Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marley's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marley's

    Korting op 420shop
    Hierbij mijn eerste kweekverslagje:
    -Grow tent 1,20m opp op 2m hoogte
    -400 watt son-t green power philips
    -afzuiging 370 m3
    -mistmaker
    -aanzuiging
    -ventilator
    -verwarmer
    -3northern lights seeds feminized
    -3bob marley's best seeds

    Het is men eerste kweek en tips zijn altijd welkom natuurlijk!

    #2
    Ziet er mij een leuke opstelling uit.
    Veel succes met je 1e kweek, volg je.


    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      aaaah bob marleys best is een geweldig soortje

      Comment


        #4
        veel succes met de eerste kweek
        BB best heb ik ooit bij een bevriend kweker zien bloeien ,
        succes
        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
        smoking marihuana for sure !!!

        Comment


          #5
          Succes met je kweek, ik volg je! Heb zelf een microkweek met 3 Northern Light's.
          Greetz

          Comment


            #6
            fotoos

            alvast wat foto's
            de 4 grootste zijn nu 3 weken oud.en de 2 nakomertjes zijn een week jonger.
            na 2 weken voorgroeien onder tl had ik ze in 13L potte gezet en onder de hps gezet,hierdoor ware ze eerst een paar dage gestrest waardoor ze stilstonden en slap hingen,maar ze zijn nu aangepast en gaan nu lekker
            grtz
            Attached Files
            Last edited by Angelooo; 15 February 2009, 15:39.

            Comment


              #7
              ahoihoi
              ik heb de 2bobs gisteren gefimt aangezien deze al zowat dubbel zo lang zijn als de northers.
              het is denk ik vry goed verlope,ze zien er niet egt gestrest uit.
              ze hangen mshn beetje slapper dan de northers maar dat is altyd al zo geweest ze zijn duideijk een stuk gevoeligger.
              overmorge hebbe ze erdan 1maandje groeien opzitte,maar wil ze ng zeker week extra late doorgroeien.
              het probleem is dat mijn 2 nakomertjes wat veel agterstand hebbe op hun ouderre zussen.
              ik dagt ze allemaal gelijk in bloei te zette maar dan gaan de 1e 4 te groot zijn of de laatse 2 te klein.
              dus hoop ik dat de kleintjes snel een enorme scheut krijgen,anders vrees ik voor een te groot contrast.
              ben ook al aan het denke om ergens een groeikastje te make,maar ik heb nu al plaatsgebrek,een xl tent neemt al hebhoorlijk wat plek in.
              tips en commentaar altijd welkom,nu eentje rolle.
              peace
              Attached Files

              Comment


                #8
                Temps en lv zijn goed, plantjes zien er nice uit.
                Welke voeding lijn geef je?

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  nice dat je de planten gefimt hebt,als het lukt dan kunnen we die foto's bij de sticky plaatsen...

                  grtzzz

                  Comment


                    #10
                    dat gaan later allemaal in de bloei fase heel leuk worden

                    zie je allemaal van die enorme knuppels hehe

                    Comment


                      #11
                      high

                      ze hebben het fimmen goed doorstaan,het is wel niet by alle 2 gelukt.
                      eentje is getopt de anderre gefimt.de getopte is zowat gestopt me groeien (in de hoogte) maar de gefimde blijft maar gaan,nu tog al een dikke 90cm :o .wel veel nieuwe scheuten by de gefimde.
                      5dagen geleden heb ik de klok op 12/12 gezet,ik was van plan ze wat extra te late groeien maar met die bobs zal de tent nu wrs al te klein worden.ik ben mshn plan de helft van ment tent in srog te zette maar heb ng wat twyfels aangezien dit niet zo paktisch lijkt,anderre suggesties zijn altijd welkom.
                      mijn 2 nakomertjes heb ik in 20L potten geplaatst en mee in bloei gezet maar by 1tje heb ik teveel cocospeat onder de aarde gemengt waardoor die nu nog nauwelijks water ophoud het loopt direkt door,te luchtig medium is dus blijkbaar ook ni zo goed.
                      ik wou alvast wat fotos poste maar het lukt niet,steeds weer security error shit.die volgen dus nog.
                      GRTZ
                      Attached Files

                      Comment


                        #13
                        Die Bob Marleys gaan echt lekker ! Heb zelf ook zaadjes liggen, ga ze zeer binnenkort kiemen voor mijn 1ste zaadkweek. Ga je volgen, kan ik het lekker een beetje bij je afkijken !
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #14
                          ze gaan idd lekkermaar toen ik vrydag agter coolstoffilter ging in growshop alien,vonde ze 80cm(ondertusse90)wat belachelijk hoog.
                          ze zijde dat het een typische beginnersfout is te denke dat hoge plante hoge opbrengst betekennen.integendeel de onderste 40cm krijgt te weineg lig waardoor enkel het bovenste deel van de plan zich optimaal ontwikkeld.
                          dieven leek in dit geval wel een aanrader.
                          verder vond ik relax sfeertje by alien,wat advies en bovendien jupiler en duvel in de koelkasten dat in holland.
                          ik vrees trouwes dat de 2 grootste bobs we is mannetjes zijn.
                          de oudste 2 northerlights hebben al wat haartjes.
                          maar de bobs lijke mij eerder balletjes te ontwikkellen.nou ja zeg maar ballen,daar waar de internondes op en V vorm gaan lijkt er in het punt van de V een bal vomige uitstulping aan te komen.
                          ik hoop alvast dat er desondanks binne enkelle dagen tog haartjes op de bobs verschyne maar ik begin ervoor te vrezen.
                          time will tell.

                          Peace
                          Attached Files

                          Comment


                            #15
                            hey angeloo je topic gelezen en zie ik je plantjes es . was weer gezellig idd in de growshop. ben zelfs nog pntjes gaan drinken nadien ergens in een cafeke met dien baas. relaxte kerel.

                            mooie plantjes trouwens ga ze volgen.

                            grtz

                            Comment

                            Bezig...
                            X