Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

    Vale of jd crew
    Oorspronkelijk geplaatst door tuinpik View Post
    Ik heb net mn wachtwoord terug van tuinbroek,ik kon inloggen via de phone
    Is dat ook goed was waarschijnlijk toch te in de war dat ik in een overload situatie van de hersenen zat.
    Tuinbroek. dus nou heb ik ook nog tuinpik het komt door de stres ik vind het super dat jullie en heel het forum zo gereageerd hebben na de inval en het ongeluk van mn vrouw.
    Nogmaals thanx of is dit te ingewikkeld
    Ivm tuinpik en dat acount?
    Tuinbroek
    Hoi ik heb toch in kunnen loggen op mijn oude acount heb een flinke burn out en vergeet veel.
    Ik kon toch nog inloggen op tuinbroek
    Ik wist in een helder moment ineens het wachtwoord weer kan tuinpik dan weg
    Als het lastig is ga ik verder als tuinpik
    Maar dan kan ik nergens bij bv oude pm
    s als het te lastig is hoor ik het wel
    Ben erg geisoleerd daardoor omdat ik alleen mijn account wil houden voor de sociale contacten.
    Is dat goed?

    Comment


      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

      Als je je oude account weer volledig kunt gebruiken, laat je het tuinpik account gewoon onbenut, uitgelogd.
      Deze kan ten allertijde verwijderd worden, maak je daar maar geen zorgen over.

      Comment


        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

        Lieve fijne vrienden
        Ik ben net weer thuis van het ziekenhuis mn vrouw is tot tranen geroerd dat ik zo bejegend word,ze zei bedank iedereen voor zoveel kameraadschap en dat kan ik alleen maar beamen.

        Ik heb veel meegemaakt maar zoveel vriendelijke woorden terwijl ik in het begin zon zak was,ik heb eindelijk het goede in de mens en dat zijn jullie,weer terug gevonden wat was ik een eenzaam mens aan het worden.

        Ik ben ten positieve veranderd, mn vrouw heb ik alles laten lezen,ze was zo dankbaar en blij voor mij terwijl zei in de kreukels ligt.

        Nogmaal mijn dank daarvoor het is jullie gelukt om de goede tuin boven te laten komen.
        Aan jullie allen,ook van mijn vrouw,ze vind jullie schatten.

        Ik ga nu of line want ik ben dood op,dat ptst en stres met je kan doen.

        Dank aan jullie allemaal dat jullie mij uit een verstikende brij
        hebben getrokken.

        Ik wil bij deze esgargot en hjm en angel mijn oprechte spijt en excuus geven in de hoop dat ze dat acsepteren.

        Hjm het spijt me dat ik zon ashole was,die tuinbroek is een ander mens geworden en heeft spijt van de dingen die ik riep.

        Ik zal direkt niet weer gaan kweken pas als mn vrouwtje weer beter is.Maar ik kom wel af en toe zelfs mischien te veel ff met jullie praten.

        Ook het team en silas en vale bedankt ik was soms lastig,maar nooit omdat ik dat leuk vond,ik ben langzaam bezig in een mooie vlinder te veranderen.

        Bedankt van deze kant ik zal dit nooit vergeten.

        En jij ook michevan wij voelden van elkaar dat we te vertrouwen waren,je kocht zaadjes en betaalde voor ze vezonden waren.Dat zijn echte mannen en vrouwen hier.
        Ik ben trots dat ik bij JD hoor.
        En zal dat altijd koesteren.

        Ook Stemma en Bella bedankt dat ik mijn verhaal kwijt kon,jullie zal ik ook nooit vergeten.

        Ik wil niemand vergeten thugs,nick Qnq
        Jack the bass amnesia dutchboy.
        Zoetstof Mway ik weet het ff niet meer
        Oddesy die ook zone kerel is en kamt met zijn ziekte .

        En iedereen die ik met de druk in mijn kop vergeet.Ik moet ff gaan rusten.
        Zorg dat het jou niet overkomt wat mij is overkomen.Want dat heeft er ingehakt.

        Tuinbroek.
        Ps ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
        Last edited by tuinbroek; 11 October 2014, 18:03.

        Comment


          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

          Dat is je geraden dat je ons nooit zal vergeten
          want ik wil je hier blijven lezen ouwe pik !

          Blijf jezelf geen verwijten maken Tuin, het is mooi dat je op 'geschillen' in het verleden terugkomt maar met of zonder excuses , voor mij hoor je hier op het forum thuis. We roepen allemaal wel eens wat, waar we later niet trots op zijn.

          Ik hoop dat je vrouw goed herstelt met zo weinig mogelijk ongemak,
          het zal nog een lange weg voor jullie zijn.

          PTST, het sloopt je. Continue allert zijn en bijna niemand durven te vertrouwen het slurpt je helemaal leeg.
          Als je denkt het gaat beter nu, kan een geur, geluid of beeld je weer opnieuw in de hel laten belanden.
          Ik hoop wel dat je hulp hebt of zoekt voor je PTST als je er aan toe bent want er zijn nu meer en betere behandelmethoden dan pak weg zo'n 10 jaar geleden. Alle verdriet en pijn wegblowen helpt tijdelijk, maar als de roes voorbij is zijn de pijn en het verdriet gewoon weer terug.

          De overheid moet zich dood schamen voor hetgeen ze militairen en mariniers op missie aandoen, ik word dan ook altijd kotsmisselijk als ik weer zo'n wervingcampagne van defensie voorbij zie komen.

          Daar bovenop heb je ook nog eens alle stress en narigheid van je ontdekte kweek, we weten allemaal dat we een 'stoute' hobby hebben
          maar mijn god, de gevolgen van zo'n politiebezoek gun je echt niemand.

