Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #151
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    Nog niet tellen als bloeidagen he. Pas bloei tellen als je pruikjes hebt.

    Plantjes staan er mooi bij.
    Keep them green!

    Thugz

    Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • mike01
      Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 645

      #152
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      Hee tuinbroek!

      Zal vanmiddag iets voor 15:00 wat foto's maken zonder hps! Nee ik doe njet mee aan wedstrijden, kan slecht tegen mn verlies. Ja precies, dan heb k ze toch goed getopt, had k niet verwacht.

      @thugz: oh , dan haal ik die bloeidagen weg. Update wel om de 2 dagen foto's, kunnen mensen me wat helpen zodat dit niet weer gebeurd. Thanks!

      Grtz


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment

      • JacktheBass
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2013
        • 780

        #153
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Zoals tuinbroek en Thugz zeggen, bloei pas beginnen tellen als je zichtbare bloei ziet en tot dan groeivoeding blijven geven. éénmaal bloei dan pas rustig bloeivoeding beginnen opbouwen.
        Hadden wel wat langer mogen voorgroeien naar mijn mening, maar komt wel goed, benieuwd naar de foto's zonder hps.
        Succes en op naar de topjes
        Grtz
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

        Comment

        • mike01
          Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 645

          #154
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          Oke dan beginnen we pas met tellen als er bloei gespot wordt.

          @Jack: hoezo langer voorgroeien dan eigenlijk? Hoe luidt jouw mening hierover? Hoe lang zou dat moeten duren ongeveer?

          Morgen komen de foto's zonder hps, hij gaat namelijk pas om 03:00 weer uit en dat is een vreselijke tijd haha.
          Morgen wordt er tevens groei voeding meegegeven. 4 ML op 1 liter water.

          Iedereen bedankt.
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment

          • mediwiet
            Wicked Stoner
            • Aug 2013
            • 278

            #155
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            staaat er mooi bij mike!

            Comment

            • mike01
              Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 645

              #156
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              @mediwiet: dankjewel! We hopen het beste

              Temperatuur over de gehele dag tussen de 25 en 30 graden.

              Luchtvochtigheid over de gehele dag: 25%-35%

              Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen*
              Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen*
              Bloeiperiode (wanneer we bloei zien )
              Droogperiode (nog niet gestart)

              de lamp staat nu 3 dagen op 12/12.
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment

              • JacktheBass
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2013
                • 780

                #157
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                Het is niet zozeer de periode van voorgroei, het is hoe de plantjes er bij staan op het moment je kiest om op 12/12 te gaan... Bij de ene zullen ze sneller groeien of bij de andere hé...
                Ikzelf heb in m'n huidige ronde eerder gekeken naar de kalender, in de zin van "drie weken groei, ok op 12/12" maar als ik nu terug kijk hadden ze langer moeten voorgroeien. Is tenslotte wel goed gekomen hoor, maar tkan uiteindelijk toch een pak grammen meer opleveren.
                grtz
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                Comment

                • mike01
                  Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 645

                  #158
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  Klopt zeker Jack, echter.. ik had ze langer kunnen voorgroeien inderdaad om meer grammen te krijgen. Maar k heb maar 5 plantjes staan terwijl ik er 9 of 10 kwijtkan, dus als het mij ging om grammen.. Je hebt wel een punt wat het voorgroeien betreft, hier zal ik bij mijn volgende kweek ook zeker rekening mee houden door ze bijvoorbeeld 4 weken te geven.
                  Bedankt voor je tip en meedenken, waardeer ik.

                  Grtz

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hee mensen even een mededeling!

                  Bij zamnesia betaal je 5 spliff seeds en krijg je er 5 gratis..
                  Misschien leuk voor de mensen met krap budget of mensen die simpelweg nieuwe nodig hebben?

                  Mocht deze mededeling ongepast zijn of in strijdt zijn mt de regels, zal ik het verwijderen uiteraard.

                  Grtz.

                  Kleine update:

                  Volgens mij is het toppen goed gegaan, klein steeltje maar nieuwe takken van de zeiknat. Paar foto's voor de bevestiging.

                  SAM_1807.JPGSAM_1804.JPGSAM_1808.JPGSAM_1805.JPGSAM_1802.JPGSAM_1806.JPGSAM_1803.JPG
                  Last edited by mike01; 27 April 2014, 21:35.
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #159
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    Prima mike die van mij groeien ook al, mooi he?

                    Comment

                    • steundheufd
                      Advanced Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 1234

                      #160
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      da gaat daar precies goe eh maat .
                      zo verder doen zouk zeggen!

                      mooie dametjes


                      groeten steundjeee .

                      Comment

                      • mike01
                        Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 645

                        #161
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                        @tuinbroek en steund: ja ze gaan zeker goed, hopen dat het zonder al te veel complicaties zal gaan lukken.


                        Foto's zonder HPS licht!!

                        SAM_1809.JPGSAM_1810.JPGSAM_1811.JPGSAM_1812.JPG
                        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #162
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          Ja nu zie je toch het voordeel van gelijk in de grote pot.
                          Die van jou zijn toch groter en ik moet zeggen ze staan er heel mooi bij.En ja weer wat geleerd ik ga nu ook gelijk in de grote pot,dat scheelt zeker een week.
                          Wil je de hoogte van de grootste meten dan kan ik het verschil documenteren. :eek:

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #163
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            Je doet er goed aan om ze te toppen, zo worden ze lekker breed

                            Ga zo door he

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #164
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              Ga je nog vaker toppen of laat je ze zo?En ik zou mn potten tot aan de rand vullen.Scheelt altijd wat.

                              Comment

                              • mike01
                                Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 645

                                #165
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                Hee tuinbroek! Natuurlijk wil ik de hoogte meten. Nee, ik laat ze zo, niet meer toppen. Volgende keer ga ik ze vaker toppen, ze staan nu namelijk al op 12/12. Wil je de grootste die wel of niet getopt is? Even gemeten: hoogste die NIET getopt is: 27 cm. Hoogste die WEL getopt is: 22

                                Hee Cook! ehm, vaker toppen, nee denk dat het goedi s zo. Even kijken wat het wordt of zou het mogelijk zijn nog eens te toppen ondanks dat ze al vrij lang op 12/12 staan?

                                Temperatuur over de gehele dag tussen de 25 en 29 graden.
                                Luchtvochtigheid over de gehele dag: 35%-45%

                                Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen*
                                Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen*
                                Bloeiperiode (nog geen bloei gespot)
                                Droogperiode (nog niet gestart)

                                Klok staat nu 7 dagen op 12/12. Nog geen bloei gespot geloof ik
                                Last edited by mike01; 30 April 2014, 21:28.
                                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                                Comment

                                Bezig...