Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's indoor 12/12 garden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nik's indoor 12/12 garden

Zal vast een lekker rokertje opleveren Nik!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Was je bang voor rot nik?
      Nou nog ff drogen,en soms kan je beter op safe spelen.
      Het is wel een mooi topje,ik denk ook dat het iets langer had gekund.
      Maar soms moet je toch wat.
      Dus als je bladeren van boven naar beneden betekent dat dan kans op top rot?
      Affijn geniet er maar van.

Comment

Mooie dikke toppen man. Dat die nog zo lang moeten, zou denken dat ze er wel bijna zijn. Geweldig.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Daar hoop ik ook op Michevan& qua effect zat dit topje al redelijk goed ook na 300 min snelgedroogd te zijn op 40 graden.
          Ja tuinbroek ik was idd wat bang op rot met de hoge lv tijdens het afbloeien en ook de bladeren die van bovenin mijn top naar beneden kapot aan het gaan waren, alleen losten deze dode bladeren niet dus was het nog geen rot... Maar toch maar op safe gespeeld...

Thx wietefras en ja ik hou nogal van veel Amber trich's in mijn rookwaar voor het goede effect, ook wil ik nog zo lang ik kan de 2de bloei afzien...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Update time!!!

Deze update ga ik het vooral hebben over de citrus dame en Kinky cheese dame die bijna geoogst gaan worden.
            Beiden blijven ze bloei aanmaken als een gek, de onderste trichomen zijn bijna allemaal amber met daarop weer verse milky trich's

De citrus dame :
            DSC03497.jpgDSC03498.jpgDSC03504.jpg

Dan hier de Kinky cheese dame :

DSC03508.jpgDSC03509.jpgDSC03513.jpg

Dit beloofd veel goeds zoals jullie zien een stevige smoke daar houden we van!

En om De Sativa lovers onder ons echt gelukkig te stellen nog wat foto's van de kinky cheese dame die het laatst om gaat :

DSC03516.jpgDSC03515.jpgDSC03514.jpgDSC03518.jpg

Zo voor elk wat wils in de tuin van nik maar om van deze laatste dame te mogen genieten ga ik toch nog min een 6 tal weken mogen wachten....
            Wachten word meestal beloond,juist hoop ik dat de foxtailstructuur er nog een beetje uitgaat want daar word nik niet blij van !

Comment

Heel mooi[emoji7]

Comment

Stuur de kaas maar met een kruisraket,ziet er erg lekker uit.
                Maar meen je dat nou nog 6week?Dus ze worden nog dikker?Verdomd goed resultaat.

Comment

Lekkere dikkerds allemaal

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thanks dutchneg !

Ja het worden lekkere Raketten he, die sativa dominante cheese ! Die 6 weken is een gokje tuinbroek maar naar mijn smaak ga ik er niet ver van zitten !
                    De eerste kinky cheese word zondag geoogst en de andere nog zo lang, ja dat heb je dan bij die hybrides he ... Maar heb al wat whiteskunk staan voorgroeien voor de lege plaatsen op te vullen

Ik hou wel van die dikke vrouwen wietefras, elk zijn voorkeur he

Geniet van jullie dag mensen !

Comment

Dat ziet er hier allemaal dik inorde uit. Dat wordt een mooie oogst.
                      Mss wel bijna 1gr/w? Weet niet precies meer hoeveel ke daar hangen hebt.

Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb ook nog super cheese liggen en als ik zo bij jou kijk gaat de volgende run ook zeker wat van die zaden ontkiemen.
                        Heerlijke body stoned met heerlijke high momenten.
                        En wat een knotsen man.En ja dat foxtailen ja dat is de sativa kant,had ik ook bij die super silver cheese.Maar dat word een mooie oogst.Jij kweekt toch in een kelder?Dat is ideaal met dit weer.

Comment

Mooi verslag Nik, en wat een vette planten!
                          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                          Jack Herer in scrog
                          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Update time!

Helloha !

Heb ondertussen 2 dametjes die binnen een dagje of 3 uit de kist kunnen en ze gaan lekker enkele weken de pot in!

DSC03536.jpg

Zoals je ziet is alles al grotendeels geknipt, het betere knipwerk is voor als ze in de pot gaan

Wat hebben we nu nog staan in de bloeiruimte? We hebben nog 3 lekkere kinky cheese dames staan & nog 1 citrus dame, ook staat er ondertussen en 'dwerg' ogre tussen van joint doctor maar die moet wel nog ff

DSC03527.jpg

Vanvoor links staat dus die Ogre, wie vind de laatste top geinfecteerd door toprot
                            De middelste dame achter en de rechter dame achter ben ik ook beginnen spoelen zodat ik binnen een week of 2 om kunnen
                            De linkse achter en rechtse voor zijn de 2 sativa dominante cheese en deze kunnen echt nog lang want bijna alle calixyen zijn nog wit...

DSC03531.jpg Zie ze aandikken deze 2 foxtailende fatties, ik kan alleen maar hopen dat de foxtails allemaal mooi opzwellen want daar heb ik het echt niet voor!

Alleen vrees ik dat die nimeer gaan dichtgroeien.
                            DSC03528.jpg

Zo dit was het dan weer voor deze keer, enjoy ure night!

Comment

de plant achter in het midden heeft toprot vermoed ik?

mooie dames.
                              bij mij van hetzelfde ook 1 pp die maar witte haren blijft aanmaken
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Lekker he!!!!
                                Laat die nick maar schuiven..
                                Mooie dames.

Comment

Bezig...
                                X