Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mike01
    Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 645

    #91
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    Heee Mediwiet, leuk dat je meekijkt!
    Ja, het zijn RQS zaden.
    Oh, echt? Damn, dan heb ik 5 fem zaden... Na we zullen het gaan zien dan!

    Bedankt en groetjes!
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment

    • blazem
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2013
      • 29

      #92
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      @mike01 thanks, ik zal er zeker wat van leren, goed om te zien meer mensen van RQS gebruiken, dacht ik zelf ook aan om te gaan bestellen (Y) wel beter inderdaad alleen fem zaden, ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien.

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #93
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Maar er was een tijd dat ze veel herma problemen gaven.Je hoort het wel vaker dat rqs herma gevoelig is, zeker sommige soorten.Welje dit zijn weet ik helaas niet

        Comment

        • mike01
          Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 645

          #94
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          Klopt tuinbroek, vroeger/vandaag der dag worden er veel herma's...

          Status van vandaag:

          Temperatuur over de gehele dag tussen de 24 en 27 graden.
          Luchtvochtigheid over de gehele dag: 35% - 45%

          Ontkiemperiode afgerond (5 april tot 8 april)
          Groeiperiode (8 april gestart, nog bezig(11 dagen)
          Bloeiperiode (nog niet gestart)
          Droogperiode (nog niet gestart)
          Last edited by mike01; 19 April 2014, 21:29.
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment

          • BuTTonBaSHer
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 238

            #95
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            Plantjes zien er goed uit man. Wel leuk we lopen ongeveer gelijk. Lv en temp zijn ook na genoeg gelijk. Ik heb 6x nlx er in staan. Ben wel iets langer aant groeien maar ik heb de groei in een propagator een beetje verprutst waardoor ze een achterstandje hebben opgelopen. Op het moment ook last van hangende bladeren denk dat ze te nat staan. Binnenkort ook maar is een kweekverslag in mekaar draaien, ken wel wat hulp gebruiken.😄

            Ondertussen blijf ik lekker mee kijken hiero. 👍


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #96
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              mike succes pikkie!!!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • mike01
                Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 645

                #97
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                @button: welkom! Leuk, zal eens bij jou kijken.

                @poepzak: welkom pikkie!

                Lobblaadjes zijn een beetje gelig geworden, weet niet of dit kwaad kan? Morgen geef k ze weer een klein beetje groei voeding mee.


                Verder ziet het er goed en stabiel uit! Hopen dat het zo blijft. Vond wel een plekje op een blaadje, aan de zeikant beetje vergeeld ook? Kan dit te veel water betekenen ?
                Zal proberen een foto te maken!



                Groetjes


                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                Comment

                • mike01
                  Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 645

                  #98
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  SAM_1784.JPGSAM_1785.JPGSAM_1786.JPG

                  Ik moet ze gaan toppen, maar.. Ik durf het niet helemaal, want ik weet niet zeker of ik het goed ga doen.
                  Heb al naar het toppen/dieven topic gekeken, aantal keren doorgelezen, maar nog steeds beetje bang

                  Temperatuur over de gehele dag tussen de 24 en 27 graden.
                  Luchtvochtigheid over de gehele dag: 35% - 45%

                  Ontkiemperiode afgerond (5 april tot 8 april)
                  Groeiperiode (8 april gestart, nog bezig(12 dagen)
                  Bloeiperiode (nog niet gestart)
                  Droogperiode (nog niet gestart)
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment

                  • alf
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 214

                    #99
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    mike,
                    voor toppen moet je niet schrikken, ik denk dat er weinig verkeerd kan gebeuren.
                    wel moet je wachten zie ik. je kan pas toppen vanaf de 3de internode.
                    succes verder en volg je nog steeds
                    ..first time WW and still running..

                    Comment

                    • mike01
                      Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 645

                      #100
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      @alf: thanks voor de reactie, oké dan wacht ik nog eventjes! Zal morgenochtend vlak voordat het licht uitgaat proberen duidelijke foto's te maken vanaf zij aanzicht.

                      Groetjes en bedankt
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #101
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                        Als ik goed tel zit je op de vierde internode ik zou nog een wachten.Stel je ee tak voor met 3 uiteinden en dan knip je de middelste weg, er zijn wel foto's op het forum die heel duidelijk met een
                        stift is aangegeven waar te knippen.

                        Comment

                        • mike01
                          Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 645

                          #102
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          Klopt, ik heb het toppen vs vimmen topic goed doorgelezen.

                          Ik wacht nog een week, dan zijn ze 3 weken gegroeid.
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                          Comment

                          • shivaman
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2012
                            • 905

                            #103
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            Op pagina 3 van m'n eerste kweekje staat ook t 1 en ander..
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #104
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              Nou ik top die van mij ook zo want de vijfde komt eraan en dan schiet ik wel een paar foto's, het is echt niet zo moeilijk.Net als ik al zei ff de plant bij je pakken en met daglicht.
                              Je ziet 3 scheuten dus een stukje steel met een pluimpje de middelste isoleer je met je vingers zodat je ze goed ziet en even onder het pluimpje
                              daar waar het steeltje begint en daar knip je hem door.Wel na elke keer je schaar ff schoon maken.

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #105
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                Mik goole toppen knippen en dan afbeelding en daar staan hele goed foto's kan niet missen

                                Comment

                                Bezig...