Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterweelde 13 - 14 LG speelde met eigen zaad.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Winterweelde 13 - 14 LG speelde met eigen zaad.

Voor ons Hollanders RETE STONED

Comment

Sneeuwt het ???
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

vandaag even een update over de Rasah stekken .. mijn meest spectaculair resultaat onder simpele 250w spaarlampjes wilde ik echt niet zomaar verloren laten gaan..
        ik had oorspronkelijk 4 stekken, van die 4 zijn er 3 goed aangeslagen. afhankelijk van de plaats onder mijn voorgroei TL balk staan deze planten onder of net niet onder de balk. som heb ik geen plaats voor de stekken en dan gooi ik ze er even naast, ik zie deze stekken als toekomstige planten dus in deze dingen daar kruipt een hoop tijd, maar ze mogen zeker niet in de weg komen te staan mijn gewone rondjes .. dit is dus geenszins een gids 'how to' maar eerder een verslag van hoe het ook kan zonder poespas zonder verwachtingen naar oogst toe want deze planten hebben zich reeds bewezen, ik zal er wat vanaf halen .. dat zie je later nog wel, maar mijn doelstelling is het oogsten van de genen (via kruising welleenswaar maar toch .. komt goed!).

8januari / gesneden op 12nov / geschoten op 21dec

het beginnen heuse boompjes te worden .. wellicht dat ik één buiten zet over een paar weken
        een andere die word in een grote pot gezet en die gaat op een net binnen en de derde die gebruik ik vast voor een volledige rasah ronde onde hps in de vorm van stekken ..
        jahhhh ik weet : stekken van stekken .. so NOT done .. daarom doen we het dus .. alweer zonder verwachting tegen beter weten in .. bezig blijven, blauwze !! ..

Comment

Bezig...
        X