Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste zilver haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: mijn eerste zilver haze

    Ik zou roofmijt uitzetten als ik jou was, nu niet meer spuiten met iets aangezien de toppen al groeien.

    Comment


      #62
      Re: mijn eerste zilver haze

      Ik wilde morgen al trips bestellen zijn net iets sterker als de roofmijt met het zelfde doel komt wel goed hou ze goed in de gaten heb ze vanmiddag wel een x tje behandelt alle bladeren van onder besproeit het hoord er helaas af entoe bij

      Comment


        #63
        Re: mijn eerste zilver haze

        Dutch
        Het lijkt wel op een stuk jungle
        Ik hoop dat je die kutbeesten kwijtraakt,want dat kon wel een lekker rokertje worden.

        Comment


          #64
          Re: mijn eerste zilver haze

          Ik was een goed woord aan zoeken om het te omschrijven maar jungle klopt voor de 100%
          Veel succes, zou graag ook een haze zetten want zijn o zo lekker!
          Verslag bouw kweekruimte

          Comment


            #65
            Re: mijn eerste zilver haze

            Ja inderdaad haze laat zich zien met vele gezichten,maar dit is volgens mij geen hybride,maar pure haze.
            Ik heb nog een lekker oogstje lemon haze.Maar dat was 80%
            haze.

            Comment


              #66
              Re: mijn eerste zilver haze

              Ja tuinbroek
              Het is een hele jungle heb ze ook twee x trug getopt en maar goed ook anders waren ze door het dak gegaan heb ze nu hiet endaar moeten knakken , ja en die spint is ooit invermijdelijk zachte winter de hond kan het mee nemen via zijn vacht en zo kan ik het weer overdragen aan mijn dames en je hebt idd wat minder kans als je vanuit zaad kweekt maar ja niet iedere draai is het zelfde en maar goed ook maakt de hobby leuk

              @ jerd
              Welkom op mijn topic
              Ja jungle ben wel heel benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen , en ik zou zeggen ga ook aan de slag

              Comment


                #67
                Re: mijn eerste zilver haze

                zo daar zijn we weer
                we zijn aan het einde gekomen van de 5de week 12/12
                geen echte problemen ja ik had last van spint maar dat is aardig onder controle nu ook mijn lucht vochtigheid neemt af vorige week zat ik nog op 80% en tug gezakt naar 68%
                tem is 21,9 om 31.4 ik zal weer wat foto's plaatsen dan kunnen jullie zelf oordelen

                IMAG0139.jpg IMAG0140.jpgIMAG0141.jpgIMAG0142.jpgIMAG0143.jpgIMAG0144.jpgIMAG0145.jpg
                dan hier nog twee foto's van de onderkant blad

                je ziet nog een enkel puntje
                IMAG0146.jpgIMAG0147.jpg

                Comment


                  #68
                  Re: mijn eerste zilver haze

                  Nice topjes.
                  Die gaan lekker dik worden

                  Comment


                    #69
                    Re: mijn eerste zilver haze

                    thx pyro
                    Ik hoop het maar ik kan mijn lamp nie meer hoger hangen dus niet ideaal licht ga hem na deze draai aanpassen

                    Comment


                      #70
                      mijn eerste zilver haze

                      Ziet er goed uit man!
                      Vraagje, hoe groot zijn je dames nu?
                      Ben benieuwd nr het eindresultaat! Cheers
                      Verslag bouw kweekruimte

                      Comment


                        #71
                        Re: mijn eerste zilver haze

                        Ik heb ze niet gemeten maar mijn ruimte is 1'80 hoog en mijn lamp hangt op 1'60 ik heb ze allemaal moeten knakken omdat ze het dak zowat aan tikte dus ik schat 160 hoog ik ga hierna mijn ruimte hoger bouwen naar 2'10 is fijner

