Banana Kush selectie !!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Banana Kush selectie !!
Lokes allemaal ,
Hier ben ik weer met een kleine update , de planten onder de 400 wat hpi , blijven lkkr verder groeien
, de 2de stekbak , die mooie stekjes dus , die staan momenteel al in een 1 l potje onder een 400 wat hps , simpel om te zien wat man of vrouw is , nu gaan er sommige denken of zeggen , maar je planten in groei zijn toch al oud genoeg dat je het zo kan zien , idd bij sommige wel , maar heb al meerdere keren meegemaakt dat er in bloei toch nog wel een man opduikt , dus vandaar zijn gewoon alle stekjes in de bloeitent beland.
Tevens kan ik ook melden dat ik net een nieuwe stekbak klaar gemaakt heb , deze keer heb ik gewoon een tray gevuld met coco's en daar de stekjes ingezet ( wou ik ook eens testen )
Maar goed tijd om weer wat pics te uploaden ...
overzichtje van de planten onder hpi :
DSC08608.jpgDSC08604.jpgDSC08607.jpg
stekbak coco's :
DSC08599.jpgDSC08600.jpg
zijaanzicht :
DSC08606.jpg
dorstige planten
DSC08601.jpg DSC08602.jpg
dat was het weer voor deze update !!Last edited by k1; 24 November 2014, 11:44.Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment
-
-
Re: Banana Kush selectie !!
ik zet de jongelingen altijd na een tijd op 15 uur dan tonen de meeste mannen zich wel dan heb je minder tijdverlies in je bloeiruimteHet leven van een wietkweker gaat niet over rozenComment
-
Re: Banana Kush selectie !!
die zijn lekker gegroeid amaj nice man
!
vind de beentjes echt schoon geschoren , en stekjes gaan precies ook lekker ?
ziet er alle sinds goed uit vinnek , ben gene pro daarom da ik da vraagt ekentje erbij zet
.
en die ene plant had precies groten dorst he ghehe hier ook van't zelfde van de morgen enkel was het hier geen stresstestje
.
ik las ook nog daje vroeg om wat met wat tebestuiven , en ik zou het ook vet vinden als het banana x banana is zo blijft het zen eigen maar dan van jou en das toch ook al mega chill he K1
.
hou je goed en ja over de plantekes moet ik nie zeggen keep it green wand kzount zelf nooit nie beter kunnen
.
Groeten Steundj
Comment
-
Re: Banana Kush selectie !!
lokes allemaal ,
@ Mway : thx m8 , heb enkel niveel zin meer om de zaadplanten nog bij te houden , mss dak ze deze week gewoon in bloei zet en erna dan verder ga met de stekjes , duurd me net iets te lang momenteel
@ QnQ : lo m8 , idd ze hebben het naar hun zin als je de bladeren bekijkt
, ivm stammetje vrijven heb ik al reeds gedaan , en ivm droog zetten en verzuipen , mja dat ondervinden ze wel weekelijks
@ audio : mja dat zou optie kunnen zijn , maar dat doe ik nooit , dus ga der nu ook ni mee van start gaan
@ steundhoofd : lokes , de plantjes gaan ni slecht , de stekjes konden iets beter nog maar ja , tis roeien met de riemen die ik heb momenteel , tevens zal de laatste nieuwe stekbak wel goed zijn , de eerste was maar om te zien of het man of vrouw zou zijn
vermoed zelfs dat ik vandaag weer nieuwe ga maken
en mss dak dan de zaadplanten gewoon in bloei stamp !!
groetjes ....Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment
-
-
Re: Banana Kush selectie !!
ja die gaan idd nie slecht da kan je wel zeggen
.
ooh ik vind ze toch schoon ze maja jij zal dat wel weten he
, en goe tehoren da je er zo zwaar me bezig bent !
en dan kunnen die plantekes alle sinds gaan knallen ghehehe , dikke succes nog he man .
hou je goed ,
Groetjes Steundj
Comment
-
Re: Banana Kush selectie !!
Ziet er goed uit in je tentje
Ben benieuwdIf life keeps putting you down, You better stay highComment
-
Re: Banana Kush selectie !!
Lokes allemaal ,
@ weedfan : zoals m al zei , binnen paar maanden bij mij verkrijgbaar
waar ze vandaan komen , dat doet er ni toe , eerst zien of ze wel potent zijn , daarna zal ik mss vertellen vanwaar ze komen 
@ Young , thx m8
@ Mway : idd binne paar maanden bij mij verkrijgbaar :p
@ smowkie : hey m8 , lang geleden !!! alles goed ?? hier alles cava he , alles gaat rustig zen gangetje
@ steundheufd : ze zien nog groen das ook al iets he
voor de rest geen klachten momenteel ^^
@ denschimmige : thx m8 , tot op heden niets te klagen hier
Maar goed , tijd om weer een updateje te doen !!
Met de zaadplanten gaat alles goed tot op heden
vandaag ga ik de bloei lamp er in hangen zodat we de zaadplanten kunnen gaan afbloeien , ben enkel nog aan het twijfelen of ik ze zou toppen of niet , dernet heb ik nog snel van elke plant 3 nieuwe stekjes gesneden ( reden ) deze reeks stekken zullen uiteindelijk dienen om zaden mee te gaan maken , dus na het afbloeien en proeven van de geoogste zaadplanten weet ik dus met welke nr ik verder zal gaan !! dus er gaat 1 vrouwelijk plant en 1 mannelijke plant over schieten ^^ dus van deze 2 planten heb ik dan gelijk 3 nieuwe stekjes van elks om mee verder te gaan
al de rest gaat dus de kliko in !!
Tevens kan ik nog melden , dat de reeks stekjes die ik voor testje gemaakt had in de coco grond , dat deze zeer snel aangeslagen waren , max 8 dagen , en dat deze nu in een 11 l pot staan om weer op te groeien tot volwaardige planten , om op later tijdstip dus mee verder te gaan
Maar goed genoeg gezeverd nu , tijd voor wat pics ^^
zaadplanten :
DSC08621.jpg DSC08623.jpg
hoogte van de zaadplanten :
DSC08624.jpg DSC08625.jpg
test stekjes in coco aarde :
DSC08615.jpg DSC08614.jpg
nieuwe lichting stekjes ( voor zaadrun ) :
DSC08616.jpg
de vorige lichting stekjes , die nu dus weer mogen opgroeien in 11 l pot tot volwaardige planten :
DSC08620.jpg
Hoppa dat was het weer voor deze update !!
groetjes ...Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment






Comment