de plaats is goed voor een 400watter, minder warmte problemen , Ik maak het hok kleiner door zwart-wit folie te hangen, zo weerkaats het licht beter.
          Met de juiste zorg en liefde komt dit hier wel goed.
          grtz
          Last edited by westport; 11 January 2009, 10:32.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #20
            Hey Westport, je bent alweer goed begonnen zie ik Net als mij ook vrouwelijk zaad. Ben zeer benieuwd naar je Snowwhite dames dus ga je kweek uiteraard weer volgen. Gaat vast helemaal goedkomen!

            Greetzz

            Comment

            • o21
              Retired
              • Dec 2008
              • 696

              #21
              ja ga ik ook wel eens proberen dan. Nu met soorten niet zo veel ervaring altijd eigen zaden gemaakt en gebruikt nu ook eigenlijk. Maar zou me een beetje willen verdiepen in de vele soorten. Ik rook namelijk altijd zware indica en de vrouw zware sativa dus wordt een zoektocht hoop op het forum dus vele soorten te zien.

              dus deze volg ik van zeer dicht.

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #22
                Update

                Vandaag zijn zoals verwacht alles 5 zaadjes voorzien van een klein wortelpennetje.
                Tegen deze avond zal ik ze in hun nieuwe thuis steken, in kleine potjes die ze dan mogen doorwortelen.
                grtz
                Attached Files
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • BaZe
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 282

                  #23
                  kijk deze ga ik volgen ben benieuwd lijk me een leuk soortje
                  2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                  http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #24
                    Spruitjes staan nu 2 dagen onder TL 36watt op 10cm en 24uur, tot hun eerste setblaadjes en dan kunnen ze zich opmaken om onder de HPS te zonnen!
                    grtz
                    Attached Files
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • darkiess
                      Retired
                      • May 2008
                      • 1645

                      #25
                      ziet er goed uit maar je mag die TL wel dichterbijer plaatsen hoor anders gaan ze strekken

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #26
                        Dit is wat de bedoeling eigenlijk, ik verpot ze tot aan de lobblaadjes, waar aan het stengeltje extra wortelgroei krijgt.
                        grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • o21
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 696

                          #27
                          ja doe wij ook wel een goede start is al half gewonen. Goe bezig en nogmaals ga dit zeker opvolgen en veeeeeel kweek- en oogst succes he.

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #28
                            Thx orias, we gaan ons best doen.
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #29
                              Plantjes zijn nu een 3weken oud, ze zijn ook verpot in 25 liter potten gevuld met batmix van plagron, en hebben als extra nog wat vleermuizen mest gekregen.
                              Gisteren heb ik met wat hulp een afzuiger en een filter gehangen (canna 2600), en tevens een extra 400watter. Krijgen sinds eergisteren visemulsie mee. Volgende week ga ik ze uittoppen en in bloei zetten.

                              Grtz
                              Attached Files
                              Last edited by westport; 7 February 2009, 22:36.
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              • hobbyist
                                Banned
                                • Oct 2008
                                • 605

                                #30
                                zijn ze niet een beetje klein nog?

                                groet

                                Comment

                                Bezig...