Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #106
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    Er word ook gezegd wacht tot de plant 15cm is wie moet je dan geloven ik zeg altijd intern.5 maar ik wil het wel zien of het gelukt is.
    Ik heb wel eerder getopt gelukkig dus komt goed als ik dat kan kan jij het ook:cool:

    Comment

    • alf
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 214

      #107
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      Tuinbroek: als ik moest wachten op 15 cm ...
      mijn dames is zo'n 5 cm hoog en zit op me 4de internode.
      alleja weet ook niet. ben zelf een beginneling.
      ..first time WW and still running..

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #108
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Mike je bent echt te vroeg vraag het maar.
        Bij wiedzaadjes.nl staat dat van die 15 cm ik doe het altijd nogmaals op de 5e internode.

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #109
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          Ik zit op dag 13 en mujn vijfde is in de maak, de ene soort groeit sneller dan de andere dus gewoon 5 zijtakken en dan toppen.

          Comment

          • mike01
            Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 645

            #110
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            @shivamen: bedankt, daar heb ik ook weet wat aan!

            @alf: thanks!

            @tuinbroek: dankjewel voor alle informatie, dan wacht ik nog even, zal googlen en proberen goede foto's van voor en na te maken!


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #111
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              Kijk mike zo
              De scheut is nog niet groot genoeg dus ik wacht nog ff ga eerst wat voeding maken.

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #112
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                Mike hoe groot zijn de jouwe, die van mij 10 cm
                Zomaar random een gekozen

                Comment

                • mike01
                  Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 645

                  #113
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  Hee tuinbroek!
                  De kleinste is 7 cm en de grootste is 17cm
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #114
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    Dan zou ik toch nog ff wachten dan doe je alles in een keer
                    Deze daar moet je dan knippen
                    Die van mij nog een of 2 dagen.

                    Comment

                    • mike01
                      Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 645

                      #115
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      Ik wacht nog even!

                      even een vraagje in het algemeen, tot zover: is mijn kweekverslag goed? op of aanmerkingen? hoe kan ik het beter maken? misschien leuker voor jullie om te lezen?

                      Wat tips en dingen over mijn kweekverslag, dan probeer ik het leuker te maken voor de mensen die lezen als dit nodig is
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #116
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                        Een goeie mop af en toe nee flauwekul, je doet het toch goed en je hebt zat kijkers, moet je straks maar es zien, ze houden allemaal van budporn dude, en als je ons maar mee laat genieten dan ist goed.Nee je plantjes doen het goed, die spreken ook voor jou, gewoon zo blijven mike ik vind je oke.
                        En je gaat je plaatsje wel vinden op het forum.Heb 1 tip wacht nog ff met toppen. LOL
                        De toppen mogen wel wat dikker hoor mike.

                        Comment

                        • blazem
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Nov 2013
                          • 29

                          #117
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          zolang je ons laat weten hoe het gaat, en hoe de plantjes er bij staan vind ik het goed! (Y)

                          Comment

                          • mike01
                            Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 645

                            #118
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            @tuinbroek en blazem: thanks

                            Update:

                            Wil ze vandaag gaan toppen, hopla, hopen dat dat goed komt.

                            Temperatuur over de gehele dag tussen de 20 en 24 graden.

                            Luchtvochtigheid over de gehele dag: 30-40%

                            Ontkiemperiode afgerond (5 april tot 8 april)
                            Groeiperiode (8 april gestart, nog bezig(14 dagen)
                            Bloeiperiode (nog niet gestart)
                            Droogperiode (nog niet gestart)


                            Zo, ik was vanochtend net te laat met foto's schieten voordat het licht uitging, vanmiddag rond 15:00 volgen nieuwe foto's.

                            Even een nieuw plan bedacht..

                            Een propagator tentje aanschaffen met 2x36 watt. Hierin ontkiemen, voorgroeien 3 weken en dan laten bloeien in de grote tent.
                            Wanneer de grote tent kan drogen, verwissel ik het te droge waar met de groeiende planten.

                            Is dit happydepeppie of happydepeppie
                            Last edited by mike01; 22 April 2014, 09:00.
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                            Comment

                            • blazem
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2013
                              • 29

                              #119
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              slim bedacht van de propagator tentje, zo kun je tenminste constant door blijven groeien en drogen.
                              zal ik onthouden. over een paar weekjes in de flowerperiode zetten en geduldig wachten, ik wacht op de foto's

                              Comment

                              • mike01
                                Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 645

                                #120
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                zo beste mensen!

                                Ik heb ze getopt!! Ik heb geeeeeen idee of dit goed gegaan is maar ik heb een aantal foto's.

                                Zie hieronder HET resultaat:

                                SAM_1789.JPGSAM_1790.JPGSAM_1791.JPGSAM_1792.JPG


                                Ik heb gewoon een (van wat ik dacht 3e internode) het steeltje doorgeknipt. 3 waren er klaar voor de rest laat ik voor wat het is.
                                Nu nog 2 dagen groeien en dan week of 8 bloeien!
                                Heb ze vandaag nog 2 ml op 500 ml water groeivoeding meegegeven.

                                Nou, hopen dat het wat wordt zo!!

                                Greeetzz.. Mike
                                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                                Comment

                                Bezig...