Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
      Zouden kabouters ook marijuana gebruiken?

      Waarschijnlijk wel, net als paddo's. Kijk maar eens hoe vaak de rood met wit gestipte paddestoel voorkomt in sprookjes, de bijbel en het kerstverhaal, ook weer te zien in jouw plaatje van Rien.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
          Waarschijnlijk wel, net als paddo's. Kijk maar eens hoe vaak de rood met wit gestipte paddestoel voorkomt in sprookjes, de bijbel en het kerstverhaal, ook weer te zien in jouw plaatje van Rien.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              got brainwater in my boots

              Comment


                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    QNQ201706.101.JPG
                    2017

                    Wakey wakey ..

                    Mooi moment om dit topic weer te openen.

                    Een klein overzichtje wat momenteel staat te leven in m'n tuin.
                    Qua cannabis dus, er staat nog veel meer groen.
                    Dat komt in de volgende updates wel weer eens ter sprake.

                    Het is niet heel erg gedetailleerd, maar als er vragen zijn over wat ik doe,
                    en het is niet duidelijk op voorgaande pagina's in dit "verslag" dan hoor ik 't wel eh ..

                    Bij voorbaat alvast excuses voor het fotogebeuren (mooi Nederlands)
                    Andere gsm, met ios. De foto's zijn van minder kwaliteit dan de SGS2 en ook ander formaat.
                    Kwestie van wennen misschien, maar er zitten meer mislukte tussen nu.
                    Voila, ik heb mezelf weer ingedekt dus we zijn onderweg ..



                    Allright, 1 juni is voor mij de tijd om aan buitenkweken te denken.
                    Onder de cobs heb ik wat autoflowers in een bakje begraven.

                    QNQ201706.102.JPG

                    White Rihanna #3 (mogelijk auto)
                    Powerplant auto
                    Red Poison auto
                    Devil Cream auto


                    Ik heb nog een berg zaden over van voorgaande jaren dus hopelijk gaat alles goed dan kan ik eind juli nog wat drugs zaaien.
                    (nee dan zijn deze nog niet klaar)

                    Ok, alles overgezet in rozenpotten gevuld met een mix van oude kweekgrond, universele potgrond en compost van de hoop.


                    QNQ201706.103.JPG

                    Er waren ook nog wat Aqbars (regulier) boven gekomen dus ook maar in potten opgesloten.
                    Wat ik daar precies mee ga doen weet ik niet. Eerst maar eens zien wat het geslacht wordt, en hoeveel ze ruiken.
                    (original Afghan genetics)

                    QNQ201706.104.JPG

                    Ik heb in de tussentijd nog wel een paar plantjes weggegooid, of vermoord, maar die laat ik natuurlijk niet zien, dat begrijp je.

                    QNQ201706.109.JPG




                    Er zitten nogal wat muizen dit jaar, er worden flink wat plant-stengels afgeknaagd in de tuin.
                    Ik heb dus de emmer-muizen-val maar op een strategische plek gezet.
                    Normaal doe ik niet aan muizen vangen buiten, maar dit jaar begint het op een plaag te lijken.
                    Inmiddels al zo'n 50 muizenlijkjes verder.











                    14 juni
                    QNQ201706.108.JPGQNQ201706.105.JPG

                    Nog wat plaatjes van de voortgang tot een week geleden.
                    Yeah, ze nemen rare vormen aan in het warme weer.
                    Vooral de Devil is een kunstenaar, die draait haar blad alle kanten op.
                    Tja, wat doe je eraan heh, je schouders ophalen en een plens water er overheen.


                    QNQ201706.106.JPGQNQ201706.107.JPG

                    Meer in de volgende update.

                    o/















                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Alleeejupaah weer een nieuw seizoen vermaak en top fotootjes kijken.

                      Comment


                        #include <LR2.h>
                        void loop() {LR2 (commentbox jointjedraaien.nl);
                        int input = keyboard;
                        keyboard.begin (comment);
                        comment.begin (value);
                        LR2.print (" Gaaf, ik ben benieuwd hoe de WR#3 het gaat doen. Ik heb hier 50% AF en 50% semi-AF. Dus het is even afwachten wass gibt. Ik blijf graag op de hoogte!");
                        LR2.print ("einde")
                        delay(until next update);
                        }
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Dat zijn wel heel erg veel muizen inderdaad

                          Geen katten in de buurt?

                          d6e01474db3fa804f0e09157263e506f.jpg

                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Je bent altijd welkom in de tuin Urban!
                            Virtueel dan eh, ik heb liever dat we een beetje afstand bewaren irl.

