Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Supper lemon haze .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Supper lemon haze .

Comment

Bloei dag 56 ...
      image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
      Last edited by Doodoo; 20 January 2014, 22:20. Reden: Tex tegevoegt

Comment

Iemand een voorstel hoe ik heb best mn weed zou drogen ? Ik ga ze binnen 14 dagen afknippen omdat men zolder leeg moet wegens verhuis xs zou ze liever nog een paar weekjes laten staan maar ik kan niet anders
        Ga ik veel verlies maken ?
        Mvg

Comment

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Zou ze echt nog niet gaan oogsten over twee weken, zou echt enorm zonde zijn, tzou zo'n prachtig wietje kunnen worden!

Comment

Tot wanneer zou ik best wegten ? ..
              Het is mn eerste keer dat ik kweek xs

Comment

Het beste is met een klein microscoopje of sterke loep naar de kristallen te kijken. Vanaf dat de helft ervan tot 3/4 milkey is, kun je best gaan oogsten. Sommigen wachten tot 1/3 amber is en de rest milkey, da's een kwestie van wat je verkiest.
                Daarnaast moet je ook zeker een week voor je oogst je plantjes met water spoelen en dus geen voeding meer geven.

Misschien dat, als je nu nog 2 weken bloeit en dan nog 1 week spoelt, dat het wel OK zou kunnen zijn Hoe lang bloeien (echte bloei) ze nu al?
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Diezelfde vraag opnieuw en opnieuw en opnieuw...
                  2 weken geleden zei ik reeds dat ze op z'n minst nog een maand moest.
                  Aan de laatste foto's te zien kan ze zeker nog 4 weken verder. Het is een Haze soortje en die hebben hun tijd nodig...

Ze binnen 2 weken oogsten zal veel te vroeg zijn, daar ben ik van overtuigd.
                  Spijtig hoor om er zoveel tijd, geld en liefde in te steken om dan te vroeg te oogsten en een wiet te hebben waar geen potentie in zit.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Ze staan vandaag 8 weken 2 dagen in bloei ok ik ga nog 2 weken door met voeding en vanaf week 10 zal ik ze een weekje spoelen bedankt voor de tip
                    mvg

Comment

Eff een foto
                      Attached Files

Comment

Bezig...
                      X