Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Iemand een voorstel hoe ik heb best mn weed zou drogen ? Ik ga ze binnen 14 dagen afknippen omdat men zolder leeg moet wegens verhuis xs zou ze liever nog een paar weekjes laten staan maar ik kan niet anders
Ga ik veel verlies maken ?
Mvg
Het beste is met een klein microscoopje of sterke loep naar de kristallen te kijken. Vanaf dat de helft ervan tot 3/4 milkey is, kun je best gaan oogsten. Sommigen wachten tot 1/3 amber is en de rest milkey, da's een kwestie van wat je verkiest.
Daarnaast moet je ook zeker een week voor je oogst je plantjes met water spoelen en dus geen voeding meer geven.
Misschien dat, als je nu nog 2 weken bloeit en dan nog 1 week spoelt, dat het wel OK zou kunnen zijn Hoe lang bloeien (echte bloei) ze nu al?
Diezelfde vraag opnieuw en opnieuw en opnieuw...
2 weken geleden zei ik reeds dat ze op z'n minst nog een maand moest.
Aan de laatste foto's te zien kan ze zeker nog 4 weken verder. Het is een Haze soortje en die hebben hun tijd nodig...
Ze binnen 2 weken oogsten zal veel te vroeg zijn, daar ben ik van overtuigd.
Spijtig hoor om er zoveel tijd, geld en liefde in te steken om dan te vroeg te oogsten en een wiet te hebben waar geen potentie in zit.
Comment