Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Ja het is wel vreemd dat ze zo gauw geel optrekken,het zou best ook door de hoge temperaturen komen,want die van mij staan 21 dagen in de bloei en ik heb ook meer vergeling dan normaal,en ik heb al heel wat bladeren weg gehaald.Ik ben als de dood voor schimmels die veroorzaakt kunnen worden door dood blad materiaal.
    Verder zijn het ieg lekkere toppen,dus nog ff volhouden.
    Heb je ook ergens anders iets kunnen vinden over dit verschijnsel cq plaag?.
    Gelukkig hoef je alles niet in een keer te oogsten.Ik zelf heb ze een paar dagen alleen maar water gegeven, en het gele blad is zo goed als verdwenen.Dus bij mij was het overvoeding.En toen ik ze alleen maar water gaf was het in een paar dagen weg.
    Heb je ook de ec en de ph gemeten?Nou hoop dat het voor jou ook gauw wegtrekt.
    Ik zag dat jij ook zoveel wortels had,en dat heb ik ook,er ligt geen losse aarde meer in,en ik dacht zal het daaraan liggen.
    Ik bedoel dat ze verstikt worden door de grote hoeveel heid wortels.Nou veel succes en hopen dat het gauw verbeterd.

Comment

Yo mannen, heb ondertussen wat genoten van het mooie weer en ben zelf ook al wat sunburned. Ondertussen wel wat metingen gedaan en heb de indruk dat de Wonder Womans terug wat groener worden.
      Ze hebben wel last van die warme temperaturen en de bladeren die beschadigd geweest zijn van ervoor gaan zich niet meer herstellen. Heb gelijk geen nieuwe aantasting kunnen bemerken, veel bladuitval heb ik ook nog niet gehad. Enkele bladeren vanonder maar anders niets.
      Beestjes heb ik ook geen last van, eens een vliegje en heb ik gelijk genekt. Heb thuis op de ramen van men appartement zo van die vliegenstrips op de ruiten kleven, mss dat dat ook al scheelt. Springstaartjes ben ik wel tegen gekomen in de grond.

Na wat metingen gedaan te hebben kwam ik erachter dat je ph van u vat verhoogd na een tijdje. Doe er altijd kraanwater in en heeft altijd goed gegaan tot momenten zoals nu. Omdat het altijd goed ging heb ik verder ook niet gemeten.
      Nu kwam ik erachter dat ph 8.4 was. Heb dit opgelost door vers kraanwater bij te mengen(ph 7.3) en erna wat bloeivoeding bij te kappen en nu staat het voedingswater in het vat op ph 6.7 en ec 1.3 en merk ik dat ze toch wat groener worden. Ook heb ik nog 3 dagen gehandwaterd in de ochtend enkele uren na opstart lamp met een ph 6.4 ec 1.6 en dit een litertje per plant ter hoogte waar de wortels zich bevinden als ik zag dat de blumats liepen.

CAM01160.jpgCAM01166.jpgCAM01171.jpg Foto's van gisteravond 23/07

De Skunk Haze was iets te groot naar men zin en heb ze toch een spetterende finaleknak gegeven. Maar al bij al, ze komt er terug door.

Dit was ze op 22/07 als ze juist geknakt was.

CAM01144.jpgCAM01145.jpgCAM01146.jpgCAM01147.jpgCAM01148.jpg

23/07 Tadaaa...

CAM01161.jpgCAM01158.jpgCAM01157.jpgCAM01163.jpg

En de Amnees tot slot, heb rqs special queen nr 1 en critical gekweekt en moet zeggen geen herma, gewoon top

CAM01174.jpgCAM01172.jpgCAM01176.jpg

Een updateje zal op zijn tijd wel nog eens volgen en allen bedankt om te reageren

Grtz.

Comment

25/07

Amnees gister nog eens geknakt.
        Skunk Haze ga ik de bloeiweken beginnen aftellen, ze heeft al genoeg haartjes om er een pruikje van te maken. Haar knak herstelt zich ook goed.

CAM01180.jpgCAM01181.jpgCAM01182.jpgCAM01184.jpgCAM01202.jpgCAM01186.jpgCAM01191.jpgCAM01192.jpgCAM01197.jpg

Comment

Een ferm oerwoudje heb je daar al.
          Doe zo verder mate.

Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Skunk haze ziet er mooi uit man
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ze zien er mooi uit,haze blijft mijn favoriete wiet.Hoe lang moet dit sooortje.
              Bij mij op doos 9 week maar dat geloof ik niet.

