Goeie dag hobbyisten daar zijn we weer met een nieuwe run.
DSCN5817.jpg
Ik heb deze x voor een soortje gekozen dat ik eerder heb gedraaid op een andere voeding.
Het soortje special queen van rqs vorige x heb ik hier goeie resultaten mee geboekt en van de 20 die er toen stonde geen herma's. Nu zijn me potte alweer leeg dus hoop dat ik nu een x een dikke opbrengst kan halen zodat ik hierna weer een selectie kan doen. Dit neemt ongeveer weer een jaartje tijd in beslag dus ik ga voor een 600 gram wiet dan kan ik tenminste ff voorruit
.
Het is allemaal een beetje knullig opgebouwd maar anders had ik problemen met de temperatuur.(zorg voor later nu ff de easy way)
Zoals te zien op de foto raam afgeplakt(voor licht uitval en koude invoer).
Het is hier goed geïsoleerd en krijg de temperatuur binnen niet lager dan 23,5 dus dat is een veel te warme aanvoer.
We starten onder 2x 250w hpi ik had er 1 uit de ruil met wamy en vandeweek nog maar 1 bij wezen halen want 1tje was niet genoeg. Afbloeien zal gebeuren onder een 600w Hps.
Dit alles groeit nog steeds op metrop voeding.
DSCN5818.jpgDSCN5823.jpg
De afzuiging is iig groot zat.
DSCN5821.jpg
De afzuiger word bediend door een s-vent 7a controller.
DSCN5819.jpg
We gebruiken de bio-green lightmix deze is de afgelopen tijd goed bevallen.
DSCN5815.jpg
De toko onder 2x 250w hpi
DSCN5820.jpgDSCN5822.jpg
2 Van de sprietjes
DSCN5825.jpgDSCN5824.jpg
Verder niks te melden of te klagen alle zaden waren binnen 2 dagen ontkiemd tussen de watten waarvan sowieso 1 mongooltje.
De rest volgt als ze wat groter zijn.
greets
DSCN5817.jpg
Ik heb deze x voor een soortje gekozen dat ik eerder heb gedraaid op een andere voeding.
Het soortje special queen van rqs vorige x heb ik hier goeie resultaten mee geboekt en van de 20 die er toen stonde geen herma's. Nu zijn me potte alweer leeg dus hoop dat ik nu een x een dikke opbrengst kan halen zodat ik hierna weer een selectie kan doen. Dit neemt ongeveer weer een jaartje tijd in beslag dus ik ga voor een 600 gram wiet dan kan ik tenminste ff voorruit
Het is allemaal een beetje knullig opgebouwd maar anders had ik problemen met de temperatuur.(zorg voor later nu ff de easy way)
Zoals te zien op de foto raam afgeplakt(voor licht uitval en koude invoer).
Het is hier goed geïsoleerd en krijg de temperatuur binnen niet lager dan 23,5 dus dat is een veel te warme aanvoer.
We starten onder 2x 250w hpi ik had er 1 uit de ruil met wamy en vandeweek nog maar 1 bij wezen halen want 1tje was niet genoeg. Afbloeien zal gebeuren onder een 600w Hps.
Dit alles groeit nog steeds op metrop voeding.
DSCN5818.jpgDSCN5823.jpg
De afzuiging is iig groot zat.
DSCN5821.jpg
De afzuiger word bediend door een s-vent 7a controller.
DSCN5819.jpg
We gebruiken de bio-green lightmix deze is de afgelopen tijd goed bevallen.
DSCN5815.jpg
De toko onder 2x 250w hpi
DSCN5820.jpgDSCN5822.jpg
2 Van de sprietjes
DSCN5825.jpgDSCN5824.jpg
Verder niks te melden of te klagen alle zaden waren binnen 2 dagen ontkiemd tussen de watten waarvan sowieso 1 mongooltje.
De rest volgt als ze wat groter zijn.
greets

Comment