Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oh jee dat ziet er niet goed uit met de kortsluiting .
Wat stemma zegt een vochtig kroonsteentje is zeker een mogelijkheid,
is de tent niet te vochtig er hoeft maar 1 druppel op de kroonsteen te komen en boem kortsluiting.
Ik heb net een nieuwe hamerslagkap gekocht bij DeSjop.
Maar alles was gewoon correct aangesloten. Die draden waren goed aangesloten.
Ik ben er wel een keer tegen aan gestoten toen ik aan het scroggen was. Dus dat kan de oorzaak zijn geweest.
Iemand nog tips voor extra maatregelen die ik kan nemen zodat er nooit kortsluiting kan plaatsvinden.
- bijvoorbeeld zoals BuTTonBaSHer zegt aftapen...
Update #4 Groeiperiode dag (dag 26) Bloeiperiode dag (dag 4) (vanaf 23 Oktober 2014)
Droogperiode nog niet gestart
Hallo Mannen/ Vrouwen
Vandaag weer een update. De planten zijn nu allemaal begonnen met bloeien. Zien er bijna.... allemaal goed uit. Ik heb net weer een herma ontdekt... niet cool
Overzichtsplaatje: IMG_4874.jpg
Balletjes plukken is te riskant. Dat zou kunnen als er op het laatste een herma ontstaat. Maar nu al is een beetje teveel werk.
Het onderliggende probleem... Hmm, Timer is correct, nooit problemen mee gehad. Lichtlek is het ook niet. Ik ga altijd eerst ff in de tent staan om te kijken of ik ergens licht binnen zie komen. Maar dat was niet het geval. Dus ik zou het niet weten. Ik vind de genetica ook een beetje raar. Het zouden ook super dunne bladeren moeten zijn, maar dat is nu ook niet het geval.
Comment