Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x BlueberryAuto
Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry
- ziet er redelijk erg uit weedfan
- denk dat we zullen schrikken als we ze zien zonder de lamp aan.
- volgens mij zit hij met een groot calium te kort , maar wil eerst goed kijken voor ik met zekerheid dit bevestig
Re: VapingMMJ's Eerste Kweek: 2x CBD yummy, 1x Euphoria, 1x Hawaii Maui Waui, 1x Blueberry
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik weet ook weer niet zoveel van blad problemen. Moet zelf altijd goed onderzoeken. Misschien dat ik het over een paar jaar allemaal in een keer kan zeggen. Maar voorlopig maak ik dankbaar gebruik van Monty's bladproblemen oplosser.
Foto's zonder dat de lamp brandt, dat was de bedoeling, maar ik was te laat.
De potten zijn allemaal aan elkaar vastgemaakt met een warmtekabel, vandaar dat ik ze niet buiten de kast kan fotograferen. Zal het vandaag (en morgen) opnieuw proberen.
De bladeren zijn inderdaad heel erg toegetakeld van de oude planten, ze hebben allerlei tekorten. Volgens mij nemen ze helemaal niets meer op. Deze heb ik dan ook al opgegeven, ze staan er alleen nog omdat ik nu nog ruimte voor ze heb, maar ik denk niet dat het nog wat gaat worden.
Bladeren zijn helemaal geel, hebben vlekken, staan alle kanten op en zijn heel droog. Ze zien er nou niet bepaald mooi uit.
Ik richt me op de nieuwe zaailingen, deze gaan tot nu toe goed volgens mij. Maarja, die zijn dan ook pas 2 weken oud...
Comment