Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #196
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    Doe ik ook we hoor de hele kweek hou ik mn bovenlaag zo luchtig mogelijk,ik doe dit om de 2 dagen.Was die laag bij jou dan hard?Dan neemt ze ook moeilijker water op.Geen gein hoor,harkje(grote vleesvork) mischien kan je het wel op mn foto,s zien.Ik heb dat toen uit mezelf gedaan,heb er ook nog niks over kunnen vinden.Je moet natuurlijk niet te diep gaan,dan trek je wortels stuk.

    Comment

    • alf
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 214

      #197
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      mike, komt inorde man.
      zoals tuinbroek het al aangeeft is dit wel nodig. ook een deels luchtdoorlaat zeg ma.
      keep it!
      ..first time WW and still running..

      Comment

      • mike01
        Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 645

        #198
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Update:

        Temperatuur over de gehele dag tussen de 22 en 29 graden.
        Luchtvochtigheid over de gehele dag: 35%-45%

        Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen*
        Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen*
        Bloeiperiode (nog geen bloei gespot)
        Droogperiode (nog niet gestart)

        Klok staat nu 12 dagen op 12/12.

        Zal er vanmiddag een aantal uit de tent halen en wat foto's maken. Ik redt het steeds net niet om zonder HPS foto's te maken in de tent.

        Vandaag krijgen mijn plantjes per plant: 2 ML op 0.5 L voeding. Hopen dat ze er aan het eind van de week beter uit zien.
        Ook krijgen ze vandaag voor het eerst 500 ML per plant toegediend op aanraden. Dacht eerst dat dit wat veel was, maar het moet kunnen in dit stadium volgens wat forumleden.

        Groetjes en opmerkingen graag!
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #199
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          http://www.dutch-headshop.com/nl/mic...gny-p-697.html ik ervaar het als prutsding, misschien kan er nog verandering inkomen.

          Over die microscoop mike01, met dat ene wieltje stel je in of die 60x of 100x vergroot staat. Dus eerst kiezen en dan met dat andere wieltje draaien tot je zuiver ziet. Dat doorschijnend plastic gedeelte met het kijkgaatje moet je gebruiken als statief, dus je moet echt met dat gedeelte leunen op hetgene je wil bekijken.

          Heb deze ook en ondervind zelf geen ongemak mee.

          Grtz

          Comment

          • alf
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 214

            #200
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            mike,
            2ml op 0.5L ? wat staat er op de verpakking qua houding ? vind het wat veel denk ik. meestal is het ook gebaseerd op 1L.. en altijd rustig opbouwen dus niet ineens de volle laag geven aan de dames maar bv staat er 2ml op 1L dan geef je 1ml op 1L.
            wacht op je foto's
            ..first time WW and still running..

            Comment

            • mike01
              Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 645

              #201
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              Hee alf! Er staat 4 ml op 1 liter water. Ik heb ze al een keer 1 op 1 gegeven dus dacht dat nu 2 ml op halve liter wel kon. Foto's komen vanmiddag!

              Shiva: thanks, ik ga zo direct kijken!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment

              • alf
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 214

                #202
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                denk dat je ineens de volle laag geeft.. rustig opbouwen en minder geven in het begin dan dat er word aangegeven. is ook veel over terug te vinden op de het forum.
                ..first time WW and still running..

                Comment

                • mike01
                  Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 645

                  #203
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  Logisch alf. Ik heb ze daarom 2 ML op 1 L gegeven. Dat komt neer op 1 ML per plant per halve liter. We gaan kijken hoe ze erop reageren.
                  Denk dat het voor een beginner makkelijker is met minerale voeding.

                  Ze hebben net 500 ML gehad per plant. Ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren, hoop dat ze wat mooier groen worden. Als de potten aan de onderkant wat gedroogd zijn zal ik de foto's plaatsen.
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment

                  • alf
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 214

                    #204
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    dat komt wel goed mike, ma verwacht niet dat het direkt na een dag gebeurd. pas over paar dagen zal je het goed zien.
                    keep it green !
                    ..first time WW and still running..

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #205
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      Hoi Makker
                      Nou ik hoop dat het zo lukt,en die mooie donkere kleur er weer opkrijgt.Ik geef die van mij
                      Ongeveer de helft per plant.Ben benieuwd naar de foto,s.
                      Keep them green.

                      Comment

                      • mike01
                        Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 645

                        #206
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds




                        Zo de foto's van vandaag.
                        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                        Comment

                        • thugz
                          Amazing Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4284

                          #207
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          looking good.
                          staan er mooi groen bij.

                          grtz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment

                          • mike01
                            Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 645

                            #208
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            Dankje thugz, nog even wachten op de bloei!
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #209
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              Nou ziet er toch perfect uit en
                              de kleur is ook super,alleen ja geduld tot de bloei.Zijn die getopte takjes bij jou ook zo dik en stevig.Ik denk dat de eerste foto het eerst gaat bloeien.En ze gaan nog flink omhoog.De leukste tijd van het kweken vind ik de bloei,daarmee laat ze zien hoe ze verzorgd is..En dat zit wel goed.

                              Comment

                              • steundheufd
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Mar 2014
                                • 1234

                                #210
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                mooi mike tgaat daar goed eh achja die probleempjes gaan wel over.
                                je komt er wel denk niet dat bloei nog zolang weg blijft hoor ma ga ook niet schatten hoelang, zoals tuinbroek zegt bloei komt wel .
                                heb je plezier er nog mee en hou je goe eh maatje!



                                groeten steundjee

                                Comment

                                Bezig...