Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

      Mjah...ik hoor toch regelmatig verhalen dat het zo'n vaart niet loopt en dat rechters niet altijd zomaar een gezin uit huis laat zetten.
      Ik zou sowieso 'n gesprek hebben met een advocaat, al is het alleen maar om zekerheid te hebben en te horen wat de mogelijkheden zijn.
      De link die ik gaf lijkt gratis te zijn voor het eerste gesprek, en ze doen ook pro deo.
      Verder heb ik geen ervaring (gelukkig) met die site.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

        Ontbinding van een huurovereenkomst moet aan de civiele kamer van de rechtbank worden voorgelegd.
        Als in de huurovereenkomst een verbod is opgenomen voor het telen van wiet, binnenshuis of op onbebouwde aanhorigheden, lees de tuin, dan is er sprake van wanpresteren, naar het oud Burgerlijk Wetboek, door de huurder. Onder het nieuw Burgerlijk Wetboek heet dat, volgens mij een verwijtbare tekortkoming in de nakoming van de voorwaarden van de overeenkomst.

        Een verwijtbare tekortkoming kan
        Last edited by Kwasimodo; 14 October 2014, 14:58.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

          Kijk das duidelijke uitleg, thanks. Was dus meer bluf van de wooncoop dat meteen op straat zetten als ik het goed begrijp.

          Comment


            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

            In mijn huur contract staat dat ik op Gehuurde perceel Geen cannabis mag kweken dat is huis en tuin
            Doe ik dat wel dan zijn de konseqenties voor me zelf en word ik verwacht de woning op zeer korte termijn te verlaten
            ook zullen ze melding maken aan andere huur stichtingen dat ik cannabis kweek en daarom mijn woning heb moeten verlaten.
            Ik heb het hier al mee gemaakt dat een vrouw en man en klein kind hun huis uit moesten binnen 2 weken na da ze gepakt waren zonder pardon


            Dus nieuw huis kan ik dan wel vergeten
            God was never on your side..

            Comment


              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

              Flintstoned: een huurovereenkomst/huurrecht is een semi zakelijk recht, waarin veel bescherming wordt geboden aan de huurder.
              Stel dat jij in een huurwoning woont en de verhuurder verkoopt die woning aan een derde.
              Die derde kan dan niet bij jou aan de deur kloppen en zeggen dat je je huis uit moet, omdat hij er zelf wil gaan wonen.
              Die moet netjes wachten tot jij vrijwillig verhuist of tot het moment waarop de laatste bewoner doodgaat.
              "Koop breekt geen huur".

              Bella: nagenoeg elke huurder stemt in de woning, na een vordering daartoe door de woningcorporatie, te verlaten.
              Op dat moment gaat de huurder dus akkoord met de ontbinding van de huurovereenkomst.
              Als een huurder echter zijn woning, na vordering daartoe, niet wil verlaten dan is de rechtbank de enige instantie dus de huurovereenkomst kan ontbinden.
              Pas nadat het vonnis van de rechtbank onherroepelijk is, kan de woningcorporatie tot gedwongen huisuitzetting overgaan.
              Last edited by Kwasimodo; 14 October 2014, 15:10.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment


                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                Och mensen bedankt ik lag te skapen maar er word gebouwd achter bij de slaapkamer..
                .mijn rug is afgezakt, de pijn was waanzinnig hen heel de nacht niet geslapen,ja 3 uur ongeveer en toen moest ik al weer op pad dingen regelen.
                Bedankt voor de tiips daar heb ik wat aan ga morgen naar advokaat.
                Ik moet nu slapen anders hou ik diit niet vol.
                Wat eenkanjers iedereen heb ook veel goede reacties hier.zelfs van vreemde mensen.
                Geweldig.
                Dan voelt het niet zo alleen.
                Ben jullie eeuwig kweek vriendschap,en nu dus deze vorm,ik was het vertrouwen kwijt in mensen.
                Dit helpt zo he.
                Tuin

