Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal queen seeds (ice)& vision seeds (choco loco) in probox100 met 250w Son-T Pia plus

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Royal queen seeds (ice)& vision seeds (choco loco) in probox100 met 250w Son-T Pia plus

Korting op 420shop
    Goeiedag,
    heb net alles terug opgesteld om m'n nieuwe weed te gaan kweken. Ga het houden op 2 plantjes. Vind het leuk om er mee bezig te zijn. Heb dit keer een sativa en indica genomen. Weet dat die niet een goede keuze is. Maar doe het alleen om verschillende weed smaken te kunnen hebben. Ben gisteren gestart met ontkieming, deze is fantastisch gelukt want deze morgen ware ze al uitgekomen. Heb deze op een donkere en warme plaats gezet zodat ze heel snel kunnen ontkiemen. Ik ga werken met 2 smart potten van 25l. Ga werken met canna producten. Heb hiervoor met plagron gewerkt. Maar vind dat ik geen resultaat had van de producten. Deze keer ga ik werken met canna hoop dat dit mij toch een betere opbrengst gaat leveren.
    De rest laat ik jullie volgende week horen... Hoe het verder gaat met m'n 2 plantjes en dan kunnen de eerste foto's messchien al volgen.
    Zijn er opmerking of mensen die me kunne zeggen of ik iets verkeerd doe. Altijd welkom.

Mvg Gnja.

Re: Royal queen seeds (ice)& vision seeds (choco loco) in probox100 met 250w Son-T Pia plu

Hoe groot is je tent?
    Daarom vraag ik me af, waarom maar 2 plantjes en waarom juist een Sativa en Indica, dat zal meestal toch een flink verschil in hoogte laten zien!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Re: Royal queen seeds (ice)& vision seeds (choco loco) in probox100 met 250w Son-T Pia plu

1mx1mx2m is een hortilab. Weet ik. Maar heb deze zomer net hetzelfde gedaan. En m'n indica werd groter dan mijn sativa. Daarom dat ik deze 2 terug plaats. Die chocoloco is een sativa maar vond dat hij redelijk klein bleef voor een sativa

Comment

heb die chocoloco's gekweekt vorige run , en kan je zeggen wil je ze groot en bossig hebben .
        dan gaje toch enkele weken 18/6 mogen doen en net zoals mich al vraagt , waarom maar 2 en dan nog total verschillend al valt het 'sativa' wel mee bij de chocoloco's .

Groeten Steundj

Comment

250watt voor een 100x100x200... Een 400watt was beter geweest, om je ruimte optimaal mogelijk te benutten heb je ook voldoende licht nodig. Zou graag willen weten waarom je met de afmetingen van je tent kiest voor een 250watt HPS.

Foto doen het altijd goed op een verslag

Comment

een 250w is toch voor 60x60 , 400w voor 80x80 en 600w voor 100x100 en eventueel de 120x120 ?

of heb ik het nu mis ...

Comment

400 watt kan je op 100x100 zetten. Optimaal is echter een 600watt. Ik zelf heb 400 watt en hoe is te doen. Maar optimaal is het zeker niet.

Comment

400watt kan zeker op een 100x100. Zoals Weedfan aangeeft kun je er ook een 600watt in doen, echter kan temperatuur dan weer een grotere afzuiger vragen bijvoorbeeld..
                Een 250watt ( waar deze kweek over gaat ) is gewoon te weinig om alles optimaal te belichten. Ik denk ook dat je er slim aan doet om van de 250watt zeker naar een 400watt te gaan, je zal je dames er blij mee maken.

Zoek functie site : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...php/t-215.html

" Hoeveel lumen (lichtsterkte) geeft een natriumlamp ?

250 Watt -> 31000 Lumen, effectief oppervlakte 0,5 m2
                400 Watt -> 55000 Lumen, effectief oppervlakte 0,7 m2
                600 Watt -> 98000 Lumen, effectief oppervlakte 1,2 m2 "
                Last edited by Iemand uit de buurt; 17 November 2014, 10:55.

Comment

Aan dankje. Hoeveel werken zou ik heb op 18h moete zetten? Want dat zou ik wel willen dat die goed groot word.. Ja heb er een nog een zaadje bij gedaan. De 2 die ik al had gezet zijn vandaag geplant. Die ene die ik er nog heb bij gedaan. Die gaat morgen vroeg geplant worden. Grt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hoi, iemand uit de buurt. Die heb ik niet gekozen
                  Ik had hiervoor nog een tent. Dat was mijn eerste tentje. En daarzat die 250w lamp bij.
                  En ik wil het niet te kostelijk maken voor mijn elektriciteit.
                  Groeten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

iemand uit de buurt
                  van die lamp heb je volkomen gelijk. Ben nog van plan om deze te vervangen. Naar een 400w lamp. Maar heb met mijn lamp in de zomer erg veel last van warmte in de tent die ik niet weg krijg. Heb 1 afzuiger en 1 zuiger op de toevoer gezet. En dan durft het in de zomer nog over de 30 graden gaan. Daarom dat ik alleen in de koude periodes kweek.
                  Maar wil ook wat zien naar mijn verbruik in elektriciteit tijdens het kweken.

Comment

Zomer maanden doe ik ook niets binnen, vind dan de Geurilla manier leuk om te doen. Daarbij is 1 of soms 2 kweeks binnen genoeg voor een voorraad, waarmee ik ook de zomer maanden door komt. De eerste keer dat ik probeerden om in de zomer periode binnen te kweken werd het warmer dan 35 graden, en de wiet was alles behalve smakelijk.

Je hebt gelijk dat je wel meer wilt kweken dan je aan electra moet betalen natuurlijk. 400 watt kost wat meer, maar kwa lumen zie je meteen een groot verschil. Dat verschil betaald zich uit in je dames

ps: heb je nog mooie foto's van je meiden ?
                    Last edited by Iemand uit de buurt; 20 November 2014, 08:38.

Comment

Bezig...
                    X