Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou zorgen dat ik geen gezeik om me hobby krijg en desnoods een draai meer doen.
Het is de bedoeling om rust van de hobby te hebben geen stress althans is mijn gedachte hierachter.
Ik draai er nog 1 in alle rust
Haha maar dan moet ik weer en nieuwe evsa kopen en afzuiger. Da gaat te veel opvallen. Dan heb ik weer ruzie :p
Voor de volgende ronde ga ik wel upgraden heb ik haar gezegd..
2x dimlux evsa 6040x en 1000m2 afzuiger. En nieuwe lampenkappen. Welke weet ik nog niet. Misschien ga ik cooltubes overwegen.
Maar denk dat ik eerst best een ronde afmaak met een lamp.. en als ik het niet verknal op naar de twee lampen!
Ik denk als de vriendin ziet wa ik van een lamp haal dat ze misschien toch akoord gaat met twee.
Vrouwen hé. Niks mee aan te vangen
Een herma gespot. Shit
Geen idee hoe dit zou kunnen komen. Maar ze is de tent uit.
Alles gecontroleerd op licht lekken, want dat zou volgens mij de enige reden kunnen zijn.
Preventief de slang van de pasieve inlaat vervangen door en langere. Ze zijn nu en dikke meter lang.
Het is en toxic berry. Had er maar twee van. Nu maar een jammer want hier heb ik geen zaadjes meer van..
Wel positief voor enkele dames, ze hebben nu meer ruimte voor te groeien!
Morgen ga ik nog en ronde doen in me tent, voor zeker te zijn dat er niet meer hermas zijn.
Ik vermoed dat dit momenteel geen invloed gaat hebben als ik die zo vroeg er uit gevist heb?
Ik wil sowieso geen enkel risico nemen.. balletjes plukken ga ik nie aan beginnen...
Gaat lekker! op de herma na dan.. ik denk dat je wel optijd bent geweest. Als je het maar snel spot dan gaat het meestal wel goed. In elk geval verstandig dat je ze er gelijk uit gooit!
Comment