                Comment


                  Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                  Dit kreeg ik het zorgt dat je lippen niet uitdrogen en het helpt de neus door speciale mentol
                  Kreeg ik van een vriebdelijke hippie in het z.huis

                  Comment


                    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                    Bespreek met je advocaat ook je PTTS problemen.
                    Wellicht kan dit een reden zijn voor de woningbouw
                    om je je huis nog niet uit te zetten ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                      Ree ze zei onhroeplik.
                      Maarv ik wlnookv opnieew beginnr ib een bnnieuww huis neer al dan kan ik nog n
                      Sordhy hoorr

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                        Oke Tuinbroek, een nieuw begin is een goed idee !

                        Misschien kan je Tuinpik door jointjedraaien laten samenvoegen met Tuinbroek dan kan je weer pm's sturen en ontvangen. Het lijkt me ook wat onrustig voor jezelf om met 2 namen op het forum te zijn, maar dat is mijn
                        mening. Je bent tenslotte dezelfde persoon Ik heb zelf wel de behoefte om je pm te sturen, maar dat lukt niet op tuinpik. Dus dan maar gedeeltelijk hier. Uit het spirituele kun je een hoop troost en kracht halen,
                        ik geloof hier ook in Tuin.

                        Knapt jullie hond al weer een beetje op, hij was wel erg ziek van de kennelhoest zoals je beschreef.

                        Zoals Bella ook al zei, zorg goed voor jezelf en blijf terughoudend met de info die je over jezelf op het forum zet want iedereen, ook gasten, kunnen hier alles meelezen.

                        Zorg dat je goed slaapt, dat heb je nu helemaal nodig man!

                        Hou je koppie erbij man,
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                          Hoi stem
                          Heb goed tot redelijk geslapen en ga dat ook nog ff doen maar ik heb een brave makker,die gelukkig net als ik elke minuut beter word en ik groei enorm spiritueel.
                          Mujn vader lijd mij vast daar geloof ik in,jij hebt ook een oude ziel dat voel ik, niks negatiefs straal jij uit en zie prachtige aura,s om je heen.Of vind je dat zweverig,ik had de vraag niet hoeven te stellen.Op dat moment concentreer ik mezelf en het antwoord flitste al naar binnen,ik ben nog zoekend maar dat is niet erg.Onze meester zegt altijd je kent de spreuk al.Het is beter langzaam te gaan en toch vooruit
                          Dan om helemaal stil te staan.Waar ik eerlijk gezegd ook een handje van had,maar dat is nu verleden ik kijk alleen nog vooruit.
                          Ga weer pitten de hond knapt langzaam op door dr watje.Wat hou ik van die hond,direkt toen ik haar vond ol het internet
                          En ik was verliefd.Ze geeft me zoveel he.
                          Hoop dat het je lukt en dat de mod of jd er de tijd voor heeft.Merk je wel dat het langzaam beter gaat,ben er nog lang niet hoor,maar zal vechten voor elke stap.
                          Wetrusten Oermoeder.

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                            Ik eet nog even kibbesoep anders is het later mischien bedorven.
                            En ik ben tegen voedsel
                            Verspilling we gooien te snel dingen weg.
                            Zo beetje lichte soep en dan weer slapen.
                            Gergroet stemma

                            Comment


                              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                              Gii kweekvrienden.
                              Jd of een van de moddrator heeft mijn oude account weer gemaakt,mijn god wat ben ik daar blij om.
                              Kan eindelijk weer pm en en kan op marktplaats dus,en het was al een fijne dag ben met mn vrouw naar het ziekenhuis geweest,voor nieuw gips.Vanmorgen haar gehaald en nu ben ik er nog.
                              Bedankt iedereen
                              en vooral dat ik kan pm,en en ook weer op marktolaats kan.

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                                Goed om te horen man !
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X