Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

    09/10

    Rest van de Skunk Haze is gisteren omgedaan. Dag 79 bloei was het. Plant deed nog alsmaar voort, kwam terug nieuwe bloei op maar voor mij was het genoeg, zou ze zo nog wel een paar weken kunnen laten staan.

    DSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0045.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpg

    DSC_0053.jpgDSC_0052.jpgDSC_0051.jpgDSC_0049.jpgDSC_0048.jpgDSC_0054.jpg


    2 nieuwe kleintjes zijn vandaag 3 weken voorgegroeid en verhuizen later op de dag naar de grotere tent.

    DSC_0055.jpg

    Links Cbd Medi Haze, rechts Dp-Cbd Skunk Haze. In het midden in de kleine potjes Rqs Amnesia en Silver Pearl gekregen zaad onbekende breeder die juist liggen te ontkiemen.

    Omdat ik merk dat je van die Skunk Haze haast geen effect hebt in het hoofd door het lage thc gehalte, heb ik besloten om thc rijke soortjes ook te kweken omdat ik toch dat effect mis.

    Dus volgende kweek zal 4 planten in scrogg zijn waarbij vandaag de Medi Haze en Skunk Haze op 12/12 gezet worden en de Amnees en Silver Pearl zullen later volgen als ze 2 weken voorgegroeid zijn ofzo.

    De Medi en Skunk Haze zijn ook al getopt geweest op node 6 zo iets.


    Ik ga het eindgewicht van de Skunk Haze die geoogst is nu en het totaal gewicht van mijn 4 planten nog eens mededelen in dit topic als het zo ver is en dan wordt hier het boeltje afgesloten.

    Grtz.

    Comment


      #77
      Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

      13/10

      De rest van de Skunk Haze is gedroogd en in weckpotten.

      DSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpgDSC_0048.jpgDSC_0052.jpgDSC_0053.jpgDSC_0054.jpgDSC_0055.jpgDSC_0048.jpg

      Het gewicht van dat laatste stuk is 124 gram. In totaal heb ik van haar 36 + 30 + 124 gram = 190 gram van 1 vette plant Yoohoo
      Dat laatste stuk is ook deftiger van effect, alles was bijna goed amber van trichomes.
      11 weken bloei voor het beste effect.

      Wonder Womans te vroeg geoogst(toprot) had ik 132 gram droog. Amnesia 100 gram en de Skunk Haze 190.
      Totaal kom ik op 422 wat me dus niet tegenvalt.

      Volgende kweek is al ff bezig, heb 1 Medi Haze en 1 Skunk Haze onder 12/12 (3 weken voorgegroeid), 1 Silver Pearl en 1 Amnesia 2 dagen in groei.

      DSC_0048.jpg links onder de zonnebank Medi Haze en rechts Skunk Haze


      DSC_0053.jpglinks Amnesia rechts Silver PearlDSC_0052.jpg

      Die Silver Pearl doet het niet echt goed en omwille van plaatsgebrek dat gaat komen in de grotere tent weet ik nog niet wat ik met haar ga doen. We zien wel hoe het loopt...

      Denk dat ik geen verslag ga bijhouden deze kweek. Ga eens een verslag beginnen erna waar 3 plantjes tegelijk opgestart worden dan is het allemaal een beetje beter te volgen.
      Heb erna pafsel genoeg om terug niet in fases te moeten groeien en oogsten, ik kan dan terug wat langer wachten op een oogst.

      Grtz.

      Comment


        #78
        Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

        Bye bye

        Comment

        Bezig...
        X