          Hou je koppie erbij Tuin en zorg dat je goed slaapt!

          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

            Vond het in het begin ook wel wat raar dat je soms overtrokken reageerde. Niet dat wij ooit woorden hebben gehad, maar iedereen is anders denk ik dan.

            Wel dapper dat je daar dan voor uit durft te komen en er een streep onder zet.

            Hopelijk krijg je je stroom snel terug en komt je leven weer op een wat normaler gangetje. Al helemaal voor je vrouw trouwens.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

              Hey Tuin. Ik zit nog maar net op dit forum maar heb wel jouw naam in de top staan betreft positief contact. Voor mij eerste gevoel dus een leuke kerel.
              Ik vind het erg jammer dat je ten prooi valt van het Nederlands onrecht. Ik hoop dat jij en je vrouw er weer gauw bovenop komen. Ik leef met je mee. Groetjes Dirkkkuit.

              Comment


                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                Hey dirk
                Dank jewel
                Als je zolang zo geleefd heb is het moeilijk.Maar heb toch ergens kracht gevonden.
                En jullie steun helpt me enorm
                We spreken elkaar nog wel
                Gr tuinbroek

                Comment


                  Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                  kwekers
                  Ik mag bij iemand een autoflauwer bij hem kweken, het kwam uit zeer onverwache
                  Hoek,ik hoor het net zal ook een foto plaatsen van het plaats delikt.
                  Dit gun je niemand,mn geliefde hobby
                  Kapot getrapt overal modder.
                  Nou ik stop wou dit delen.
                  Tuin

                  Comment


                    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                    Fucking erg he ik deed niemand iets tekort en het was puur voor mn vrouw en mij en,het was net therapie voor mij.
                    Nou slaapse en ik hoop dat jullie dit nooit gebeurt
                    Tuin

                    Comment


                      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                      Heej tuin

                      Ik ben net zoals dirk nog niet zo lang op dit forum.
                      En ik ken het gevoel ook een beetje als ze je hobby wegnemen.
                      Wat een klote gevoel zeg het ware mijn eerste plantjes.
                      Ik heb elke dag gekeken hoe mooi ze waren, En zoveel liefde gegeven.
                      En dan op een doodnormale dag is ineens alles weg.
                      Ik had het er al moeilijk mee en als je vrouw dan ook nog in het ziekenhuis beland en je stroom afgesloten wordt dan zal ik het ook niet zo 1 2 3 weten.
                      Maar gelukkig komt alles uiteindelijk weer goed zo zie je maar weer.
                      Hopelijk kom je er weer snel helemaal bovenop.

                      Gr Gijs

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                        pfff tuinmans toch ...
                        wat en lullen zeg .
                        erg dat ze niet inzien dat dit een hobby is voor velen en wij geen vlieg kwaad doen !
                        ik vind het zo kut voor jou jij genoot er echt van man maar super mooi van die vriend datje er eentje mag kweken .
                        geniet daar van man en hou je sterk !
                        en als je eens en babbelke nodig hebt steund sta alt klaar he man
                        tuinmans nog een goede avond kerel

                        Comment


                          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                          Is toch niet normaal , ze behandelen je net als een grote crimineel machtsmisbruik we weten allemaal dat we iets doen wat niet helemaal conform de wet is maar ze kunnen ook gewoon zeggen dat je je spullen moet opruimen plantjes netjes afstaan maar moet je nu echt iemans huis helemaal overhoop halen totale waanzin

                          Tuin kerel doe het even lekker rustig aan hoofd ff lekker leeg maken en wanneer de tijd rijp is zetten wij allemaal weer een stoeltje klaar ✌

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                            Daar gaat de man die er altijd voor zorgde dat ik wat interessants te lezen had wat kut zeg dat ze je zo aanpakken vanwege een paar planten.... heel erg veel sterkte voor jou en je vrouw en ik hoop dat je hier weer sterker uit mag komen en je hobby op een later tijdstip nog eens op kan pakken!
                            Pak je rust en weet dat we met je mee leven
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                              Thanks for sharing Tuinkerel.
                              Maar wat ik niet helemaal snap, dat van die elektra, waarom hebben ze die afgesloten ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                                Ze verdachten me van stroom fraude,en de wet van Murphy als een ding verkeerd gaat gaat alles,mijn trouwe makker de hond kreeg ineens kennelhoest,opgelopen in de opvang na dat ongeluk.
                                Ben net thuis van de dierenarts..Ik schrok zo qnq die mechelaar is ook mn allesie.
                                Ik kende de ziekte niet,en vannaccht werd ze zo benouwdd
                                Ik nog de noodarts gebeld,ik dacht ze is vast vergiftigd.
                                Dat beest is zo waaks zelfs de politie liet een hondebegeleider komen.Nou heeft ze een injectie gehad en pillen,ik zat helemaal stuk,om 8 uur zat ik er en ben net thuis.Ze is na die injectie niet meer zo benauwd.
                                Ik dacht dat ze me dood zou gaan en de slaapgebrek braken me bijna.Ik zit sorry dat ik het zeg gewoon af en toe in de kill
                                Zone.Die kutziekte heb ik er ook nog bij.Affijn ben nu thuis ff rusten,straks wil ik weer fris voor mn vrouwtje staan.
                                Ik ben zo blij dat ik af en toe ff het forum heb.

                                Dat is momenteel een van de dingen die mij enorm helpen.
                                Ik heb geen familie meer en vrienden,die stoote ik allemaal af door die ptst,werd ik vreselijk achterdochtig.Affijn jij bent ook in dienst geweest dus juist jij kan dit mischien begrijpen.
                                Bedankt maat
                                Tuin

                                Comment

                                Bezig...
                                X