Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x BlueberryAuto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry

Dat zou ook kunnen steek je vinger is in de aarde?
    of soms doe ik een sateprikker beneden door een gaatje.
    Als deze droog is nadien is de aarde ook droog en andersom.
    Als jij het gevoel hebt te weinig geef is wat meer en dan merk je het binne het uur.

Grts

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als het onder de 18 graden wordt, doet zo'n plantje niet veel meer, staat-ie stil.
        Het is geen ramp verder, ze groeien er wel overheen, het duurt alleen een paar weekjes langer.
        Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry

Je potten op wat latjes zetten kan daar ook het vocht weg.
          Reken maar op een week anderhalve week vertraging.

Comment

Ik heb ze een weekje op latjes hebben staan, er komt nu verder niets meer onderuit dus ik heb de latjes weer verwijderd...
            Ok, dan verleng ik de groeifase een stukje.
            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Beetje beluchting van onder kan nooit geen kwaad.
              Daar zitten straks veel wortels dus wat frisse lucht is altijd wel welkom.
              Als het maar niet te koud wordt.

Comment

Ok, dan gaan ze weer op latjes.
                Kou was (is?) inderdaad een probleem, maar de minimumtemperatuur is wel iets gestegen.
                Ik zit half te denken om de dag en nacht om te draaien, zodat de lamp zometeen op 12/12 's nachts aan is en overdag uit. Dit omdat de verwarming overdag aanstaat, zo hoop ik ze net een paar graden warmer te houden. Zou dat een goed idee zijn? Maar dan moet ik dus wel op de een of andere manier de cyclus omdraaien.

Comment

Da's een logische redenering die veel (thuis-)growers volgen. Profiteer van de centrale verwarming overdag, de koelte 's nachts en eventueel ook van het nachttarief (minder elektriciteitskosten).
                  Weet niet hoe je lichturen nu zijn, maar daar kun je wel gestaag een draai aan geven. Grtz
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Comment

Neejoh, gewoon in 1 x. Heb je ook maar 1x stress.

Comment

bij men eerste 2kweekjes liet de dames ook elke dag een halfuurtje langer slapen maar dit is echt tijd verlies!! ze stressen hier niet van hoor!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VapingMMJ View Post
                          @MWay:
                          Ik heb niet het idee dat ze te warm staan, eerder te koud ('s nachts).
                          Ik zal ze eens wat regelmatiger water geven, kijken of het dan verbeterd.

@Amazing:
                          Ze zijn nu 16 dagen oud vanaf de dag dat ze de koppies boven de aarde uit staken.
                          En ik lees mee met jouw kweekje, btw. Kan ik ook weer leren van alle adviezen daar.
                          - idd mijn kweekje kan je ook volgen staat nu al mooi advies in en er komt er nog met veel dank aan MWay weedfan qnq en nog meer dat ik niet vanbuiten weet
                          - Bij men fotos staat ook een data zo kan je een beetje vergelijken
                          ik doe dat toch. eerste kweekje zeker hahaha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

- wat ik doe VapingMMJ
                          24/24u afzuiging , 24/24u verse lucht en luchtcirculatie die ook 24/24 de lucht onder de pot ververst (wortels)
                          mijn temperaturen zijn met lamp aan 26.5-27graden en uit 24.5graden
                          lv lamp aan 25-40% licht uit 40-45%
                          en tot nu toe met water ph8 vandaag ontdekt.
                          - Wat ik wil zeggen ventilatie is zeer belangrijk dat lees je overal.
                          Gewoon veeeel lezen en er komt al veeel goed. dan heb je de aangename personen hier die je nog advies kunnen geven
                          en als je deze dan toepast denk ik dat een geslaagde oogst geen probleem moet zijn.

Comment

Bedankt voor de reacties.

@Weedfan & GDog:
                            Ok, dan geef ik ze gewoon een lange nacht tijdens de overstap naar 12/12.

@Amazing:
                            Ja, ik lees veel en hoop dat mijn plantjes me m'n beginnersfoutjes kunnen vergeven en er weer bovenop komen, dan maar met een beetje vertraging.
                            Jij hebt de temperatuur en de LV mooi op orde, bij mij is de temperatuur met de lamp uit van begin af aan al een probleem, het koelt gewoon heel snel af. Hopelijk zal de switch ervoor zorgen dat het ook zonder dat de lamp aan is wat warmer blijft. We zullen het vanzelf gaan zien.

Comment

- Ik moet ook bijverwarmen maar niet veel. (mijn tent/hok staat klein beetje open zodat de kamertemperatuur kan stijgen waar de/het tent/hok instaat)
                              dan hoef ik als de lamp uit is niet veel meer te verwarmen. scheelt toch een 7 graden. hok dicht (kamertemperatuur 12graden) hok open 18-20graden kamertemperatuur.
                              is de lamp uit dan verwarm ik bij tot 24.5graden. hok blijft 24/24u tussen minimum 23.5graden - maximum 27graden .

Comment

Hier zijn wat foto's zonder HPS licht:

DSC_1418.jpg DSC_1420.jpg DSC_1423.jpg DSC_1426.jpg
                                DSC_1427.jpg DSC_1429.jpg DSC_1430.jpg DSC_1432.jpg

DSC_1434.jpg DSC_1435.jpg
                                Last edited by Lacy LaPlante; 23 December 2014, 12:56.

Comment

Bezig...
                                X