Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x BlueberryAuto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry

Echt? Geef je die zomaar weg? Wil je er niet iets voor hebben? Dat is wel heel aardig van je!
    Ik denk wel dat ik er dan eerst 5 zet, omdat ik me toch zoveel mogelijk aan het gedoogbeleid wil houden, al is dat allemaal nogal vaag. Kan ik er altijd wat bijplanten zodra ik wat mannetjes onderschept heb. (Dat heb ik dus ook nog nooit gedaan; mannetjes herkennen. Maar ik ga er vanuit dat het met behulp van de foto's hier op het forum toch moet lukken?)
    Of we kunnen 5 zaadjes afspreken, als je dat dan liever hebt. Ik ben allang blij.
    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry

- VapingMMJ , de medeleden hier zijn zeer goeie medeleden
      - als ze je zaad aanbieden wilt het zeggen dat ze je het cadeau geven ze willen er niets voor is om de kweekfun erin te houden
      - en dan is de persoon waarvan je de zaden gekregen hebt zelf zeer benieuwd wat zijn/haar zaad bij jou zal opleveren

Comment

MWay is gewoon een schatje , dat selecteren gaat helemaal goed komen !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Idd Amazing,ik wil hier toppen zien
          Ja,ja,nee,dank je wel en je neem ze alle 10 maar anders krijg je ze niet,mochten ze je bevallen heb je er nog 5.
          Is ook een soortje wat het buiten goed doet dus misschien die andere 5 straks buiten zetten.
          Pm adres maar dan doe ik ze op de post.

Dank je Stemma en dat selecteren is idd zo gepiept.

Comment

MWay is gewoon een schatje ,
            VapingMMJ , de medeleden hier zijn zeer goeie medeleden
            Klopt ook...

en dan is de persoon waarvan je de zaden gekregen hebt zelf zeer benieuwd wat zijn/haar zaad bij jou zal opleveren
            Laten we maar hopen dat ik MWay niet aan het huilen maak dan...

@MWay:
            Ok, doe ik.
            Nogmaals bedankt!
            Last edited by Lacy LaPlante; 30 January 2015, 22:41.
            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Nee hoor deze ga jij tot een mooi einde brengen

Comment

I sure hope so!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik heb je een PM gestuurd.

Comment

Ik jou ook.

Comment

Alle 3 de plantjes laten vanaf vrijdag voorbloei zien.
                    De groei staat verder stil, en de blaadjes worden rap geler.
                    De zijtakken zijn amper ontwikkeld, dus er is een top omhoog.
                    Heeft het zin om ze nog even te laten staan en te kijken of het wat wordt, of kan ik ze beter maar gewoon allemaal wegdoen?

Comment

Laat nog even staan tot de vervanging klaar is.
                      En wie weet komt het nog goed.
                      Zag dat je een combi g-tools heb.
                      Heb ik een tip,zodra de Grapist F2 een week of 3/4 voorgegroeid heb van elk 2 stekjes snijden en die pluggen gebruiken die je hebt en onder tl wortelen en voorgroeien onder je 2 x75 Watt.
                      Zodra de stekken geworteld zijn dan de zaadplanten op 12/12
                      De mannen gooi je weg en met de lekkerste ga je verder.
                      En je zult bij het lezen wel denken dat kan ik niet.
                      Maar geloof me stel in principe weinig voor.
                      Takje snijden in de stekpoeder in de vochtige plug in de proporgator tl op 24/0 en vochtig houden dus een hoge LV 80/100% als er 5/6 wortels zich aan de onderkant melden in een 3.5 liter rozenpotje en op 18/6.
                      En zeker het proberen waard gezien je de ruimte er voor hebt in je kast.
                      En je hebt sowieso tijd om je in te lezen.

Comment

Misschien kan je straks ook beter de wortelstimulator van Plagron gaan gebruiken i.p.v. huismerk, dan heb je alles uit 1 lijn welke op elkaar is afgestemd.
                        De wortelstimulator van Plagron moet je veel langer meegeven dan die van andere merken, als ik dit goed begrepen heb.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Wat Stemma zegt,beter 1 lijn nemen.

Comment

Comment

Potje Pokonstekpoeder kost 3/4 euro geloof ik,de rest heb je al.
                              Gewoon een paar proberen en je bent toch al bezig met leren en eenmaal in het stekblokje is het een kwestie van een hoge LV 14 dagen en het stekblokje vochtig houden en de lamp erop 2 x75Watt.
                              Het hoef niet hoor was maar een idee om je mooie kast te benutten.

Comment

Ok, ik zal even kijken.
                                Ik wil graag gaan stekken en idd de hele kast benutten, maar aangezien de eerste pogingen nou niet bepaald vlekkeloos gingen, is het hoofddoel toch echt om eerst wat oogst te krijgen. Stekken staat dus wel even op de tweede plaats.
                                We zullen zien, eerst maar weer ontkiemen.

Comment

Bezig...
                                X