Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS -(2Kweek)-

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS -(2Kweek)-

    Tjah, het is "biologisch" en het doet geen nut nor kwaad als je het teveel doet... maar 1 tab. op 250l water! en ik heb er 60...
    Ik zal het aan een paar vrouwtjes toedienen en kijken wat er gebeurd...

    Comment


      #32
      Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS -(2Kweek)-

      Ok, next update!

      Na een paar dagen ombouwen, heb ik de groeikast, "klaar"
      Eerste officieele nacht gehad, en was eventjes een afzuigertje vergeten aan te zetten, waardoor het 22.5 graden binnen was en een lv van zo'n 80%. oeps...
      ahhh well, stomme foutje.

      De lampen staan nu dus op en 18/6 regime en ik heb vandaag de eerste "CO2 stoot" toegevoegd aan de planten. met dl en ml en cl pipetjes... was ff klooien maar ach.

      Maar hierbij foto's van de "unknown sex" plantjes!

      En ja, er komt nog een verlichting erbij in de midden, het is te donker, beetje roulette een paar dagen komt wel goed.
      En ja, op de foto's staat 20 graden ja dat klopt.

      Anyways, that's all for today!
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS + 1 x 400w HPS (1ste kweek)

        Hoi makadian
        Staat er geen schema bij volgens mij is het nog veels te vroeg om met die Co2 in het water te doen ,ik weet het niet helemaal zeker maar heb dit nog nooit eerder gehoord

        Comment


          #34
          Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS -(2Kweek)-

          Ik heb het onderzocht, en er staat letterlijk "ten allertijden van de groei". veroorzaakt vegetatieve explosie. En tenslotte die "mag" je maar 2x week geven. althans 2 x is genoeg per week. IDK. ze zulle toch maar zo'n 2-3 weken nog in de groei staan voordat ze de bloeihok in gaan. de andere beginnen aan hun einde te komen, althans "volgens planning" dus ik reken er nog 1 week erbij. We shall see. En las de CO2 geen kwaad kan, what's to worry
          Tis allemaal een test wat er gebeurt. En als het wel of niet lukt, staat t in m 'n verslag hoe en wat.

          Comment


            #35
            Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 1x 250w HPS -(2Kweek)-

            Update!

            Zo, weekie is weer voorbij en tis tijd voor een kleine update.
            Niet veel verandering, behalve met de kweekruimte, flinke verbouwingen geweest een eindelijk.... blijft de temperatuur tussen de 22 en de 24 tikkeltje schommelen (lampen aan lampen uit). Ook is de bloeiruimte nu eindelijk zodanig in orde datie gemiddeld op de 23-24.4 blijft hangen, dag en nacht. dussss....
            Ik weet nou niet zo zeer of de Co2 tabletten nou de "explosieve" effect geven zoals verteld is, maar ik zie ook niet dat ze slechter gaan... dus denk dat ik t gewoon aan de 2x per week regel houdt.

            Voor de rest geen extra toegevoegde voedingsmiddelen, alleen met de batmix in de aarde.

            Bij deze een paar foto's, en zoals t te zien is, gaat t niet slecht? althans in mijn mening...

            Nou tot de volgende update dan maar!
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: Kweekverslag: 4 x 110w TL-Neon + 3x 400w HPS

              Update!

              Ok, dan zijn we weer is n keer een week vooruit gekomen! Moest verdomme al een paar kacheltjes in de schuur erbij doen, nacht temps, zijn al in de min!

              heb even 1x wat CANNA VEGA gegeven voor de extra kick, zie foto's. - 50 ml op 10 L water. ik geef ze gemiddeld zo'n 350 ml water op dit moment en de LV is around 60-70% gemiddeld

              Heb ze niet echt meer opgemeten maar de lampen staan op ong. 30-35 cm op dit moment, dus heb ik er zoiezo nu 2 getopt, en 1 gefimmed (denk ik)
              of 3 getopt... zou ik even moeten checken...
              Er zitten nog een paar "kleintjes" tussen, dus ik top wat te groot word en ik geeft het nog... 8 dagen veg. en daarna stop ik ze in de 12-12 regime. Hopelijk komen die kleintjes nog omhoog. klein maar dik.
              Ik laat ze express "langzaam" groeien, want ik heb nog geen ruimte in de bloeihok. oftewell ruimte zat maar geen verlichting!

              Er was 1 mannetje al tussengekomen, en dat met een dag verschil. eergisteren heb ik de kop eraf gehakt en de dag ervoor waren er nog geen balletjes te zien. freakin snel! Maar dat zag je al aankomen.
              Ik had eigenlijk gehoopt op een hermaatje, want ik heb al een "quarantine zone" voor de toekomst.

              - Vraagje: een van de dames heeft al... 3 haartjes op de stam (ja ja ja foto's foto's) maar ik zou t niet vragen als t niet de eerste keer zou zijn dat ik dat zie, of heb opgemerkt, maar moet ik daar zorgen over maken? En licht krrijgen van buitenaf is "impossible" dus dat zal m niet zijn... tenzij en specht dwars door me dak heen is gegaan...
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X