Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x BlueberryAuto
Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry
Klopt wel zuivere gebruiken zonder toevoegingen.
Sap van een aloe vera plantje werkt ook super,hier zitten groeihormonen in die de stek stimuleert om te wortelen.
Ga er binnenkort 1 halen en die ga de blender in,dan zeven en het sap mengen met water voor de klonen.
Weet alleen nog niet hoelang je dit goed houdt.
Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry
Ik gebruik geen stekpoeder of stekgel meer, zonder gaat het me beter af.
Steenwolblokje inweken in (Hy-pro) wortelstim, stekje erin en in de propagator.
Niks meer aan doen.
Weekje later moeten ze wortels hebben, anders wordt het niks meer.
Gebruik niet de onderste node van de moeder om te stekken, die wortelt altijd moeilijker.
Ook geen verhoutte delen. Stammetje moet mooi groen zijn. Een topstek wordt het mooiste.
De ene soort is een stuk makkelijker te stekken als de andere.
Ik heb de afgelopen week meerdere growshops in de omgeving gecontacteerd, maar de communicatie verloopt op z'n zachtst gezegd moeizaam. Ik ga even de cirkel wat vergroten en iets verderop kijken, een shop kiezen, bestelling regelen en vervolgens de batmix ophalen.
Ik zal een update plaatsen zodra ik de batmix in huis heb en met ontkiemen ben gestart.
Ik heb de afgelopen week meerdere growshops in de omgeving gecontacteerd, maar de communicatie verloopt op z'n zachtst gezegd moeizaam. Ik ga even de cirkel wat vergroten en iets verderop kijken, een shop kiezen, bestelling regelen en vervolgens de batmix ophalen.
Ik zal een update plaatsen zodra ik de batmix in huis heb en met ontkiemen ben gestart.
@Amazing:
Potgrond ga ik niet online kopen wegens de enorme verzendkosten en Urban Alien heb ik natuurlijk ook voorbij zien komen op het forum, maar z'n shop is veel te ver rijden.
MWay, thanks! De Boerenbond zou nog wel een optie kunnen zijn.
Ik denk btw dat ik maar een nieuw kweekverslag start met jouw zaadjes, even een frisse start lijkt me niet verkeerd. Tot nu toe heb ik hier 11 pagina's ellende.
Daarnaast wel veel goede adviezen. Dat dan weer wel.
Die adviezen neem je toch wel mee naar je nieuwe verslag.
En maakt het voor jezelf overzichtelijk omdat je dan terug kan lezen in een goed verlopen verslag
En de Boerenbond in Groesbeek heeft altijd wel batmix in voorraad,soms ook 25 liter zakken.
Mocht ik op willen schieten als ik de grond gespoeld hebt even uitknijpen dan onder de lamp met de waaier erop en om het half uur even omgooien.
Dan droog het hard.
Comment