Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Mooie foto's, ze zien er netjes uit Saint, ben benieuwd hoe je Santa Maria's het verder doen gaan en inderdaad ik vind een Homebox ook ideaal.

    Greetzz

    Comment


      #17
      Santa Maria eerste week bloei.

      Zo jongens na een tijdje wachten een overall look van de eerste week bloei. Mijn steks hebben toch even een stress momentje gehad van ze in de bloei te knippen. Ik denk al bij al dat ze er toch nog mooi uitzien. Elk kweekje leren we weer wat bij
      Attached Files

      Comment


        #18
        Ziet er schattig uit, en de beschrijving van de plant klinkt smakelijk Dit volg ik

        Comment


          #19
          idd saint,ze zien er lekker groen uit...

          die santa is echt een fijnproever vind ik,veel succes verder nog met je kweek!

          ik wacht met spanning af naar de foto's van die mooi bloempjes...

          grtzzz

          Comment


            #20
            De voedingslijn

            Ik ben nogal een voorstander van biologisch materiaal. Mijn dank aan de uitbater van deze geweldige tent die rustig zijn tijd heeft genomen mij het chemische van het biologische te scheiden. Bij deze thx Alien!

            Het resultaat mag er dan ook wezen. Dit zullen jullie morgen zien dan is er weer een wekelijkse update. Nu vond ik het leuk 2 foto's bij te voegen van mijn voedingslijn.

            Foto A: De voedingslijn zelf.
            Foto B: Het schema.
            Attached Files

            Comment


              #21
              14 Dagen bloei

              Zo jongens, de weekelijkse update...
              Attached Files

              Comment


                #22
                Zien er goed uit Saint. 2 weken alweer, wat gaat dat snel Mooie collectie van Canna heb je daar, gaat helemaal goedkomen

                Greetzz

                Comment


                  #23
                  mooie planten ja, zou er ook wel wat stekken van willen

                  Grtz GL

                  Comment


                    #24
                    zozo daar zijn de toppen van de saint...

                    wanneer zet je een foto van het gehele hok?

                    grtzzz

                    Comment


                      #25
                      Het hele hok komt na de kweek erop als het leeg kan. Ik laat liefst mijn planten zoveel mogelijk rusten waar ze staan. Ik beweeg ze alleen wanneer dat echt nodig is om voeding te geven of na te kijken.

                      De zaadjes zijn te koop bij no mercy supply, De rest moet je zelf maar zien
                      Last edited by Saint; 2 March 2009, 18:23.

                      Comment


                        #26
                        Zo jongens ik wou even 2 foto's showen van een geboren modeshow talent.

                        De mooiste dame van 75cm zonder pot. Genomen van 2 verschillende hoeken.

                        Greetz
                        Saint
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          die zien er super uit he saint,ook serieuze dikke stammen...

                          dat gaat nog een mooi plantje worden als die buds eraan hangen (nu is het ook al mooi ze)

                          grtzzz

                          Comment


                            #28
                            ja mooi man, zitten ook beste bladeren aan Zo zie je dat ze er vanuit een andere hoek heel anders uitziet. Inderdaad een talent!

                            Greetzz

                            Comment


                              #29
                              ziet er inorde uit . Heb zelf een homebox 1.20 . Daarmee deze vraag wordt uw zeil van uw tent niet ontzettend warm achter uw kachel ? brandgevaar .

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X