Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

    popeye: Dankjewel, vind ik leuk om te horen! Bij jou gaat het toch ook niet zo slecht zoals ik zie. Komt vast goed!

    Rayfie: Ik had ze gebeld en ze zeiden dat ze Vrijdag alles verstuurd hadden. Maar niet naar mij. Ik vind het jammer
    omdat ik voeding nodig heb wat ik besteld heb. Floramicro van Ghe wil ik nog even gebruiken voor 2 weken.

    bmwpower: Leuke naam trouwens: Heb een M5 hartge gehad uit 2006 . Fijn dat mijn verslag je helpt. Het is
    ook een leidraad voor mijn volgende kweek. Zo help ik anderen, maar ook mezelf maak ik het gemakkelijk. De maat
    is zeker mooi. Wat wil je gaan zetten voor dametjes ?

    Comment


      Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

      Blijft heerlijk gaan hier.
      Op naar het einde.

      Comment


        Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

        Dag 75 na ontkieming
        Dag 52 12/12
        Dag 40 zichtbare bloei
        Lv: tussen 46 en 52

        Thx Mway

        Hierbij een trichomencheck. Ik zie een paar amber, veel clear en paar milky. De dame die het verste
        is heb ik hierbij voorgenomen en heb een aantal genomen van dame die het minst ver is. De grootste
        dames zijn het minst ver. Iemand een idee hoelang voordat ik moet gaan spoelen?

        _MG_1823.jpg_MG_1820.jpg_MG_1811.jpg_MG_1812.jpg_MG_1815.jpg_MG_1809.jpg_MG_1810.jpg

        Comment


          Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

          Dat hangt ervan af hoe je je trichomen wil hebben. De een wil amber terwijl een ander bij clear al gaat spoelen.

          Hou er rekening mee dat je riepen ook moet uitspoelen of heb je dat al gegeven ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

            Ik wil graag 50/50 oogsten.. vind er ze nog teveel wit, maar dit is dag 40 zichtbare bloei en voor deze staat 47 tot 52 bloeidagen voor.

            Comment


              Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

              De trichomen verkleuren niet heel snel, hou er rekening mee dat tijdens het droogproces de trichomen ook nog wat verder verkleuren.

              Ik dacht dat er 2 weken over heen ging om van clear naar milkey te kleuren enz. maar pin mij er niet op vast, daar heb ik gewoon nog te weinig ervaring voor.
              Je zou even moeten googlen hoe snel het verkleuren met riepen gaat, omdat dat een 'afbloeiversneller' is.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                Als ik die toppen zie is 400g zelfs niet zo optimistisch Naar mijn mening kunnen ze nog wel even bloeien.
                Btw wat gebruik jij voor zo'n closeup foto's te maken?


                -Spliff

                Comment


                  Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                  Stemma : Nadat je ripen hebt gebruikt is er geen spoelen meer. Ik ga het bij 2 plantjes proberen. Kijken
                  wat er gaat gebeuren. Ben wel benieuwd. Zie erg veel verschillende meningen en op deze manier kom ik
                  erachter.

                  Spliff: Er zit ook geen haast bij. Ik wil gewoon dat ze goed en lekker gaan smaken. Topwietjes is mijn doel.
                  Ik gebruik een Canon fullframe camera met een tamron 90mm 2.8 macro lens.

                  Comment


                    Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                    Dag 76 na ontkieming
                    Dag 53 12/12
                    Dag 41 zichtbare bloei
                    Lv: tussen 50 en 56

                    Het gaat lekker verder. Ik ga elke dag vanaf nu op trichomen checken. Via de 45x vergroter zie
                    ik bij de kleinste dame al heel erg veel milky en 1 a 2% amber. Ik wil niet te laat gaan beginnen
                    met spoelen, maar ook zeker niet te vroeg. Iemand tips? De meeste op deze foto`s zijn nog
                    clear namelijk.

                    Merk wel dat de dames nog steeds erg veel om drinken vragen. Iets meer als een week geleden.

                    _MG_1824.jpg_MG_1827.jpg_MG_1826.jpg_MG_1825.jpg_MG_1834.jpg_MG_1831.jpg_MG_1830.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                      Je moet de trichomen ook goed vanaf de "zijkant" bekijken. Als je recht bovenop een trichoom kijkt , zie je vaak de witte "groeischijf" van de trichoom (even simpel gezegd). De trichoom lijkt dan milkey te zijn maar is in feite nog clear.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                        Bedankt Stemma, ik dacht altijd dat dit kwam door het licht van de microscoop, snapte er al geen hout van.

                        verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                        Comment


                          Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                          Mooi verslag en mooie foto's. Ziet er erg goed uit!
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                            Dag 80 na ontkieming
                            Dag 57 12/12
                            Dag 45 zichtbare bloei
                            Lv: tussen 50 en 55

                            Heb sinds gisteren Floramicro toegevoegd aan de voeding. Ik weet niet of dit nog nut heeft zo
                            ver in de bloei, maar kwaad kan het ook niet voordat ik begin met spoelen. Planten zie ik langzaam
                            rijper worden. Vooral de grootste planten ogen nog wat minder ver als de kleinere.
                            Ze lusten nog steeds behoorlijk wat water. Toch een teken dat ze nog niet aan hun einde zijn.

                            Normaal staat voor dit soortje 49 tot 55 bloeidagen. Dat wil zeggen dat ik nog max 10 dagen moet.
                            Zoals ik het nu zie, moeten ze nog ongeveer 19/20 dagen. Wat denken jullie?


                            Stemma: Dat had ik inmiddels door. De dame die nu het verst is, heeft ongeveer 50/50 clear/milky.
                            Eerstekeer: Danku!

                            Vergelijkingsfoto:

                            Plantjes vergelijking.jpg

                            _MG_4362.jpg_MG_4361.jpg_MG_4368.jpg_MG_4367.jpg_MG_4363.jpg_MG_4364.jpg_MG_4366.jpg

                            Last edited by Heizenberg; 8 March 2015, 23:03.

                            Comment


                              Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                              zowel uw fotografie kunsten als uw kweekkunsten, kan ik echt van genieten.

                              AK47 heeft een vrij langer afbloei dan WW geloof ik.
                              Valt te zien welk effect je wilt van uw rokertje.
                              vroeger of later geeft een andere effect. (heb ik ergens gelezen????????)
                              Volg uw gevoel!!!!!!!

                              gr

                              Comment


                                Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                                Popeye: Bedankt! Daar blijf ik het voor doen.
                                Het is 1 soort. Eigenlijk AKWidow 47. Het is kruising. Ik ga voor 50%amber en 50% milky en dan
                                wil ik oogsten.

                                Comment

                                Bezig...
                                X