Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb deze soort zelf buiten staan, ja ik heb ze nogsteeds buiten staan, met dit weer ja.
haha, nee maar het is een leuke soort en ben benieuwd wat het binnen opleverd, ik wil namelijk zelf ook een tentje gaan halen voor binnen.
ik heb zelf een topic aangemaakt over deze soort. stoeltje staat hier in ieder geval klaar.
@ButtonBasher Eerst hadden ze die wel. Maar ik heb laatst overal gekeken en toen verkochten ze die nergens meer... Ik kan de action nog wel proberen thx
Het scroggen gaat goed. Ik heb mijn haarklemmetjes kunnen bemachtigen bij de kruidvat. (het waren de laatste)
Overzichtsplaatje: IMG_4803.jpgIMG_4804.jpg
Het Blumat systeem is ook geïnstalleerd bij de achterste 4 planten waar ik niet goed met de gieter bij kon IMG_4808.jpg
De voorbloei is begonnen. Bij sommige planten zie ik al een paar witte haartjes. Hopelijk schieten ze snel in de bloei.
Verder als die ene plant een herma blijkt te zijn heb ik gelukkig nog een backup plant. (zie rechtsonder in de overzichtsfoto)
Deze heb ik net overgepot naar een 18liter pot (voor de zekerheid).
Ok thx mannen dat jullie mee hebben gekeken! Ik zal hem eruit gooien
Verder, ik heb bij de action gekeken. Ze hebben hier een super grote action. Maar ik zag bij de haarklemmetjes geen goedkope haarklemmetjes liggen ;P. (bij de kruidvat waren ze goedkoper)
Daar had ik voor 1.5 euro +- 20 haarklemmetjes (maar die hebben ze niet altijd).
Comment