Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Products

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

    He mich
    laat es een foto zien?Ben al een tijd niet geweest vandaar.Heb inmiddels een leuk huis,waar ik nog bezig ben met klussen,het kweken zal hier hier niet gaan,en goede wiet vinden,tenminste bio is niet eenvoudig.Ik denk dat ik deze zomer wat autobloeiers ga doen.Dit huis is ook nog veel mooier en in 98 gebouwd dus geen lawaai van buren en met een lift,begin me al thuis te voelen.En dat was in dat andere huis wel anders.Mn vrouw hersteld goed en ze heeft veel aan wiet als pijnstiller.Dus roken doe ik nog wel.Maar zal het niet meer in mn hoofd halen om daar mn huis voor te riskeren.Ja deze zomer een paar op het balkon,die is wel mooi afgeschermd,dus geen zicht vanaf de straat.Nou ben benieuwd naar je rookverslag.Je hoort het al, eenmaal een kweker altijd een kweker.
    gr.Tuin.

    Comment


      Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

      Is guerrilla geen optie,hier en daar eentje neerzetten, veel minder risico dan thuis
      Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
      He mich
      laat es een foto zien?Ben al een tijd niet geweest vandaar.Heb inmiddels een leuk huis,waar ik nog bezig ben met klussen,het kweken zal hier hier niet gaan,en goede wiet vinden,tenminste bio is niet eenvoudig.Ik denk dat ik deze zomer wat autobloeiers ga doen.Dit huis is ook nog veel mooier en in 98 gebouwd dus geen lawaai van buren en met een lift,begin me al thuis te voelen.En dat was in dat andere huis wel anders.Mn vrouw hersteld goed en ze heeft veel aan wiet als pijnstiller.Dus roken doe ik nog wel.Maar zal het niet meer in mn hoofd halen om daar mn huis voor te riskeren.Ja deze zomer een paar op het balkon,die is wel mooi afgeschermd,dus geen zicht vanaf de straat.Nou ben benieuwd naar je rookverslag.Je hoort het al, eenmaal een kweker altijd een kweker.
      gr.Tuin.

      Comment


        Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

        Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
        He mich
        laat es een foto zien?Ben al een tijd niet geweest vandaar.Heb inmiddels een leuk huis,waar ik nog bezig ben met klussen,het kweken zal hier hier niet gaan,en goede wiet vinden,tenminste bio is niet eenvoudig.Ik denk dat ik deze zomer wat autobloeiers ga doen.Dit huis is ook nog veel mooier en in 98 gebouwd dus geen lawaai van buren en met een lift,begin me al thuis te voelen.En dat was in dat andere huis wel anders.Mn vrouw hersteld goed en ze heeft veel aan wiet als pijnstiller.Dus roken doe ik nog wel.Maar zal het niet meer in mn hoofd halen om daar mn huis voor te riskeren.Ja deze zomer een paar op het balkon,die is wel mooi afgeschermd,dus geen zicht vanaf de straat.Nou ben benieuwd naar je rookverslag.Je hoort het al, eenmaal een kweker altijd een kweker.
        gr.Tuin.
        Echt jammer. Ik vind je een top kweker. Misschien in de toekomst. In ieder geval wil ik alvast een stoeltje reserveren voor het balkon festijn.

        Comment


          Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

          tuinbroek scroggen kun je voor het slechte weer er een afdakje boven maken zodat ze lekker droog blijven staan.Eventueel verduisteren zal dan ook een optie zijn bij een langbloeier.Het is een paar weken werk.
          Maar die tuin die gaat wel wat fiksen gaat wel goed komen.

          Comment


            Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

            Ik hoop ook zo'n resultaat te behalen met hps. Misschien in de toekomst led voor in de zomer. Ik weet het nog niet. grz,

            Comment


              Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

              Die led verlichting begint mij aardig te overtuigen toch wel..
              Last edited by mike01; 22 January 2015, 18:19.
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

                Nog geen foto,s mitch?Zo te zien valt het toch tegen.Dacht eerst nog die led is ook wel wat voor mij,maar vind de opbrengst toch tegen vallen.Zeg gewoon eerlijk mn mening,in het begin vond ik het erg goed gaan,maar voor mij is de opbrengst te weinig.
                Hoop dat ie wel lekker smaakt!!!!!
                Gr.Tuin

                Comment


                  Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

                  Ja tuin, smaakt lekker hoor en als ik de toprot niet had gehad dan was het een meer dan prima oogst maar shit happens
                  Alles verder goed met jullie 3?
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    Re: Eerste kweekverslag 8 ball Kush onder LED met testvoeding van Innovating Plant Product

                    Op naar de volgende!
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment

                    Bezig...
                    X