                            LR2 we gaan het zien. Ik heb verder geen verwachtingen, en ik weet dat ze naar "mlweh" smaken.
                            Als ze niet autofloweren worden ze misschien wat groot, maar da's zo opgelost met een snoeischaar.
                            Hopelijk krijgen ze wat compactheid van de Punisher#2 en stiekem misschien wat smaak ook.
                            Mits er een dame bij zit natuurlijk.
                            catz.JPG
                            Katzen Stemma ? Katzen ?
                            Nein bitte nicht!
                            Die poepfen tussen m'n peultjes en pissen rond m'n aardappels.
                            Als ik een kat in de tuin ziet krijgt die iets naar z'n kop. Aufsalzen, ga maar thuis schijten.


                            (art by IrkenVampyer777)



                            Update........Vrijdag 23-06-2017
                            Zon op........05:19
                            Zon onder...22:07


                            QNQ201706.111.JPG
                            QNQ201706.114.JPG

                            Bloempjes in de tuin.
                            En tuinbonen en nog wat meer.
                            M'n tuin is niet zo strak georganiseerd, dat laat ik -waar het kan- over aan de natuur.




                            The day after...

                            Heeft het bij jullie ook geonweerd ?
                            Hier wel. Begin van de avond wat gerommel, en een half uur later flink onweer.
                            Opeens een flits en teringklap zo hard...en meteen het hele huis zonder stroom.
                            Geezz...
                            Allright, 10 minuutjes gewacht tot de bui wat verder weg was, en na het resetten van de twee hoofdstoppen
                            deed alles het weer.
                            Het heeft wel 20 minuten keihard geregend.
                            Na een kwartier dacht ik er opeens aan om de kraan naar de regenton open te zetten.
                            Aight, dummkopf..
                            Ik had 'm dicht gezet, omdat het een tijd droog is geweest, en dan ligt het dak vol troep hier.
                            Gelukkig zit de ton weer bijna vol, en over een dag of 4-5 krijgen we weer vers water.

                            Plaatjes; Van elke soort eentje van dinsdag voor de zondvloed en eentje van vandaag.

                            LR2 White Rihanna #3Punisher#2 x White Rihanna#2(?)

                            QNQ201706.115.JPGQNQ201706.122.JPG

                            Ze gaan goed. Nog geen voorbloei te zien.
                            De rechtse stond nog niet zo goed vast merkte ik.
                            Die was wat scheef gewaaid.


                            Wietzaadjes huismerk Powerplant auto (genetica onbekend)

                            QNQ201706.116.JPGQNQ201706.119.JPG

                            Onbekende genetica is gelul natuurlijk, het is zogenaamd geheim.
                            Normaal koop ik geen zaden waar onbekende genetica in zit, maar deze was onderdeel van m'n zoektocht naar de oude PP (of WW) smaken.
                            Als het zo geheim is, kan het nooit goed zijn, anders had je 't wel vermeldt heh ?
                            Ze staan er weer omdat die vorig jaar niet tegengevallen zijn.

                            Sweet seeds Red Poison AutoGreen Poison x {Hindu Kush Pakistan x Unknown Ruderalis}

                            QNQ201706.117.JPGQNQ201706.120.JPG


                            Sweet seeds Devil Cream Auto Dark Devil x Black Cream

                            QNQ201706.118.JPGQNQ201706.121.JPG

                            *** (23/06 eerste bloei bij de Devil Cream)

                            Eigen kweekAqbar GanjaBlackbart Roadkill Affie (Uzbeki x Molokai) x Suzy Q

                            QNQ201706.113.JPGQNQ201706.123.JPG

                            Prachtig is het weer, of eigenlijk is het eindelijk weer wat beter weer.
                            Afgelopen weken is het er maar heel weinig van gekomen om de fiets te pakken.
                            Ik heb het niet zo op dat hele warme weer. Ik ben meer een herfst/wintermens denk ik.
                            Als het zo warm is doe ik liefst niks.
                            Ja met een muziekje, bacootje-ijs, een doos wiet, vloei en verdamper onder de parasol zitten



                            QNQ201706.112.JPG

                            Een mooi wolkendekje, ideaal om wat zandpaden te verkennen.
                            Morgen is het zaterdag, da's dan weer een beetje jammer, dan is het fietspad sowieso uitgesloten.
                            Dan is het bezet met langzaam slingerende ouderen tot bibberende voorbijzoevende electrische bejaarden.
                            Ik voorzie alweer wat pijn in de onderste regionen.


                            Allright, tot zover maar weer even.

                            QNQ201706.110.JPG

                            Pas op voor laagvliegende Apaatsjies !

                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              hahaha, je wel een mooie naam verzonnen "Aqbar Ganja"
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                Nice die laagvliegende indiaan
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X