Re: Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx
De smaak is licht en de stone langzaam en zwakjes. De rest laat ik curen, zien of dat beter wordt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk
De smaak is licht en de stone langzaam en zwakjes. De rest laat ik curen, zien of dat beter wordt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

) heb ik ook meer en mee last met de temperaturen onder controle te houden in mijn tent. De min staat op 24°C en de max kan naar 37°C(!!!). Hoe ik de lamp ook verhoog, met of zonder koolstoffilter werk, de inlaatopeningen gebruik als uitlaat en andersom for the sake of argument, niets helpt echt genoeg om rond die mooie temperaturen te komen die cannabis nodig heeft. Dus heb ik het volgende gedaan. Mijn planten staan nu in 9-11L (sommige 9 sommige 11 maar dat kan ik zo niet uit het hoofd zeggen welke). Aangezien de NL het het moeilijkste heeft heb ik deze verpot in een 18L en gewoon buiten op een goede plaats gezet. Niet ingegegraven, Niet met pot in de grond, gewoon met de pot in de tuin gezet. De grond die hiervoor gebruikt werd is niet-bio GROND terwijl deze in de kleinere kuipen in batmix stonden. Al na enkele uren zag ik dat de NL ging bijtrekken, de tekenen van "te warm hebben" gingen weg, de blaadjes gingen mooi hangen en zag er gisterenavond in top-shape uit. Het weer laat misschien nog veel te wensen over maar dit is een noodoplossing want als ik mijn planten laat staan bij 35-37 graden dan kan ik even goed niet kweken daar ik gewoon alle smaak en geur uit de plant VERBRAND.

Comment