Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

    Dag 62 totaal, dag 36 12/12, dag 21 echte bloei
    Temp blijft wat tussen de 18/27 graden op de heel hete dagen na, dan wil hij de 30 wel eens aanraken. dan dim ik wel tot 300w. Lv55%

    het is alweer even geleden, dus hier weer een update. en wel een mooie al zeg ik het zelf!!! ze groeien als een gek ook zijn ze zeer dorstig. gaat bijna 3L per dag doorheen met 4 plantjes.

    met de nadruk op groeiennnnnn, ze groeien mn tent bijna uit. heb de lamp al op maximale hoogte hangen en nog wisten ze niet van ophouden. dusss dan maar....
    Knakken die handel!!!

    dus heb al de groten maar ff tussen de vingers, knijpen en omleggen. nu zijn ze redelijk gelijk met de rest. wel blijft 1 van de 3 planten wat achter. deze is ong 10/15cm lager dan de rest.
    wat zich ook laat zien in de ontwikkeling van de toppen. mja dat is niet anders. ik als nieuwkomer met beginners foutjes (niet lang genoeg doorbinden met scrog) zal deze fout volgende ronde niet weer maken

    ook natuurlijk wat probleempjes tegen gekomen. het moet natuurlijk ook niet te makkelijk zijn! 3 dagen geleden kom ik ff voor mijn dagelijkse check-up, en zag dat mijn vat behoorlijk leeg was.
    meer dan ik had verwacht. en ja hoor, ik rits mn tentje open en 1 van de 4 dames staat te watertrappelen. lekbakje helemaal vol en overstroomd ligt ongeveer een 1.5L water in mn tent.

    met pijn en moeite het lekbakje onder de plant weg kunnen krijgen, wat niet makkelijk is met een net erboven. en laat het natuurlijk net de achterste zijn. de Blumat van deze maar ff helemaal
    dicht gedraaid, en 3 dagen tot rust laten komen van het watertrappelen. nu weer afgesteld en doet weer lekker mee.
    ook mijn probleem met de varenrouwmug is volgens mij opgelost, want zie geen vliegjes meer in de tent. en ze staan er goed bij...thnx Aaltjes!!!

    verder doen ze het volgens mij prima, op wat verbrande puntjes na...maar ik heb ze nog niet eens op volle dosis voeding. staat 31ml terra flores, en heb ze net 3 dagen geleden van 20ml naar 25ml gebracht. afwachten,
    anders maar weer naar 20ml.

    Mocht iemand op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.

    nu eigenlijks wel lang genoeg geluld en tijd voor wat pics. foto's zeggen meer dan gebrabbel.

    see u next time

    DSCN0125.jpg DSCN0112.jpg DSCN0118.jpg DSCN0117.jpg DSCN0128.jpg DSCN0119.jpg DSCN0127.jpg

    DSCN0134.jpg DSCN0131.jpg DSCN0130.jpg
    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

    Comment


      #47
      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

      Mooi veldje toppen hoor,ik denk dat je door deze misser wel meer opbrengst hebt.Je zegt het zelf ook al het ging mis met het opbinden,dan zijn ze behoorlijk na gaan strekken,maar nu weet je de volgende keer hoe je het wel goed kunt krijgen,terwijl je toch nog een goede opbrengst krijgt.En als je toch nog ruimte te kort komt,dan kan je gewoon nog wat knakken.Dit komt wel goed en je hebt veel geleerd.
      Win win situatie.

      Comment


        #48
        Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

        tijd voor een update.... wat na 3 weken ook wel een x mag

        alles gaat nog steeds TOP (en dat letterlijk) want de dames hebben al leuke buds.

        geen gekkigheden meer gehad, alleen wat verbrande bladpuntjes ivm met te hoge dosis voeding. en wat gebonden want
        de toppen werden te zwaar. (maar das natuurlijk alleen maar goed)

        ze gaan na dit weekend voor 1.5 week alleen op water ivm spoelen. en dan.... schaar erin

        hier aantal foto's. next update als ze kopje kleiner zijn gemaakt.

