Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

    Tnx mannen

    Mway, de kleine is idd nog opvallend sticky geworden. Ik had haar eigenlijk al een paar weken in het verdomhoekje laten staan maar nu ben ik verrast
    Hopen maar dat ze snel afbloeit. Het effect lijkt me idd heel erg mooi, daarvoor heb ik ze ook uitgezocht hehe

    Mike, klopt ja. Alleen nu moet ik wel ff zuinig doen met de wiet Naja, next run doe ik lekker weer 4 plantjes.

    Schim, ga jij maar lekker weer mainlingen, of een andere vorm van lst. Hoofdstengelkweek is met sativa's erg lastig merk ik wel.
    Maar ik heb hier bewust voor gekozen, nu ken de de sativa kant van wiet beter. Dat vind ik ook wel belangrijk voor in het vervolg

    Comment


      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

      Met het 12/12 systeem werkt dit misschien beter? Ik had daar op zich wel een goed resultaat mee, maar je hebt er wel een hoop zaad voor nodig en ook het risico van veel planten (mocht je gepakt worden). Was wel lekker makkelijk. Zaad ontkiemen, schakelklok op 12/12 en gewoon laten groeien.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

        Dat heb ik al eens gedaan wietefras, alleen kwam ik er later achter dat het soortje wat ik toen gebruikte zich niet voor de 12/12 methode leende, resultaat waren 4 hele kleine plantjes..
        Maar voor deze sativa's had dat wel goed gekund ja. De hoogte is opzich niet zo'n probleem dit keer, die lange is precies op het maximum gestopt

        Ik heb trouwens het aantal lichturen korter gemaakt om ze sneller dat laten afbloeien.
        Ik had gelezen dat dat met sativa's wel handig was om ze sneller te laten afbloeien, en er zit opzich wel wat in.
        In hun natuurlijke omgeving worden de lichturen ook steeds minder dus dan moeten ze wel afgebloeid zijn. Kijken of ze er op reageren.

        Comment


          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

          nog 4 weken voor het eindverslag duurt zo lang man wetend dat ik geen geduldig aapje ben
          ..first time WW and still running..

          Comment


            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

            Zo cookie je hebt niet stil gezeten he.

            wat zal ik eens zeggen.....

            ik vind het mooi

            Comment


              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

              Hehe alf, 4 weken valt nog mee joh. Ik had eerst gerekend op 13 weken bloei, maar nu hoop ik er 1 weekje af te jatten.

              Tnx staff! We kweken rustig door ja

              Comment


                Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                Knap gedaan! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Super cool trouwens, die "bijna" selfie op foto 7 van je laatste update, way to tease us!
                Nog veel succes, ik hou die laatste weken hier in de gaten.

                Ik heb daar ook meteen een grafische voorstelling van gemaakt!

                Laatste weken.jpg
                Woody's zen kweek!

                Comment


                  Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                  Mooie sativa mijn favoriete roker,ik moet altijd wat haze of in elk geval die sativa kick die moet erin.Wel lang he,ik heb nou mexican haze,en heb het gevoel dat ik iets minder moet
                  voeden.Weet jij dat cookaap,heb K-train en die haze?Leuke animatie.EN haze reageert ook goed op afbouw lichturen in combi met temp.
                  verlagen op het einde.
                  Wel leerzaam.

                  Comment


                    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                    Mooie dames Cookaap!!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                      Hahaha mooie animatie woody Tnx voor je compliment.
                      Die bijna-selfie merk ik nu pas, het had zo gekunt dat ik al een week met me kop op JD stond Maar even goed op letten volgende keer.

                      Tuinbroek, leuk dat jij dezelfde interesse deelt als ik. Die lekkere drukke high is nice. Ik heb wel gelezen dat sativa's over het algemeen minder voeding nodig hebben.
                      Dat kan ik alleen nog niet echt beamen, maar dat komt vanzelf. Mexican haze, goh wat duurt die lang he, maar dan heb je wel echt wat super exclusiefs en lekkers
                      Bedankt voor het delen van je ervaringen PS: kun je je pm inbox ff legen?

                      Tnx plantos!
                      Last edited by Cookaap; 6 May 2014, 14:34.

                      Comment


                        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                        Gaat lekker hier kerel jammer van de lange bloeitijd nu maar hopen dat se het allemaal waard zijn haha.
                        Over het algemeen dacht ik ook dat sativa's minder vraten dan indica's maar bij mijn huidige 100% indica's moet ik toch heel zuinig aan doen met de voeding. Ik denk dat het ook heel erg soort gebonden is.

                        Greets en keep it up

                        Comment


                          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                          Psy, tsja de lange bloeitijd.. Ik realiseer me net dat ze alweer in bloeiweek 10 zit Gaat vrij hard dus.

                          Update

                          Ze ja, ik heb haar zus de kleine geoogst. Ze stond al 4 weken stil en toen ik de foto's even vergeleek was er niets gegroeid, maar waarom dan?
                          Ik trok even aan haar steeltje en tot mn verbazing kon ik de wortelkluit in de vorm van de vorige pot er zonder weerstand uit trekken. Er waren totaal geen wortels ontwikkeld, heel gek.
                          Ik heb haar maar geoogst want veel zou het niet meer worden, nu staat haar lange, mooie zus in dr 1tje majestueus in de tent

                          De lange Destroyer gaat eigenlijk best goed vind ik. Het lijkt alsof de nieuwe grond bij haar wel goed is aangeslagen. De toppen groeien namelijk weer lekker en ze krijgt allemaal nieuwe witte pistels

                          Nu de foto's van de geoogste indica dominante Destroyer:

                          118.jpg 119.jpg 120.jpg 121.jpg 122.jpg

                          Erg zielige oogst wel, maar ze is denk ik best het roken waard nog. Dit zal uitdraaien tot 15 gram droog waarschijnlijk, ik schat altijd vrij laag in zodat het alleenmaar mee kan vallen.

                          Dan nu mn sativa dominante Destroyer dame die al 10 weken in bloei staat inmiddels
                          Ik heb de Gavita IR nu verticaal gehangen zodat de hoofdtop lekker veel direct licht krijgt.

                          123.jpg 124.jpg 125.jpg 126.jpg

                          127.jpg 128.jpg 129.jpg

                          130.jpg 131.jpg 132.jpg

                          Ik realiseerde me ook net dat ik al weken geen last meer heb van spint! Neemolie, je hebt jezelf weer bewezen


                          Cookaap
                          Last edited by Cookaap; 10 May 2014, 16:42.

                          Comment


                            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                            Ziet er goed uit verder. Wel gek van die wortels.. Aan de aarde zal t niet liggen, ontkiem manier misschien?
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                            Comment


                              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                              In bloei verpot lijkt me.

                              Comment


                                134.jpg 135.jpg 136.jpg 137.jpg

                                138.jpg 139.jpg 140.jpg image.jpg

                                image[1].jpg image[2].jpg image[3].jpg

                                image[4].jpgimage[5].jpgimage[6].jpgimage[9].jpg

                                Ze zit nu op haar 11de bloeiweek. Ik had geschat om haar op dr 13de bloeiweek om te kappen en die voorspelling lijkt aardig te kloppen.
                                We zullen het zien


                                Cookaap

                                Comment

                                Bezig...
                                X