Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hehe Gamm Hier juist het zelfde week 13 die al oogstbaar moet zijn vanaf de 8ste week tot 10 weken bloei. 1 plant wel al op haar einde na 9 weken dankzij goed advies ook van jou!
(Opletten met overvoeding zoals ik voorheb in eerste kweek nu )
Geduldig zijn en microscoopje of macrofoto's voor je trichomen te checken dan weet je zeker wanneer ze om moetten
vandaag week 7 dag 4 bloei ...
kheb het egt moeilijk met het inschatten wanneer ik moet stoppen met voeding geven xs
kan iemand mij tips geven aub ? Grtz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
image.jpgLaatste foto was van paar weken trug
Hier zijn die van vandaag
Alle tips zijn welkom
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
image.jpgLaatste foto was van paar weken trug 😜
Hier zijn die van vandaag
Alle tips zijn welkom
Ik ga ze zowizo nog een maandje laten staan maar mn 2 andere plantjes beginnen al bruine haaren te krijgen en de toppen zijn veel dikker en korter dan de andere 3 planten ...
bruine haartjes wil niets zeggen ik heb al eens planten gehad die in week 3-4 bloei geen witte haren meer hadden :d
je moet naar je trichs kijken
en ja je bloeiweekjes tellen he , als er bvb op je pakje 10 weekjes staat !! ga dan maar vanuit dat het er 11 worden dus kan je voeden tot week 9 , ik voed meestal tot ik de eerste ambere trich zie , dan pas begin ik met spoelen
groetjes en knal maar lkkr verder
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Jha ze vermenigvuldigen extreem ! Niet slegt voor een eerste kweekje
ben benieuwt wat mijn opbrengst gaat zijn ..! Iemd een iedee ?
hhier een paar fotos van de trichomen
Comment