Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

    Dat was ik nik

    Heb het nog wel staan maar dat was bijna geen doen. Telkens je hele vriezer vol en je was elke dag aan het sjouwen met 8 ijsflessen.
    Ik zal me vanavond eens verdiepen in airco's. Heb net ff snel gezocht maar ik ga niet 200 euro voor zo'n ding neertellen.

    Comment


      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

      Is dit niks voor je.

      http://www.ts24.nl/product_info.php/...,-Luchtkoeler/

      Comment


        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

        Dat is een best leuk koopje mway, goed speurwerk, tnx!

        75 euro heb ik er wel voor over. Hij gebruikt maar 60w en je kan hem binnen 14 dagen terugsturen als die niet genoeg koelt.

        http://www.ts24.nl/media/products/EU...air-cooler.pdf en als die niet genoeg koelt zit er ook nog een leuk afzuigertje in om te gebruiken.
        Wel ben ik benieuwd hoe vochtig die de lucht gaat maken. Dat is niet echt voordelig in de bloei namelijk.

        Comment


          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

          Als het goed is niks van luchtvochtigheid lees de comments eronder maar is
          De link van de handleiding staat er ook tussen

          Comment


            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

            Dat ziet er inderdaad goedkoop uit. Had al een keer een watergekoelde airco gezien (van De Longhi) maar die was iets van 700 euro.

            In de handleiding staat dit:
            De AIR Cooler verdampt water met warmte die aan de ruimte wordt onttrokken, en stuurt de koele, vochtige lucht terug in de ruimte: een proces dat te vergelijken is met wind die over water waait.
            Lijkt me dat er dan toch wel wat vocht uit gaat komen tijdens het koelen?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

              Moet je een koelblok in leggen.

              Comment


                Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                Zal best de LV verhogen zeker ? Dat kan ik even niet vinden ?
                Je moet 'm vullen met 2.25L water, en dat gebruikt-ie.
                "Om te koelen" antwoorden ze heel slim in de vragen eronder, dat klopt, koelen door middel van een verdampingsfilter.
                'Je blaast de warme lucht door een natte handdoek', zeg maar. Dat idee is het.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                  Hmm, apart. Naja we zien het dan wel. Handig is ook dat die warme lucht uit de ruimte haalt en deze verwisseld met koude lucht. ipv alleen koude lucht erin sturen.

                  Bedankt voor de research iig

                  Comment


                    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                    Geen dank Cookaap.
                    Hoop dat ie werkt en idd anders gewoon retour.

                    Comment


                      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      'Je blaast de warme lucht door een natte handdoek', zeg maar. Dat idee is het.
                      Alleen houd hij de handoek dan wel zelf vochtig Is ook al heel wat waard
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                        Het is weer zondag dus een update! Ze beginnen te vergelen.. ik denk dat ik het bodemleven heb verkloot door het te droog laten staan.
                        Erg zonde want nu staan ze in een heleboel voedingsarme grond waar ze nog niet volledig door zijn geworteld.

                        Er zou nog genoeg voeding in moeten zitten want ze staan er nog maar 3-4 weken in.
                        Maarja, ik zal ff kijken voor bio-bloeivoeding dan.

                        Verder begint de lange echt lang te worden, de indica dominante pheno begint langzaam toch mijn favo te worden, ze is compact en krijgt sneller dikkere toppen.

                        Foto's

                        Sativa dominante pheno:
                        57.jpg 58.jpg 59.jpg

                        Indica dominante pheno:
                        60.jpg 61.jpg 62.jpg

                        Zussen samen:
                        63.jpg


                        Verder heb ik nog een leuk plantje in mn kast voor een tijdje. Ik had vorig jaar dus zoveel zaad in mn buitenplant, dat heb ik bewaard. Een vriendin van me wilde wel een leuk sierplantje en ik dacht, ik geef wel een plantje van die zaadjes.
                        Dat is dus het zelfbestuif-zaad van een Red Escape plant. Het plantje leeft al 3 maanden en is een vrouwtje, en paars!

                        55.jpg 56.jpg


                        Cookaap

                        Comment


                          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                          Planten zien er toch nog steeds een stuk beter uit toch?

                          Dat voeden met steeds meer grond geven lijkt me ook knap lastig. Zit je dan op het eind niet al snel aan een cementkuip?

                          Die paarse is echt een mooi kleur inderdaad.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                            Eigenlijk als je biokweek moet je voor dat soort problemen gewoon een potje bodemleven bij je voeding hebben staan.
                            Dus morgen even zorgen dat je het in huis krijg en bij de eerst volgende waterbeurt meegeven.
                            Komt het helemaal goed of je moet gaan afzuren.
                            Beginnen nu mooi vorm te krijgen dus hoop voor je dat het snel goed komt.
                            Succes

                            Comment


                              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                              Tnx voor jullie reacties

                              Wietefras, yess, die tensio heeft een hoop duidelijk gemaakt wat betreft waterbehoeftes. Dat voeden door telkens overpotten kan wel, ik heb nog best veel ruimte over namelijk.
                              Met 4 planten zou het lastig zijn geweest ja.

                              Mway, eigenlijk wel ja. Het leek mij handig om een biotab in elke pot te doen.
                              Ik heb even opgezocht hoe en wat, en volgens mij kan dat geen kwaad.

                              Comment


                                Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                                mooie plantjes heb je daar.
                                jouw problemen met je plantje betreft zuurstof tekort heeft ervoor gezorgd dat ik het bij mij meteen doorhad want heb zowat hetzelfde gehad van jouw plantje,
                                ook gaten geboord en na paar uurtjes stond ze er weer fier bij
                                thx voor het te delen hier op het forum zo heeft alles zijn nut


                                thugz
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X