Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #151
    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

    Zo te zien te warm in combo met voeding.
    Denk ik even je temp op die plaats meten misschien een hotspot.

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #152
      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

      Dank je
      Ik geef al minder voeding en de temp komt niet
      boven de 28 en snachts 21.en ik gaf 15 ml orgatrex en nu 7, 5 ml dan moet ik wel verbetering zien binnenkort

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #153
        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

        Je bladeren staan ook wat bol, dus ik zou iets minder water gaan geven.
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #154
          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

          Thanx nik
          Zal dat het zijn, ik ben altijd bang dat ik ze te weinig geef, de lv hou ik
          ook laag ivm toprot de lv staat op 39% maar zal ze nog minder geven, hoop dat ze weer wat bij trekken.

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #155
            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

            Nou vandaag krijgen ze niks, de pot is van boven droog maar als ik er een sateprikker insteek dan is die nog vochtig genoeg en ik heb de voeding ook wat bijgesteld, 5ml minder:eek:
            En als het vandaag nog niet verbeterd dan gaat er nog 5 ml
            af.:eek:.
            Nou de volgende word een betere kweek, want ik had nu niks gedaan aan het bodem leven, alleen die orgatrex tabletten.Bij de volgende kweek
            Tuinbroek goes mexican en komt onder deK-train, ga ik zeker de aarde voorbehandelen
            met biobassis en dan een paar dagen in laten werken.En dan pas de plantjes erin.

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #156
              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

              Nou mooi kloten we hebben stroomstoring, dan hebben we nog mazzel dat we het in de tent hebben staan die houd gelukkig de lucht nog een beetje binnen maar hdt zou wel 3uur kunnen duren, nou voordat ze herma worden zijn ze gelukkig al afgebloeid.Kon wel ff snel een paar foto's maken

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #157
                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                Nou mislukt maar nu doet de stroom het al weer gekukkig maar een half uurtje, dat moet ook geen uren duren want de temperatuur in de tent was nog maar 19*cel zo de rest van de foto's. :eek:
                He schrok me dood pats en alles was uit, je zal maar met een grote ruimte bezig zijn, nou met deze "stinkers"was ik mooi voor schut gegaan, maar alles draait weer.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #158
                  Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                  Oho Tuinbroek wil je ons gek hebben met je deftige dikke toppen ik word jaloers
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #159
                    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                    Dank je bella ik ben ook wel tevreden hoor, maar ga nog beter mn best doen want het kan beter:eek:

                    Comment

                    • Lovis
                      Senior Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2012
                      • 912

                      #160
                      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                      Lekkere toppen Tuinbroek!!
                      - 1m² Tuin

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #161
                        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                        Thanx lovis doe mn best.
                        nog 2 weekjes, de kapvergunning is al klaar!!!! Lol

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #162
                          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                          Zo de primeur de eerste wiet van amnesia x fruit lebanon ff snel gedroogd in een doos, wel opgehangen maar dan in een grote doos, dit word zo mn eerste, zal proberen het te beschrijven.:eek:
                          Zo het eerste trekje, fris en heel
                          High heerlijk.Een actieve weed.

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #163
                            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                            Ziet er lekker uit!! wat bedoel je met snel gedroogd? Hoe langzamer je droogt hoe beter de smaak heb ik me laten vertellen.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            en is dat amnesia x fruit libanon?? Had je al een succesvolle zadenkweek van die 2 soorten?
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #164
                              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                              Ja in een grote doos, waar een wasmachine inzat
                              Gewoon een draad spannen en dan is het in 5 dagen droog, maar dat was een vroeg pheno.Zo high als een kite, niet sloom heerlijk.En ja de rest droog ik gewoon hoor.
                              Ze is heel zacht van smaak en zal nog lekkerder worden
                              na een tijdje achter de glazen.:eek:

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #165
                                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                                Geniet er van tuinbroek.
                                Laat het je smaken.

                                Comment

                                Bezig...