Comment

Comment

Yo shiva,
                  Ja nog bezig maar heb het momenteel druk dus daarom dat de update's wat weg blijven. Ik zal proberen om morgen eens wat foto's te posten.

Comment

Hey thugz, blij om te horen dat je nog bezig bent en we zien wel wanneer er nog wat gepost wordt. Ben benieuwd hoe het ervoor staat nu het wat langer geleden is.

Comment

CAM01279.jpgCAM01288.jpgCAM01281.jpgCAM01283.jpgCAM01284.jpgCAM01286.jpg

Foto 1&2 overzichtfoto
                      Foto 3 Skunk Haze
                      Foto 4 Wonder Woman 1
                      Foto 5 Wonder Woman 2
                      Foto 6 Amnesia Haze

Wonder Woman 1 langs onder
                      CAM01291.jpgCAM01293.jpgCAM01298.jpg

Wonder Woman 2 langs onder
                      CAM01295.jpgCAM01294.jpgCAM01299.jpg

Comment

Mooie witte cola, vanille cola.
                        volgende keer maar weer voorgroeien toch?Of je moet gelijk heel veel zetten.
                        Maar das toch anders kweken.

Comment

Eepz tuinbroek, dank je wel. Lust wel vanille cola, ben er niet vies van.

Alle plantjes zijn voorgegroeid.
                          Skunk en Amnesia Haze samen een kleine 2 weken op 18/6 en dan op 12/12 bij de Wonder Womans.

De Wonder Womans heb ik 3 week voorgroei gegeven. Dan heb ik ze gemainlined. Erna heb ik ze nog week voorgroei gegeven en dan op 12/12.

Die Wonder Womans vind ik de ideale hoogte hebben voor mijn tentje, de andere planten zijn te hoog geworden maar dat is de kweker zijn schuld, niet de plant.

Tentje is maar 160 cm hoog, heb je 11 liter potten en boven je lamp nog een koolstofilter hangen en de lamp(400W) zou op 40 cm zo iets moeten hangen van de toppen, heb je niet veel plaats meer voor de plant zelf. Is altijd aangeraden om in de breedte te werken en niet in de hoogte.

Bedoeling was om een perpetual kweek te doen, zodoende dat ik altijd 2 planten voorgegroeid heb tegen dat er 2 afgebloeid zijn. Om toch de tijd tegen dat je nieuwe oogst hebt te verkorten. Maar heb andere plannen in mijn hoofd omdat ik volgende kweek meer wil concentreren op 1gram de Watt te draaien.

Comment

07/08

Juist toprot gevonden in 1 van mijn hoofdtoppen van de Wonder Woman links achteraan in de tent. Dju eh . Andere toppen ook gecontroleerd en niets te vinden, gelukkig.
                            Zit op dag 48 bloei en ze zou rond 60 dagen nodig hebben. Was de top die zowat onder de Skunk Haze verdrongen stond. Had er verschrompeld blaadje gezien en aan getrokken en loste gelijk, wist ik hoe laat het was.
                            Van eerste keer top gesnoeid en budrot verwijderd en de rest laten drogen.

CAM01323.jpgCAM01343.jpgCAM01341.jpgCAM01342.jpg

CAM01349.jpgCAM01350.jpgCAM01351.jpg Overschot is nog 13 gram nat, trichromen schat ik 80% milky en 20 amber. Kan je zo zien aan de plant te vroeg maar liever iets dan niets.
                            Blijft opletten voor gele/verschrompelde blaadjes in de toppen.

Plantjes 2 dagen geleden 05/08

CAM01318.jpgCAM01320.jpgCAM01319.jpgCAM01322.jpgCAM01323.jpgCAM01326.jpgCAM01325.jpgCAM01324.jpgCAM01328.jpgCAM01331.jpgCAM01330.jpgCAM01333.jpg

Amnees staat sinds 05/08 in bloei ook. Ze heeft enorm gekrulde bladeren bovenaan, zal wel te heet zijn zo dicht onder de lamp voor haar.

Ec Wonder Womans verlaagd naar 0.9 vandaag en sinds 5 dagen was deze verlaagd naar 1.1

Comment

Jammer hoor shiva! Maar de lv ligt hoog ook nu, ik heb er ook al 2 toppen moeten uitknippen omdat die anders rot gingen worden.
                              Succes man!
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Jammer van die rot man. Maar euh wel een lekker vol tentje toch. Mss een tip om de volgende ronde 1gr/w te halen is mss eens een scrogg proberen? Daar heb je de beste kansen mee omdat te halen.

Grtz
                                Thugs

Comment

Bezig...
                                X