        DSCN0151.jpgDSCN0152.jpgDSCN0145.jpgDSCN0147.jpgDSCN0139.jpgDSCN0142.jpgDSCN0144.jpgDSCN0141.jpgDSCN0150.jpgDSCN0135.jpg
        -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

        Comment


          #49
          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

          Ziet er zeer lekker uit hoor straicar,ff goed spoelen en dan knippen.
          En geniet er maar lekker van.

          Comment


            #50
            Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

            Ziet er heerlijk uit! Ik ga je volgen

            Comment


              #51
              Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

              mooie toppen heb je daar
              wanneer ga je oogsten?

              Comment


                #52
                Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                Ok dan..sorry dat het allemaal zo lang heeft geduurd. Maar ben ff lekker op vakantie geweest, ff zonnetje op gezocht. Heerlijk.

                maar de dames zijn natuurlijk geknipt, wat voor mij al een hele opgave was....jonge jonge wat een werk, ben van 14.00 tot 19.00 bezig geweest Hier ff pics van de kort gecoupeerde dames.
                image.jpg image.jpg image.jpg

                Zag ze na 1 week al aardig krimpen, dus bang dat de opbrengst tegen zou vallen. Maar ja wat wil je, mijn allereerste kweek ervaring. Aardig wat dingen fout gedaan. Mja Hoort er natuurlijk allemaal bij.

                heb ze in totaal 15 dagen laten drogen in de tent met afzuiging op zacht. Toen alle toppen van stengels verwijderd en in weckpottten gedaan. (Waar ze nu al 5dagen in zitten, en zeker nog een tijd in moeten blijven voor goede geur en smaak)
                image.jpg
                Toch 3 potten van 2l vol. Dus begon ik wel zeer nieuwsgierig te worden wat de opbrengst zou zijn. Gisteren ff een Weegschaal geregeld bij een vriend. En vandaag tijd voor de harde cijfers.

                ...........................230grammetjes schoon aan de haak!!!!!! OMG dit had ik dus dan ook nooit verwacht.
                had een weddenschap met mijn kameraad om een kratje bier, hij zei dat ik eerste x niet eens boven 100gram uit zou komen. Vandaar dat ik hier nu ook versteld van sta.

                mega blij met niet alleen de opbrengst, maar de wetenschap dat ik toch iets goed heb gedaan. Mooi om op verder te gaan de volgende ronde.

                Ik trek maar vast een gewonnen flesje open.

                cu all next time. En bedankt voor de tips.
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                Comment


                  #53
                  Lekker he de potten vol,maar het lijkt meer,waren het ook keiharde toppen.Ik heb ook net geoogst maar nog niet gewogen.Het moet even goed uitdampen in de potten en nog een off rookverslag,maar die cookie kush rook ik al wel.
                  Heb jij al wat geproefd?En hoe was de geur en smaak.
                  We horen het nog wel.
                  Geniet er maar lekker van ik vind het super voor de eerste keer hoor!!!!!
                  Tuinbroek

                  Comment


                    #54
                    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                    Nee niet heel harde toppen...redelijk los, weet niet wat normaal is voor de pineapple....pk is voor de hardheid toch? Miss die de volgende ronde 2 dagen langer mee geven

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Nou van jou cijfers nog ff afwachten dus...zal je in de gaten houden
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                    Comment


                      #55
                      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                      Ik had ook 7 planten he,ik heb iets van 400 gram.Vooral omdat ze zo hard zijn denk ik.
                      Op die foto kneip ik zo hard ik kan het is haast net hasj zoveel plakt hij nog van binnen.

                      Comment


                        #56
                        Verslag bouw kweekruimte

                        Comment


                          #57
                          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                          Pine apple heeft herde toppen.Green sensation van plagron is proberen zoiezo voor de smaak zeg ik plagron nemen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X