Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Weedfan waarschijnlijk dit weekend weer een update
Elektriciteit gaat goed mijn maat heeft er nog even naar gekeken en de kabel kon het wel gewoon aan.
Update #6 Groeiperiode dag (dag 26) Bloeiperiode dag (dag 30) (vanaf 23 Oktober 2014)
Droogperiode nog niet gestart
Hallo iedereen , Het is weer tijd voor een update!
Alles gaat nog steeds volgens plan zoals je kan zien in de foto's
Ik moet wel zeggen dat er veel verschil zit in de genetica van mijn planten. Ik snap dat het altijd wel een beetje verschilt als je met zaad kweekt. Echter zit er nu wel heel veel verschil ik.
Een plant strekt heel erg (Sativa dominant), een plant is al bijna klaar en heeft brede bladeren (indica dominant), de andere plant is wat langzamer met bloeien, maar strekt niet heel erg (beetje sativa dominant?).
Ik vind het wel leuk om verschillende planten te hebben maar ik kies de volgende keer niet meer voor de super Lemon Haze van GHS.
ze staan er mooi bij.
kan je soms ook eens wat foto`s shooten in het donker? dan zien we wat meer en zijn de foto`s meestal ook mooier.
op naar de afbloei fase
Dat geeft al een veel beter beeld van je toppen. Er zijn idd bestvwel wat mooie toppen aan het ontwikkelen.
Ook staan ze er nog mooi groen bij. Doe zo verder mate. Komt helemaal goed als je zo verder doet.
Mooi tentje vol man !! ben momenteel ook bezig met de SLH van green house alleen heb ik gelukkig nog geen herma's ontdekt
Zal dees verslagje wel verder volgen , altijd fijn als je kan zien wat er je te wachten staat
Wel lekkere toppen toch
Ik heb zelf ook de lemon haze staan en ikzelf vind ook dat de bladeren redelijk breed zijn bij mij, veel meer indica als sativa.
Nochtans hoop ik wel op de sativa genetica want anders heb je zoals MWay zegt meer de lemon skunk genetica.
Maar toch zien er goed uit, spijtig van dat stukje toprot.
@Royalcheese, zeker lekkere toppen!, ik zie al wel dat de opbrengst bij de sativa's wat minder is (kan ook aan mij liggen hoor ;P), volgende keer toch weer voor een indica soortje
@Weedfan, haha dan wel ja, maarja ik wil gewoon wat verschillende soortjes proberen
Ik ga nu ook eens proberen om hasjolie te maken, heb net 1l ethanol 96% besteld. Ik zal wel laten weten als ik het binnen heb, miss maak ik er wel een verslagje van.
Comment