Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SnoWWhite kweek 5x female! Geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

suc6 heb ze ook gekweekt Goede kwaliteit van nirvana goed wit wietje
    Schutto In tha house

Comment

Hoi emiel, ja heb je kweekje destijds ook gevolgd nice done!
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Comment

Thx jona! westport heeft al wat ervaring en een mooi kweekje gehad met vrouwelijk zaad, en de plaats is goed voor een 400watter, minder warmte problemen , Ik maak het hok kleiner door zwart-wit folie te hangen, zo weerkaats het licht beter.
          Met de juiste zorg en liefde komt dit hier wel goed.
          grtz
          Last edited by westport; 11 January 2009, 11:32.

Comment

Hey Westport, je bent alweer goed begonnen zie ik Net als mij ook vrouwelijk zaad. Ben zeer benieuwd naar je Snowwhite dames dus ga je kweek uiteraard weer volgen. Gaat vast helemaal goedkomen!

Greetzz

Comment

ja ga ik ook wel eens proberen dan. Nu met soorten niet zo veel ervaring altijd eigen zaden gemaakt en gebruikt nu ook eigenlijk. Maar zou me een beetje willen verdiepen in de vele soorten. Ik rook namelijk altijd zware indica en de vrouw zware sativa dus wordt een zoektocht hoop op het forum dus vele soorten te zien.

dus deze volg ik van zeer dicht.

Comment

Update

Vandaag zijn zoals verwacht alles 5 zaadjes voorzien van een klein wortelpennetje.
                Tegen deze avond zal ik ze in hun nieuwe thuis steken, in kleine potjes die ze dan mogen doorwortelen.
                grtz
                Attached Files

Comment

kijk deze ga ik volgen ben benieuwd lijk me een leuk soortje
                  2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                  http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

Comment

Spruitjes staan nu 2 dagen onder TL 36watt op 10cm en 24uur, tot hun eerste setblaadjes en dan kunnen ze zich opmaken om onder de HPS te zonnen!
                    grtz
                    Attached Files

Comment

ziet er goed uit maar je mag die TL wel dichterbijer plaatsen hoor anders gaan ze strekken

Comment

Dit is wat de bedoeling eigenlijk, ik verpot ze tot aan de lobblaadjes, waar aan het stengeltje extra wortelgroei krijgt.
                        grtz

Comment

ja doe wij ook wel een goede start is al half gewonen. Goe bezig en nogmaals ga dit zeker opvolgen en veeeeeel kweek- en oogst succes he.

Comment

Thx orias, we gaan ons best doen.

Comment

Plantjes zijn nu een 3weken oud, ze zijn ook verpot in 25 liter potten gevuld met batmix van plagron, en hebben als extra nog wat vleermuizen mest gekregen.
                              Gisteren heb ik met wat hulp een afzuiger en een filter gehangen (canna 2600), en tevens een extra 400watter. Krijgen sinds eergisteren visemulsie mee. Volgende week ga ik ze uittoppen en in bloei zetten.

Grtz
                              Attached Files
                              Last edited by westport; 7 February 2009, 23:36.

Comment

zijn ze niet een beetje klein nog?

groet

Comment

Bezig...
                                X