Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Als je in het donker een kachel aan hebt dan ontrekt die toch de zuurstof uit je tent en zet die om in co2, dat je planten juist in het donker niet moeten hebben? Of heb ik het mis?

    Maar het is inderdaad wel de enige manier om de temperatuur goed op peil te houden, ik kan merken dat het bij mij soms net ietsje te koud is.

    Peace

    Comment


      #32
      Mm dat weet ik niet ijscoman.....ik weet alleen hoe ze eruit zien en ik zie de jointjes al hangen .

      Ik moet wel zeggen ik ben super tevreden van die biovoedingslijn en die cannazym. Fuck me die planten hebben het echt naar hun zin. Aan de onderkant kan je soms worteltjes zien die uit de gaatjes van de pot komen. Daaraan kan je de gezondheid van de plant zien. Wel deze zien "dash ultra wit" met kleine superveel kleine zijhaartjes.

      Comment


        #33
        Zo jongens na de 3de week bloei

        Weer een modeshow talent van nature. Het zal vast in de mama gezeten hebben.
        Attached Files

        Comment


          #34
          Hey, fijne dame is dat hoor. Altijd leuk hier zo'n modeshow Ik lig ietsje voor geloof ik maar ik begin morgen al aan week 5

          Greetzz

          Comment


            #35
            ziet er erg goed uit ook de bladere!
            Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

            Comment


              #36
              4de weekbloei ten einde

              Hier is Miss sainty 5.

              Greetz Saint
              Attached Files

              Comment


                #37
                ooh die zijn al lekker aangedikt.

                Comment


                  #38
                  die zien er smakelijk uit saint...

                  hoelang moeten ze nog staan?

                  grtzzz

                  Comment


                    #39
                    Nog een kleine 5 weken als het goed is. Ik had een paar dagen geleden een kleintje dat niet echt sterk was verwijderd uit de groep. Er stonden er toch teveel ik kreeg echte zweetplekken. Ik ben hem nu aan het oproken... Super relax wietje zeer sterk en ik betrap mezelf vaak op het "mind wandering" als ik hem gerookt heb. Ik stond vanmorgen in de douche en ik had wat meer genomen (met de gedachte: het zal wel niet zo straf zijn). Ik heb daar dus 3 minuten gewoon staan gapen. cool!

                    Comment


                      #40
                      hahaha,dat is altijd lachen


                      dat had ik van de paddo's heel erg...

                      veel succes verder nog met je kweek,ik hou het in de gaten!

                      grtzzz

                      Comment


                        #41
                        Oho die wil ik oko is roken kijken of ik in hogere sferen terecht kan komen
                        ga zo door Saint
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #42
                          Als ik die santa maria nou anderhalve meter wil laten worden hoelang voorgroei hebben ze nodig???

                          Kheb namelijk zelf ook eentje en wil em zeker ander halve meter laten worden

                          Comment


                            #43
                            Ik zou zeggen een 45 cm want het word zeker 3 keer zichzelf dus een +/- 1,5 meter dan. Je moet rekenen dat het een sativa is. Deze worden al iets groter dan indica soorten. Het is een Zeer zacht wietje van smaak en een lekkere super ontspannende high. De mijn waren 30 cm en ze zijn nu echt over de meter. Morgen komt er een update. Dan zal ik je laten zien wat het kan worden als je het goed verzorgt.

                            Comment


                              #44
                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                ziet er zeer goed uit hoeveel denk je er totaal droog af te halen?
                                First thing to grow, than you need to blow...

                                Comment

                                Bezig...
                                X