                        Comment


                          #72
                          Re: mijn eerste zilver haze

                          daar ben ik weer een dagje te vroeg maar morgen te weinig tijd om een verslagje uit te brengen
                          ja ze gaan rustig hun gangetje met name rustig ik weet niet of het zo hoort ben bij de nothern-licht gewent dat je nu echt cola's gaat zien zeker na 6 weken de toppen zijn nog nie echt compact eerder lang zou kunnen komen doordat het niet ideaal belicht is ivm die cooltubes en de hoogte is ook niet ideaal maar goed ik heb een vraag aan jullie mede kwekers , ik heb bij een maatje van me ook een hokje getimmerd bijna de zelfde opzet als die van mij ook vijf potten nu hou ik dit al een jaar voor hem bij hij heeft een spierziekte dus vandaar dat ik het doe voor hem ik doe alles het zelfde als bij mij thuis de zelfde voeding zelfde stekjes etc het probleem is dat ze bij hem altijd achter blijven de toppen zijn wel supper compact maar worden nooit echt groot zijn opbrengsten zijn dan ook vaak de helft minder als bij mij nu is het geen competitie of zo voor hem is het puur medische zodat zijn lijf tot ontspanning komt maar toch vindt ik het raar ik dacht na van alles geprobeerd te hebben dat het misschien een zuurstof te kort zou zijn dus heb ik een extra invoer toe gediend ik hoop dat het hem is dit is nu moeilijk te vergelijken aangezien ik bij hem nu ook haze gezet heb wel is er een duidelijk hoogte verschil ik zal wat foto's plaatsen misschien dat jullie mij kunnen helpen


                          deze foto's zijn bij mijn na 6 weken 12/12
                          IMAG0162.jpgIMAG0163.jpgIMAG0166.jpg

                          deze foto's zijn die van mijn maatje
                          IMAG0158.jpgIMAG0159.jpgIMAG0161.jpg

                          je kunt duidelijk zien dat de plant lager is maar de toppen duidelijk compact ook bij de nothern-light werden de hoofd toppen niet heel veel groter als dit
                          wel een hele aangename frisse citrus geur

                          Comment


                            #73
                            Re: mijn eerste zilver haze

                            Hoi Dutch
                            Ik denk dat bij jou in de tent de planten niet genoeg licht krijgen,dan blijven je toppen ook zo zacht,dat komt omdat het licht er niet goed bij komt.
                            Omdat het zon dicht bladerdak
                            is.Wat denk je zelf?
                            Nou succes,op naar de oogst,ze moeten ook nog wel even.

                            Comment


                              #74
                              Re: mijn eerste zilver haze

                              Het ligt is wel anders door die cooltubes maar ook de toppen die dicht bij de lamp staan zijn het zelfde ik ga nu ook pas met pk13/14 beginne. En ik heb nog booster maar dit is de eerste x haze ben dit plantje nie gewend weet niet hoe hij zich ontwikkelt maar we moeten nog een oaar weekjes

                              Comment


                                #75
                                Re: mijn eerste zilver haze

                                ja daar ben ik weer ben een weekje of twee afwezig geweest we zitten nu in week einde week 8
                                ze hebben een tikje gehad had een aantal problemen de eerste was een kalium tekort en het tweede probleem was te weinig water ik snapte maar niet dat mijn toppen niet vol werden en na een tijdje merkte ik dat mijn blad er maar wat slapjes bij hing ze kregen te weinig water normaal gesproken laat ik mijn plantjes van onder af drinken ik gooi 30 liter water in de ruimte en dan laat ik ze altijd drinken wat ze nodig hebben maar omdat ik nu met cooltubes werk en op die manier mijn luchtvochtigheid niet onder controle kreeg ben ik ze van boven water gaan geven 1,5 liter per plant perdag en dit was kennelijk niet voldoende ben nu dus weer van onder af water gaan geven de eerste 30 liter voeding werd in een dag helemaal opgenomen dus ze waren goed dorstig we zijn nu twee weken verder en ze drinken 15 liter perdag weg dus ze hebben het nodig dan maar de lucht vochtigheid te hoog 78% heb er nu wel een vochtvreter bij gezet maar de toppen zijn nu goed bij aan het trekken beginnen vol te raken hier wat foto's
                                IMAG0204.jpgIMAG0205.jpgIMAG0207.jpgIMAG0208.jpgIMAG0209.jpgIMAG0210.jpg

                                wel jammer van de tik want mijn voorraad is op dit is mijn laatste topje nothern-light
                                IMAG0187.jpgIMAG0188.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X